abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155702492
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 20:42 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

De doodstraf is wel weer wat overtrokken vind je niet. :9 Zelf ben ik er ook geen fan van, dus van mij mogen ze die reclames daarvoor zeker verbieden. Zeker van AnotherLove, SecondLove etc.

De seksuele moraal verandert in ons land of we nu willen of niet. Wij kunnen de keuze maken om er niet in mee te gaan. Pas was er weer een onderzoek wat onthulde dat 25% van de mensen niet negatief denkt over vreemdgaan. 8)7 Van mij mag die secularisering wel een tikkeltje teruggedraaid worden..
Die sites over vreemdgaan mogen ze wat mij betreft verbieden. Als je je daaraan waagt, ben je bewust bezig om je relatie te verpesten. Met kwade opzet! Ik vind vreemdgaan wél negatief. Je verzwijgt namelijk iets voor een ander.

Mijn relatie is trouwens ook open. Vanaf het begin al. We maken er niet echt heel veel gebruik van. Ik ben ook totaal niet actief op zoek. Ik heb mijn OKCupid-account een jaar geleden gedeactiveerd, omdat ik er geen behoefte aan had (als ik dan ooit met een leuke dame ga daten, is dat een fijne bijkomstigheid en hoeft dat wat mij betreft niet via een datingsite).

Het is wel moeilijk, want ik ben er alleen maar open over bij m'n vrienden. Mijn familie weet er niets van, omdat zij altijd erg snel oordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')