quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:49 schreef JohnDDD het volgende:
En ze is niet besneden, dus daar kan het niet aan liggen.
Ah, misschien liegt ze erover. Geen clitoris hebben is namelijk een nogal sterke indicatie op besneden zijnquote:
Samen met een spiegeltje kijken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Doe het licht aan, haar benen open en ga eens kijken.
Volgens mij is dat ook de enige verklaring, maar goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:01 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ah, misschien liegt ze erover. Geen clitoris hebben is namelijk een nogal sterke indicatie op besneden zijn
Iedere vrouw is verschillend, de één komt makkelijk en de ander niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:49 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuw meisje.
Nou hebben we al van alles gedaan, inclusief orale bevrediging en copulatie. Ze is echter nog niet klaargekomen.
Nu heb ik in mijn leven al heel wat meer vrouwen oraal bevredigd, en dat heeft altijd tot succes (plezier en uiteindelijk ook orgasmes) geleid. De clitoris vinden is ook meestal niet het allermoeilijkste wat er bestaat.
Maar bij dit meisje lukt het me niet. Zelf heeft ze geprobeerd het me aan te wijzen met haar vinger, maar tijdens het aanwijzen zegt ze dan "ja hier" en dan "oh nee wacht", of dan probeer ik daar mijn vinger te leggen waar zij hem heeft en dan zegt ze "nee niet daar". Het is tot op heden nog niet gelukt.
Van vaginale stimulatie (met penis of vinger) komt ze ook niet klaar, hoewel ze het wel fijn lijkt te vinden. Ze is verder niet zo open over seks, dus het is ook lastig om erover te praten. En ze is niet besneden, dus daar kan het niet aan liggen.
Mijn vraag: heeft ze wel een clitoris? En zo ja, kan die misschien heel klein en verborgen zijn? Waarom kan ze hem zelf ook niet goed aanwijzen?
50% . De andere 50% ligt toch echt aan de partner. Ik kan me herinneren (oma spreektquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Iedere vrouw is verschillend, de één komt makkelijk en de ander niet.
Het wel of niet komen ligt toch wel voor 90% bij de vrouw zelf.
Misschien ben je er te veel mee bezig of is ze nog niet helemaal op haar gemak bij jou.
Niet iedere vrouw vindt directe stimulatie ook prettig.
Laat haar anders met zichzelf spelen, als jullie penetratie hebben.
Ik denk persoonlijk dat er heel veel factoren kunnen meespelen, zoals de sfeer, omgeving, uiterlijk van de partner, stress, etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
50% . De andere 50% ligt toch echt aan de partner. Ik kan me herinneren (oma spreekt) dat de meeste mannen echt niet snappen waar een vrouw opgewonden van raakt. Het begint al met goed zoenen.
Yep. Dat er hier zo gericht wordt op de klit is ook al een teken aan de wand dat het niet geheel en al duidelijk is. Als je het goed doet hoef je die niet eens heel direct te raken namelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
50% . De andere 50% ligt toch echt aan de partner. Ik kan me herinneren (oma spreekt) dat de meeste mannen echt niet snappen waar een vrouw opgewonden van raakt. Het begint al met goed zoenen.
Wat betreft het eerste punt ga ik er van uit datquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:00 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat er heel veel factoren kunnen meespelen, zoals de sfeer, omgeving, uiterlijk van de partner, stress, etc.
Het is meer iets dat speelt in het hoofd bij een vrouw, dan alleen een technische handeling. Ook al is dit weer verschillend per persoon.
Toch denk ik dat de "technische vaardigheid" van de man maar een klein percentage is, van het geheel.
quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Yep. Dat er hier zo gericht wordt op de klit is ook al een teken aan de wand dat het niet geheel en al duidelijk is. Als je het goed doet hoef je die niet eens heel direct te raken namelijk
Sterker nog, iemand die te snel direct op de klit duikt bij mij wordt ik niet blij van.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat er nog mannen/jongens zijn die dit nog steeds niet snappen hequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat betreft het eerste punt ga ik er van uit dat
1. het uiterlijk van de partner de vrouw aanstaat
2. ze zin heeft in seks en er dus geen sprake is van stress, een onveilige omgeving etc.
Wordt er niet aan deze voorwaarden voldaan, dan kan er beter meteen mee stoppen![]()
Het in het hoofd van de vrouw wordt wel degelijk ook gestuurd door het sfeertje wat de man weet te scheppen. Lekker zoenen (geen harde tong naar binnenproppen en dan heel snel ronddraaien bijvoorbeeldop de juiste manier aanraken (opbouwen! niet meteen tussen de benen graaien! let op haar reactie).
Daarna komt pas zoiets als techniek.
Goede tips.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat betreft het eerste punt ga ik er van uit dat
1. het uiterlijk van de partner de vrouw aanstaat
2. ze zin heeft in seks en er dus geen sprake is van stress, een onveilige omgeving etc.
Wordt er niet aan deze voorwaarden voldaan, dan kan er beter meteen mee stoppen![]()
Het in het hoofd van de vrouw wordt wel degelijk ook gestuurd door het sfeertje wat de man weet te scheppen. Lekker zoenen (geen harde tong naar binnenproppen en dan heel snel ronddraaien bijvoorbeeldop de juiste manier aanraken (opbouwen! niet meteen tussen de benen graaien! let op haar reactie).
Daarna komt pas zoiets als techniek.
heerlijk de eenvoud van een plaatje (die zeggen meer dan duizend woorden)quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef erodome het volgende:
[ afbeelding ]
zo, nu kan je alles vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |