abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155407188
Ik heb een opleiding voor NGS sportmasseur gevolgd bij het opleidingsinstituut Fysicas. Ik kon destijds geen slechte recensies vinden over deze opleiding dus dacht dat het wel goed zat.
Maar wat zat ik fout zeg!
Daarom deze post van mij om mensen te waarschuwen voor de opleiding NGS sportmasseur binnen Fysicas. Tot op heden is er nog steeds weinig slechts te vinden over deze opleiding op het internet. Terwijl er al een klachtprocedure tegen Fysicas loopt van een andere klas en meerdere leerlingen een klacht bij haar hebben ingediend.
Fysicas biedt meerdere opleidingen aan. Ik kan echter alleen oordelen over de opleiding NGS sportmasseur.

Ik ben gezakt voor de opleiding van NGS sportmasseur en de toelichting luid: "Technieken niet volgens NGS norm. Blijkt dat ik technieken verkeerd heb geleerd. Hier heb ik ook bevestiging van gekregen toen ik extra examentraining ben gaan volgen bij een andere massage opleiding. Mijn mond viel open van verbazing toen ik de juiste technieken leerde. Zonde van tijd, geld en moeite.

Op mijn examendag kwam ik nog veel meer teleurgestelde Fysicas gangers tegen. Buiten dat we niet zijn opgeleid tot NGS sportmasseur was de communicatie bar slecht, hierdoor zijn veel dingen fout gegaan.
- verkeerde locatie doorgegeven
- materialen niet of te laat aangeleverd.
- materialen onvolledig aangeleverd.
- onduidelijkheden over aanlevering examenstukken
- leerkrachten slecht geïnstrueerd en slecht op de hoogte van NGS technieken/normen/examen
En overal achter aan moeten mailen of bellen.

Ik hoop dat ik mensen hiermee verder help in hun zoektocht naar een goede massage school. Ik had zelf ook graag gehoord dat ik verder had moeten zoeken.
pi_155407369
TS heeft gefaald bij z'n examen en probeert nu op internet z'n frustraties te uiten :')
pi_157136116
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef ulq het volgende:
TS heeft gefaald bij z'n examen en probeert nu op internet z'n frustraties te uiten :')
Mag toch wel als je hele klas is gezakt?
Doe ermee wat je wil.
pi_157136163
geen idee wie TS is overigens maar dat geeft alweer aan hoeveel er wel niet zakken. Mwahaha
pi_157138232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:38 schreef Egmond05 het volgende:
geen idee wie TS is overigens maar dat geeft alweer aan hoeveel er wel niet zakken. Mwahaha
Jij. Jij bent TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')