Niet zo mooi, heel veel sterkte. Ben je ook gestopt met roken of rook je nooit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik krijg de griepprik, ik ben longpatient, als ik de griep krijg is er zowat 100% zekerheid dat ik ook een longonsteking krijg.
Misschien dat ik daarom wat zuiniger ben met mijn lichaam.
Gestopt, al een tijd geleden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:02 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Niet zo mooi, heel veel sterkte. Ben je ook gestopt met roken of rook je nooit?
Op onze triodame stuitte ik bij toeval op een ander forum. Heb nog een date gehad begin dit jaar nav een oproep op een site van een parenclub.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:02 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe komen jullie dan aan vrouwen of mannen die dit willen? Clubs of?
Ik schrijf er zelfs bij, niet negatief bedoeld...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:36 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie heeft het erover dat je niks moet doen om het te voorkomen? Ik ga er alleen niet panisch over doen. En behalve bejaarden ken ik niemand die een griepprik krijgt hoor. Van leven word je soms ziek, hoort erbij. Anders kun je wel met een mondkapje op de bank gaan liggen en niet bewegen, en dan moet je ook vooral geen toetsenbord of touchscreen aanraken, met al die bacteriën!
[..]
Hetzelfde milieu??? Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van open relaties, maar het is niet de korfbalvereniging waar iedereen het met iedereen doet.
Ik ga niet naar parenclubs en swing niet. Als ik een keer iets buiten een relatie doe, is dat niet met iemand die een open relatie heeft. Je vergelijking gaat niet op, het heeft niets met een milieu te maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef Blosje het volgende:
[..]
Ik schrijf er zelfs bij, niet negatief bedoeld...
Dus in de zin van dat een fanatieke voetballer in het voetballersmilieu zit en bijgevolg veel meer mensen kent met blessures.
Ik bedoel dus gewoon dat mensen die swingen of parenclubs bezoeken meer kans hebben om een SOA te krijgen en door te geven dan monogame mensen.
Even een reminder aan mezelf. Mijn ava paste weer eens iets te goed bij me.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef Norma_Jeane het volgende:
Inmiddels is mijn zelfvertrouwen 0,0 en heb ik zoiets van laaaaaat maar.
Mijn man doet maar wat hij wil. Ik hoef even niet meer.
In je bestaande relatie bedoel je? Of theoretische relatie? In beide gevallen gaat het al niet lekker dan lijkt me.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:43 schreef Fascination het volgende:
Als ik een open relatie zou aangaan, kan ik er de donder op zeggen dat ze er binnen de kortste keren met een man vandoor gaat. Beetje de kat op het spek binden zou dat zijn.
Vrouwen hebben een oerdrang naar een man. Het voortplantingsmechanisme zit blijkbaar erg diep in ons verankerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
In je bestaande relatie bedoel je? Of theoretische relatie? In beide gevallen gaat het al niet lekker dan lijkt me.
Ik weet niet of dat zo is hoor. Was gister ergens waar er toch ook wel erg veel lesbiennes liepen. En ik ken wel een aantal vrouwen die echt nooit wat met een man zouden doen. En ook vrouwen die wel wat met een man doen, maar dus alleen seks en nooit liefde daarvoor zouden hebben. Bovendien zijn er ook genoeg vrouwen die geen kinderen willen, dus waarom zouden die een oerdrang naar een man hebben. Maar dit is meer wat voor een andere discussie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een oerdrang naar een man. Het voortplantingsmechanisme zit blijkbaar erg diep in ons verankerd.
Ja, is ook wel zo. Ik moet m'n trauma's loslaten. ^^quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is hoor. Was gister ergens waar er toch ook wel erg veel lesbiennes liepen. En ik ken wel een aantal vrouwen die echt nooit wat met een man zouden doen. En ook vrouwen die wel wat met een man doen, maar dus alleen seks en nooit liefde daarvoor zouden hebben. Bovendien zijn er ook genoeg vrouwen die geen kinderen willen, dus waarom zouden die een oerdrang naar een man hebben. Maar dit is meer wat voor een andere discussie.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo. Ik moet m'n trauma's loslaten. ^^
En bedenk, nieuwe liefdes zijn de oude niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo. Ik moet m'n trauma's loslaten. ^^
Heel goed. Als je heel fijn vindt om met andere mensen die je heel vaag kent of vrijwel goed kent moet je blijven doen, maar het is ook erg goed van je dat je niet met mensen in jouw directe omgeving doet. Je moeder hoeft ook niets te weten wat je ook met anderen gaat seksen. En het is fijn als jouw vriendin ook het weet dat je met een ander doet, dat is heel goed voor wederzijds vertrouwen met elkaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:32 schreef kijkmij het volgende:
Ik heb ook een open/vrije relatie met mijn vriendin. We hebben een lat-relatie. Ieder ons eigen huis dus, en soms zijn we een week bij elkaar en dan weer een week ofzo niet. In de weekenden zijn we meestal bij elkaar. We hebben zelf een goed seksleven. Maar hebben ook seks met anderen. Zij trouwens mee dan ik. Maar we houden het niet bij. We vertellen het elkaar wel. Soms voor die tijd, maar soms na die tijd als de omstandigheden zo zijn. Zo was ze laatst met vriendinnen naar Terschelling en ontmoette ze daar een iemand waar ze mee in de tent is geweest. Dan hoeft ze mij om 3 uur echt niet te appen. Maar toen ze terug kwam vertelde ze het wel.
Voor ons werkt het goed. Maar we vertellen het eigenlijk niet aan vrienden en familie. Ik denk dat mijn moeder bijna flauw valt als ze het hoort en een aantal van onze vrienden er ook raar oer gaan doen. We hebben dan ook de afspraak dat we het niet met mensen in onze direct omgeving (vrienden, buren) doen.
Knap als je dit goed laat werkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:32 schreef kijkmij het volgende:
Ik heb ook een open/vrije relatie met mijn vriendin. We hebben een lat-relatie. Ieder ons eigen huis dus, en soms zijn we een week bij elkaar en dan weer een week ofzo niet. In de weekenden zijn we meestal bij elkaar. We hebben zelf een goed seksleven. Maar hebben ook seks met anderen. Zij trouwens mee dan ik. Maar we houden het niet bij. We vertellen het elkaar wel. Soms voor die tijd, maar soms na die tijd als de omstandigheden zo zijn. Zo was ze laatst met vriendinnen naar Terschelling en ontmoette ze daar een iemand waar ze mee in de tent is geweest. Dan hoeft ze mij om 3 uur echt niet te appen. Maar toen ze terug kwam vertelde ze het wel.
Voor ons werkt het goed. Maar we vertellen het eigenlijk niet aan vrienden en familie. Ik denk dat mijn moeder bijna flauw valt als ze het hoort en een aantal van onze vrienden er ook raar oer gaan doen. We hebben dan ook de afspraak dat we het niet met mensen in onze direct omgeving (vrienden, buren) doen.
Mee eens, maar dit is wel bij hun wel heel bijzonder dan bij andere echtparen vaak niet goed gaat als om open relatie gaat. Zowel mannen en vrouwen schenden wel eens afspraken die ze met de partner hebben gemaakt, gebeurt heel vaak, en zijn veel sneller verliefd op een ander waar hoe de aantrekkingskracht heel groot kan zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Knap als je dit goed laat werken
Het biedt voor ons voordelen. We weten dat we het beide doen. Vertellen het elkaar (geen details) en het is ook een verrijking van ons eigen seksleven. Je neemt altijd wel weet ervaringen mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Knap als je dit goed laat werken
Ja, dat is een risico voor jullie als directe omgeving van jullie reageert als ze achter komen, kan er problemen geven als ze dat weten dat jullie met anderen doen. Het kan zijn dat ze echt niet accepteren, maar ze kunnen het ook niet tegenhouden omdat het jullie keus is om met anderen te doen. We zijn volwassen om zelf te beslissen wat we ook prettig en leuk vinden om te doen, waar hoe dan ook anderen niet voor ons kan beslissen wat het beste voor ons is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:59 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Het biedt voor ons voordelen. We weten dat we het beide doen. Vertellen het elkaar (geen details) en het is ook een verrijking van ons eigen seksleven. Je neemt altijd wel weet ervaringen mee.Verder zijn we geen van beide jaloers aangelegd. Want dan hoef je er ook niet aan te beginnen. Je hoeft je niet schuldig te voelen als je het met een ander hebt gedaan en ook geen zorgen te maken dat het uitkomt. Enige waar we ons zorgen over maken hoe onze directe omgeving erop reageert als ze er achter komen.
Duidelijk gesproken. Je hebt meestal over one-nightdate waar vele mensen ook wel doen, zodat een vrouw met een man voor één keer gaat neuken en na die afspraak gaat ze paar dagen later met een ander. Het heet wel eens gevoelloze seks, waar geen hoop meer is voor meer dan seks alleen. Het is vrij wel heel erg lastig om te beoordelen of iemand wel diepe gevoelens voor seks heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:00 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik ben zelf niet zo panisch monogaam, maar het hangt allemaal erg van de situatie af en de andere personen welke zijn betrokken.
Het voelt voor mij niet als een open relatie omdat we sowieso niet op zoek zijn of gaan, en wat het ene moment ok is kan het andere moment toch niet helemaal lekker zitten. Alles gebeurt hier met communicatie, er is al wat geëxperimenteerd, samen en alleen. Gevoelens en details worden wel besproken.
Soms zit ik wel met vraagstukken zoals, als je iemand wel ziet zitten voor éénmaal. Hoe flirt je dan zonder dat die persoon denkt dat je onbetrouwbaar bent en vreemd wil gaan? Hoe flirt je dan zonder dat je iemand hoop geeft dat je misschien gevoelens hebt?
Wij zijn ook niet bewust op zoek. Maar als de gelegenheid er is en de situatie is goed inderdaad dan hebben we van elkaar toestemming om "het" te doen. Mijn vriendin was een paar weken geleden dus naar Terschelling en kwam daar (als 32 jarige vrouw) een jongen/man van 22 tegen die haar wel zag zitten. Dan is het geen probleem als "het" gebeurd. Als ik een andere keer een leuke dame tegen kom en het gebeurd spontaan dan doe ik "het" ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:00 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik ben zelf niet zo panisch monogaam, maar het hangt allemaal erg van de situatie af en de andere personen welke zijn betrokken.
Het voelt voor mij niet als een open relatie omdat we sowieso niet op zoek zijn of gaan, en wat het ene moment ok is kan het andere moment toch niet helemaal lekker zitten. Alles gebeurt hier met communicatie, er is al wat geëxperimenteerd, samen en alleen. Gevoelens en details worden wel besproken.
Soms zit ik wel met vraagstukken zoals, als je iemand wel ziet zitten voor éénmaal. Hoe flirt je dan zonder dat die persoon denkt dat je onbetrouwbaar bent en vreemd wil gaan? Hoe flirt je dan zonder dat je iemand hoop geeft dat je misschien gevoelens hebt?
Leeftijdsverschil maakt geen moer uit voor de seks en liefde.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet bewust op zoek. Maar als de gelegenheid er is en de situatie is goed inderdaad dan hebben we van elkaar toestemming om "het" te doen. Mijn vriendin was een paar weken geleden dus naar Terschelling en kwam daar (als 32 jarige vrouw) een jongen/man van 22 tegen die haar wel zag zitten. Dan is het geen probleem als "het" gebeurd. Als ik een andere keer een leuke dame tegen kom en het gebeurd spontaan dan doe ik "het" ook.
En ik besef me dat het makkelijk gezegd is dat we "het" alleen met "vreemden" doen. Maar dat als er gevoelens bijkomen je de hele situatie niet meer in de hand hebt.
Jouw situatie is er een van lat-ten. Wij wonen samen. Daarnaast is onze (bewegings)ruimte behoorlijk beperkt omdat we geen auto hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet bewust op zoek. Maar als de gelegenheid er is en de situatie is goed inderdaad dan hebben we van elkaar toestemming om "het" te doen. Mijn vriendin was een paar weken geleden dus naar Terschelling en kwam daar (als 32 jarige vrouw) een jongen/man van 22 tegen die haar wel zag zitten. Dan is het geen probleem als "het" gebeurd. Als ik een andere keer een leuke dame tegen kom en het gebeurd spontaan dan doe ik "het" ook.
En ik besef me dat het makkelijk gezegd is dat we "het" alleen met "vreemden" doen. Maar dat als er gevoelens bijkomen je de hele situatie niet meer in de hand hebt.
Kunnen jullie ook met openbaar vervoer zoals met de trein overal in Nederland heen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:18 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Jouw situatie is er een van lat-ten. Wij wonen samen. Daarnaast is onze (bewegings)ruimte behoorlijk beperkt omdat we geen auto hebben.
Met gevoelens bedoel ik niet persé verliefdheid, maar ook jalousie of gewoon spanning.
Ja is het ook, maar je moet wel de ruimte en plek geven om voor je zelf iets onderneemt met wie je ook wilt seksen zodat jouw vriendin met gerust hart weg kan gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:26 schreef Koettie het volgende:
Hier ook samenwonend. Toch iets lastiger soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |