abonnement Unibet Coolblue
pi_158051760
quote:
99s.gif Op zondag 6 december 2015 10:19 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Okey dan wacht ik het nog even af. Kan ook geen kwaad eigenlijk om het maar gewoon te laten lopen.
idd. al kreeg ik die ads bij een doorklik ook bijna nooit. (heb het trouwens helemaal uit staan nu )
  zondag 6 december 2015 @ 10:21:26 #252
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_158051770
quote:
4s.gif Op zondag 6 december 2015 10:20 schreef fotostarter het volgende:

[..]

idd. al kreeg ik die ads bij een doorklik ook bijna nooit. (heb het trouwens helemaal uit staan nu )
Die worden bij mij ook nog veel minder weergegeven dan die anchor ads. Leveren wel meer op dus mogen van mij vaker komen. *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_158054220
quote:
99s.gif Op zondag 6 december 2015 09:39 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Gevind! Je gaat naar my ads -> Page-leves ads beta -> View page-level ads report (Rechtsbovenin)
Een RPM van ¤0,02 :') als dat nog enkele dagen zo blijft gaat het weg.
  zondag 6 december 2015 @ 13:17:41 #254
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_158054647
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:57 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Een RPM van ¤0,02 :') als dat nog enkele dagen zo blijft gaat het weg.
Bij mij is dat een stuk hoger. Misschien verbeterd het nog. _O-
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_158075114
Ik heb alleen die banner onderaan het scherm maar dit is voorlopig niet de moeite waard ondanks ik actief ben in de financiële sector en andere banners wel een leuke CPM hebben.
pi_158097283
quote:
99s.gif Op zondag 6 december 2015 09:16 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Vriend, lees goed voordat je iets zegt. Ik zeg dat ik zag hoeveel vertoningen jij had voordat je het weghaalde. En noem vervolgens mijn eigen vertoningen. _O- Als jij jouw vertoningen weghaalt ga ik ze niet hier weer noemen.
sorry, niet goed gelezen. bleef bij mij heel erg laag, en dan echt heeeel erg laag. Heb ze er af gegooid. Teveel irritatie bij lezers denk ik voor wel heel erg weinig omzet.
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:36:39 #257
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_158099428
Ik haal ze ook weer weg. Over de 120K vertoningen nu en veel te weinig opbrengsten. Slechts een klein deel van de bezoekers krijgt ze te zien en nog een veel kleiner deel klikt er op. Die vignette ads worden echt aan bijna niemand getoond.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_158106929
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:36 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik haal ze ook weer weg. Over de 120K vertoningen nu en veel te weinig opbrengsten. Slechts een klein deel van de bezoekers krijgt ze te zien en nog een veel kleiner deel klikt er op. Die vignette ads worden echt aan bijna niemand getoond.
dat had ik dus ook. plus het vertraagde de boel soms
pi_158128701
Hier ook net zo snel weg als het er gekomen was :) ik heb toch niet te klagen met inmiddels weer enkele maanden rij op rij record inkomsten. De zomer was even een dipje maar veel minder dan de vorige jaren, nu zijn het weer de topmaanden.
pi_158236507
Ik wilde op mijn oude Adsense account inloggen, maar nu krijg ik de melding:

"Looks like this Google account isn't associated with an AdSense account. That's okay. You can either sign in with the Google account associated with AdSense, or sign up for an AdSense account today."

Sowieso dat ik dit account ooit al eens gekoppeld had met Adsense, zelfs al inkomsten op gehad en er stond als het goed is nog 40 euro open. Hoe kan dit?

EDIT: Teruggevonden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schnitzels op 14-12-2015 14:10:28 ]
- Met zuidelijke groet -
pi_158248139
Twitter volgers kopen, heeft iemand dat al eens gedaan?

Ik zou dat willen doen omdat ik een site wat wil promoten met een eigen twitter account. Ik wil dan natuurlijk opzoek gaan naar echte followers. Maar om iets uit te stralen is het niet gek om al wat "nep" volgers te hebben. Het is net als met een restaurant met een leeg en vol terras, mensen sluiten sneller aan bij het volle terras.
pi_158260596
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef Apekoek het volgende:
Twitter volgers kopen, heeft iemand dat al eens gedaan?

Ik zou dat willen doen omdat ik een site wat wil promoten met een eigen twitter account. Ik wil dan natuurlijk opzoek gaan naar echte followers. Maar om iets uit te stralen is het niet gek om al wat "nep" volgers te hebben. Het is net als met een restaurant met een leeg en vol terras, mensen sluiten sneller aan bij het volle terras.
Geen ervaring mee, ik heb wel met mijn twitteraccount per dag eens 100-150 gebruikers gevolgd die over een relevante hashtag tweette. Daarvan volgt dan ongeveer 30-60% je terug, afhankelijk van hoe je relevant je al getweet hebt. Dit herhaalde ik twee/drie weken. Daarna ging ik iedereen ontvolgen die mij niet terugvolgde en vice versa. Zo ben je heel snel op 500+ volgers. Al weet ik natuurlijk niet hoe groot je userbase moet worden.
- Met zuidelijke groet -
pi_158263242
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:41 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, ik heb wel met mijn twitteraccount per dag eens 100-150 gebruikers gevolgd die over een relevante hashtag tweette. Daarvan volgt dan ongeveer 30-60% je terug, afhankelijk van hoe je relevant je al getweet hebt. Dit herhaalde ik twee/drie weken. Daarna ging ik iedereen ontvolgen die mij niet terugvolgde en vice versa. Zo ben je heel snel op 500+ volgers. Al weet ik natuurlijk niet hoe groot je userbase moet worden.
Met dit principe ben ik bekend. Echter hoe groot is de kans dat ze je ook gaan volgen wanneer je slechts 3 volgers hebt met een startend account? :')
pi_158277281
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:53 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Met dit principe ben ik bekend. Echter hoe groot is de kans dat ze je ook gaan volgen wanneer je slechts 3 volgers hebt met een startend account? :')
Hmm, dat wordt al wel wat lastiger. Sowieso zou ik desnoods via Hootsuite even per dag een aantal tweets inplannen een paar weken lang. Zodat je iig 30-40 tweets hebt. In welke branche zit je?
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 18 december 2015 @ 07:30:31 #265
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_158323109
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef Apekoek het volgende:
Twitter volgers kopen, heeft iemand dat al eens gedaan?

Ik zou dat willen doen omdat ik een site wat wil promoten met een eigen twitter account. Ik wil dan natuurlijk opzoek gaan naar echte followers. Maar om iets uit te stralen is het niet gek om al wat "nep" volgers te hebben. Het is net als met een restaurant met een leeg en vol terras, mensen sluiten sneller aan bij het volle terras.
Ik heb er ervaring mee en kan je eerlijk gezegd niet vertellen of het wel of niet werkt. Als je een Nederlands account hebt en je krijgt duizenden vage volgers uit Turkije of Amerika dan heb je er uiteindelijk nadelen van, al zullen mensen je wel sneller volgen ja. Maar voor de interne wie te volgen structuur van Twitter (geen idee hoe ik het anders moet noemen) die mensen te zien krijgen is het niet goed. Bij het ene Twitter account werkt het wel en bij de andere niet, maar dat zegt misschien meer over het succes dat het überhaupt wel of niet was geworden. Met de tip van De-Hamster zit je altijd goed. Meer werk, betere volgers.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  vrijdag 18 december 2015 @ 07:31:44 #266
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_158323117
Inmiddels zit ik op ruim ¤25,- gemiddeld per dag met een nieuwe website die volledig om affiliate draait. *O* *proost*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_158328219
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 december 2015 07:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Inmiddels zit ik op ruim ¤25,- gemiddeld per dag met een nieuwe website die volledig om affiliate draait. *O* *proost*
Netjes, toch leuke inkomsten :) heb je veel bezoekers? Misschien is het de moeite waard om eens Google DFP te gebruiken? Eventueel wat info per DM.

Ik merkte pas op dat een website die ik regelmatig bezoek zichzelf om de 30 seconden refreshed, is zoiets toegestaan met Adsense? Ik verwacht van niet al heeft DFP voor mobiele weergave wel die functie.
  vrijdag 18 december 2015 @ 21:26:12 #268
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_158339332
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:58 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Netjes, toch leuke inkomsten :) heb je veel bezoekers? Misschien is het de moeite waard om eens Google DFP te gebruiken? Eventueel wat info per DM.

Ik merkte pas op dat een website die ik regelmatig bezoek zichzelf om de 30 seconden refreshed, is zoiets toegestaan met Adsense? Ik verwacht van niet al heeft DFP voor mobiele weergave wel die functie.
Ik bedoel dat ik op die website alleen dingen verkoop door middel van affiliate. Daar staat dus helemaal geen Adsense op. :p

Een website die zichzelf vernieuwd is niet toegestaan met Adsense nee. In/met DFP kan en mag dat inderdaad wel. Ik vind DFP te ingewikkeld voor mezelf, heb er nooit meer naar gekeken. :p
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:15:42 #269
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_158341365
Ik krijg echt klap op klap op klap. Nu weer met mijn Facebook pagina.

Ik had dit:



Super conversie, want allemaal organische likes.

Heel gezeik over dat de pagina een naam had die niet toegestaan was, gevolg:



Opnieuw beginnen met bouwen ;(
pi_158346102
quote:
Een website die zichzelf vernieuwd is niet toegestaan met Adsense nee. In/met DFP kan en mag dat inderdaad wel. Ik vind DFP te ingewikkeld voor mezelf, heb er nooit meer naar gekeken. :p
Het is ook ingewikkeld en dankzij wat Amerikanen weet ik nu hoe het werkt. Erg veel mooie functies voor advertenties serveren, ik had laatst een Belgische adverteerder en kon zo alleen aan Belgische bezoekers de advertenties laten zien. Ideaal voor de adverteerder en bezoekers uit andere landen blijven relevante advertenties zien.
pi_158418212
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 december 2015 07:30 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik heb er ervaring mee en kan je eerlijk gezegd niet vertellen of het wel of niet werkt. Als je een Nederlands account hebt en je krijgt duizenden vage volgers uit Turkije of Amerika dan heb je er uiteindelijk nadelen van, al zullen mensen je wel sneller volgen ja. Maar voor de interne wie te volgen structuur van Twitter (geen idee hoe ik het anders moet noemen) die mensen te zien krijgen is het niet goed. Bij het ene Twitter account werkt het wel en bij de andere niet, maar dat zegt misschien meer over het succes dat het überhaupt wel of niet was geworden. Met de tip van De-Hamster zit je altijd goed. Meer werk, betere volgers.
Het gaat er even om dat ik de illusie heb van een "vol terras", daarna ga ik gelijk verder met een legitieme opbouw waar ik veel energie in ga steken.

Echter kan get kopen van laten we zeggen 1000 followers leiden tot een ban?
  dinsdag 22 december 2015 @ 09:00:17 #272
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_158433196
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 19:55 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Het gaat er even om dat ik de illusie heb van een "vol terras", daarna ga ik gelijk verder met een legitieme opbouw waar ik veel energie in ga steken.

Echter kan get kopen van laten we zeggen 1000 followers leiden tot een ban?
Een ban zal je niet krijgen, maar het is juist niet goed voor het opbouwen van een legitieme opbouw. Twitter geeft andere gebruikers suggesties wat betreft wie te volgen. Als jij 1000 rare volgers uit Pakistan hebt, dan denkt Twitter dat jij in dat land interessant bent en zullen bijvoorbeeld Nederlanders (als dat je doelgroep is) je niet snel te zien krijgen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_158442005
#PayDay
pi_158811820
Ik krijg deze melding te zien als ik Adsense open:

In de afgelopen zeven dagen is uw advertentiecode een aanzienlijk aantal keren weergegeven op sites die niet van u zijn. U kunt voorkomen dat u opbrengst misloopt door sites die van u zijn, toe te voegen aan de lijst met uw sites in 'Sitebeheer'.

Ik heb de lijst met toegewezen domeinen een paar keer bekeken maar ik zie niks vreemds van ontbrekende domeinnamen. Weet iemand wat je hiermee kunt doen want eerder zag je juist de namen van websites waarop jouw code stond aangegeven.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:44:17 #275
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_158930646
Zo, eindelijk mijn adultsite responsive gemaakt, was gelukkig niet al te veel werk. Te druk met belangrijkere dingen, maar ik merkte al op dat de inkomsten vanaf november wel heel erg negatief waren en ook affiliate-inkomsten kwamen in zijn geheel niet meer binnen. De reden? Adblockers. Kan niet anders. In oktober kwam iOS9 met mogelijkheid tot adblockers en omdat het zoveel in het nieuws is geweest, downloaden ook de mensen die er niets van wisten zo'n ding.

Gevolg; inkomsten drastisch omlaag voor adult. Ben de site eens wezen bezoeken met ABP aan en dat was schrikken; je zag niets meer. Zelfs geen webcams. Inmiddels wat ouderwetse foefjes toegepast en ik zeg: FUCK YOU ADBLOCKERS. Alles weer zichtbaar met adblocker aan. Eens kijken of dat scheelt met inkomsten, ik ga het even twee maanden aankijken.

Verder merk ik op bij Adsense dat de uitgaven in januari bij de adverteerders een stukje lager ligt dan richting het einde van het jaar. Iets minder per klik :+ Maar goed, dat loopt allemaal nog wel. Zowel voor de website als YouTube loopt het nog steeds best aardig.

Tot zo ver dit servicebericht. :P

*edit; Jammer dat Google z'n shit nog steeds niet voor elkaar heeft wat betreft spam referrals. Ze blijven nog steeds komen en ik blijf maar bijwerken in mijn segment.

[ Bericht 6% gewijzigd door JK op 09-01-2016 11:48:02 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')