Ik geloof je niet inso, Koeman = eindbaas en clasie ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
koeman mag snel opdonderen met zn matige nederlandse aankopen
clasie wordt ook niks
Koeman heeft alleen bij Feyenoord goed gepresteerd en Clasie vind ik een beperkte voetballer, ook bij Feyenoord al.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof je niet inso, Koeman = eindbaas en clasie ook.
@MF nee, ik bedoelde dat ik eerder deze week al afgezegd had en dus vanavond wel moet
een van de slechtere twente spelers vorig jaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef Divje het volgende:
Who. The. Fuck. Is Martinaklinkt als een geile oostblokse
Ken m nog niet. Volg twente nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een van de slechtere twente spelers vorig jaar
die kan er niks van
Zal ook wel niet veel worden.quote:
straks gaat FOK! failliet ripquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
'Op naar de 300' staat er in de OP. Ik hoop dat we dat gaan redden.
Wat watquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
Niets denk ik. Hoe spijtig ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ikWat kunnen wij doen?
Abo heb ik al. Ik hoop dat het goedkomt. Zou echt erg zijn als FOK! zou moeten stoppen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets denk ik. Hoe spijtig ook.
Ik denk simpelweg dat zulke sites tegenwoordig niet makkelijk meer te monetizen zijn zonder heel gericht te kunnen adverteren zoals tweakers doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Abo heb ik al. Ik hoop dat het goedkomt. Zou echt erg zijn als FOK! zou moeten stoppen.
eh hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
Over 3 maanden stekker eruit als er geen geld binnenkomtquote:
Hé dus geen leuk 2016 met fok? Fuck!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over 3 maanden stekker eruit als er geen geld binnenkomt
Als dat pak hem beet 10k per maand kan opleveren, waarom niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Serious request voor FOK! dan maar doen?
Witwassen dan maar, Echte Penosa FOK! editie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat pak hem beet 10k per maand kan opleveren, waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |