Bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Anita?
Hier hebben we nog iemand die grappig is, Kopsterk
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vejinovic en Anita hebben er meer recht op.
Volgens mij snap jij niet helemaal waarom Vejinovic op de bank zatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Bazoer speelt al het hele kalenderjaar ijzersterk. Vejinovic werd zelfs op de bank gezet toen het er voor Vitesse om ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier had je iets meer tijd in moeten steken denk ikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is kut en als je het leest voel je je kut
Jouw posts.
ALT+0248 kan ook, net als ALT+0216.quote:
Jouw posts nodigen niet uit om er veel tijd en moeite in te steken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hier had je iets meer tijd in moeten steken denk ik
Het is wel erg vroeg hoor, maar oké, hij laat het wel zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Bazoer speelt al het hele kalenderjaar ijzersterk. Vejinovic werd zelfs op de bank gezet toen het er voor Vitesse om ging.
Eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
Propper is 300x beter dan Vejinovic.
Oh, dat is de reden dat je altijd van die slechte comebacks hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw posts nodigen niet uit om er veel tijd en moeite in te steken.
Hier is BadderHaring het niet mee eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
Propper
Wat zijn we weer heerlijk objectief met z'n allen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
Propper
Ja hoor dat zeg jij alleen maar omdat je PSV supporter bent. Ik heb je wel door hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |