abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 20:40:54 #26
8781 crew  Frutsel
pi_156788780
Nou nog proficiat met de 3e kleine dodo dan ;)
pi_156789572
is deze playable met een late-retina 2013, 2,4 Ghz i5?
Geen idee wat dit grijze ding aan kan :D
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 21:17:18 #28
8781 crew  Frutsel
pi_156790299
Welke videokaart?

Op steam staat een heel topic in het discussie gedeelte of je pc het aan kan
pi_156796228
Intel Iris 1536 MB...

Denk het helaas niet
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:28:49 #30
8781 crew  Frutsel
pi_156800524
Ben d'r bang voor... maar gewoon proberen op lage resoluties...
Tenzij je hem nog moet kopen, dan zou ik sowieso wachten :)
pi_156800880
Je kunt hem op Steam kopen, testen en als hij niet werkt binnen 2 uur? je geld terug vragen. Dan komt het aankoopbedrag wel in je Steam-wallet. Zelf ook moeten doen omdat het niet liep op mijn PC.
pi_156862165
Vandaag kwam ik deze ineens tegen, gelukkig aardig gewond en easy kill :7
  zondag 18 oktober 2015 @ 17:33:44 #33
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156924749
Ik heb deze game momenteel enkel nog maar op mijn verlanglijstje staan, maar nog niet de stap gezet om hem daadwerkelijk aan te schaffen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_157627693
sinds vorige week ook binnen, zat eerst in server 255, maar nu toch eerst even de singleplayer (even leren hoe alles werkt :),

mn eerste Dino (Dilophosaurus) ook getemd :) , handig tegen insecten (ik haat die dingen :P)
pi_157966311
Toen het uit was op Steam heb ik Ark een week of 4 gespeeld. Daarna kapte mijn vrienden ermee, en alleen spelen vond ik met ark niet echt een optie.. Ik heb het idee dat er nu enorm veel veranderd is. Zijn er nog mensen die Ark regelmatig spelen? Iemand interesse om het samen te doen?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_157980076
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
Toen het uit was op Steam heb ik Ark een week of 4 gespeeld. Daarna kapte mijn vrienden ermee, en alleen spelen vond ik met ark niet echt een optie.. Ik heb het idee dat er nu enorm veel veranderd is. Zijn er nog mensen die Ark regelmatig spelen? Iemand interesse om het samen te doen?
Ik speel nog vaak ARK samen met mijn vriendin we spelen op een official server
FOK zeg...
pi_157984750
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
Toen het uit was op Steam heb ik Ark een week of 4 gespeeld. Daarna kapte mijn vrienden ermee, en alleen spelen vond ik met ark niet echt een optie.. Ik heb het idee dat er nu enorm veel veranderd is. Zijn er nog mensen die Ark regelmatig spelen? Iemand interesse om het samen te doen?
Ja hier :) , we zouden een Fok!server kunnen beginnen :P ,

En ja de laatste paar weken komen veel nieuwe dingen uit :)

Hoop dat binnenkort ook de Gorgonopsid en de Allosaurus in het spel komen :)
pi_158080735
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:28 schreef hocico het volgende:

[..]

Ik speel nog vaak ARK samen met mijn vriendin we spelen op een official server
tof!
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:29 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Ja hier :) , we zouden een Fok!server kunnen beginnen :P ,

En ja de laatste paar weken komen veel nieuwe dingen uit :)

Hoop dat binnenkort ook de Gorgonopsid en de Allosaurus in het spel komen :)
Ja!

Ik heb met een (gaming)vriendin en een (gaming)vriend van mij nu voor een maandje een server waar we met 10 man op kunnen. Mocht je interesse hebben pm/dm me dan even! Dan kun je gerust meedoen! We zijn pas sinds vrijdag begonnen, dus het is niet zo dat je enorm achter zou lopen :) Mocht het daarna nogsteeds tof zijn kunnen we dat misschien wel doen ja! ( ik speel het liefst op 1 server, 2 tegelijk is wat druk vind ik :X )

Sinds de zomer is er echt veel veranderd merk ik! allemaal nieuwe dino's en items.. :o :o het was toen een stuk simpeler moet ik zeggen :X

Jammer dat je nog wel enorm snel honger heb.. dat is vind ik, in Rust echt wel beter gedaan.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_158084002
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 15:02 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

tof!

[..]

Ja!

Ik heb met een (gaming)vriendin en een (gaming)vriend van mij nu voor een maandje een server waar we met 10 man op kunnen. Mocht je interesse hebben pm/dm me dan even! Dan kun je gerust meedoen! We zijn pas sinds vrijdag begonnen, dus het is niet zo dat je enorm achter zou lopen :) Mocht het daarna nogsteeds tof zijn kunnen we dat misschien wel doen ja! ( ik speel het liefst op 1 server, 2 tegelijk is wat druk vind ik :X )

Sinds de zomer is er echt veel veranderd merk ik! allemaal nieuwe dino's en items.. :o :o het was toen een stuk simpeler moet ik zeggen :X

Jammer dat je nog wel enorm snel honger heb.. dat is vind ik, in Rust echt wel beter gedaan.
Honger valt mee hoor, zodra je een carnivoor hebt en dus genoeg vlees is het totaal geen probleem meer.
Rust sucks..
FOK zeg...
pi_158099096
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:13 schreef hocico het volgende:

[..]

Honger valt mee hoor, zodra je een carnivoor hebt en dus genoeg vlees is het totaal geen probleem meer.
Rust sucks..
ik ben al 4 dilo's kwijt he ;( 1 is ook gewoon weggelopen denk ik, want heb nergens een melding kunnen terugvinden dat hij dood is.

Voorheen, toen ik het met meer mensen speelde toen hadden we 40 dino's ofzo incl. raptars en t-rex en wat carno's... Toen was de honger inderdaad minder... Moet wel zeggen dat het met minder mensen wat ''lastiger'' is. Maar goed, zoveel heb ik het nog niet gespeeld. Volgens Steam heb ik er 81 uur inzitten nu.


Hoezo suckt Rust? Behalve dat je geen vrouw kunt zijn... :'(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 09:25:18 #41
8781 crew  Frutsel
pi_158099295
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 15:02 schreef Moeraskat het volgende:

Jammer dat je nog wel enorm snel honger heb.. dat is vind ik, in Rust echt wel beter gedaan.
Ik heb bij Rust het gevoel dat je uberhaupt geen honger heb... loop nu drie dagen in mijn server rond en heb niets gegeten? :{

Op de andere server draait Ark, maar dat heb ik even een week of drie niet aangeraakt al spelen daar wel wat vrienden op. Ik wacht nog altijd vol smart op de nieuwe update van 7 days to Die die hopelijk deze week komt :')

Stuk voor stuk verslavende games :')
pi_158100511
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik heb bij Rust het gevoel dat je uberhaupt geen honger heb... loop nu drie dagen in mijn server rond en heb niets gegeten? :{

Op de andere server draait Ark, maar dat heb ik even een week of drie niet aangeraakt al spelen daar wel wat vrienden op. Ik wacht nog altijd vol smart op de nieuwe update van 7 days to Die die hopelijk deze week komt :')

Stuk voor stuk verslavende games :')
oh :') ik kom nooit zover in rust omdat ik constant kapot geslagen word. ;(

Oh, dat speel ik niet, die game wil ik ooit wel eens kopen.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 11:02:17 #43
8781 crew  Frutsel
pi_158100654
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:54 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

oh :') ik kom nooit zover in rust omdat ik constant kapot geslagen word. ;(
Dat had ik dus ook de eerste drie servers die ik binnenstapte. Nu zit ik af en toe op een NL'se en daar is het nog niet gebeurd. Maar zag later dat het spel ook op onze nitrado server kon dus daar heb ik het eerst maar eens getest :)

quote:
Oh, dat speel ik niet, die game wil ik ooit wel eens kopen.
Van alle survival crafting games heb ik daar veruit de meeste uren in zitten (bijna 800). Two pack kost vaak maar 25 euro ofzo in de sale. Is nog te doen.
pi_167883694
Iemand die dit speelt op de ps4?
pi_168024168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:33 schreef Vinture het volgende:
Iemand die dit speelt op de ps4?
Ik niet, weet eigenlijk ook niet of het een Cross platform Co op/Multiplayer is inmiddels. Anders mocht je onze server wel joinen.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_168056617
ARK: Survival Evolved - Survivor's Pack op de PS4 kopen of een andere versie?

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2017 17:59:57 ]
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:12:37 #47
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_168061703
Tijdens sale gekocht en even gespeeld, maar wat uitleg bij het begin zou niet verkeerd zijn. Heb de koop maar weer ongedaan gemaakt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_168073513
Gruwelijk spel, alleen jammer dat hij nog niet bug vrij is.
Maar verder hulde hulde.

Iemand die speelt op de ps4?
Hell To The Liars
pi_168081752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Gruwelijk spel, alleen jammer dat hij nog niet bug vrij is.
Maar verder hulde hulde.

Iemand die speelt op de ps4?
Ikke sinds gisteren. Maatjes zijn nu een week bezig oid dus ben bij hun aangesloten op een PVE server. Heb opzich wel interesse om uiteindelijk op een PVP server een beetje rond te banjeren. Misschien kunnen we in de loop van het jaar een groepje bij elkaar verzamelen?


Andere vraag:
Er is splitscreen aanwezig. Is het mogelijk om een prive game op te starten die ontzettend makkelijk is bijvoorbeeld? Of waar je extreem snel levelt, niet dood kan. Zulke dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2017 18:12:19 ]
  vrijdag 13 januari 2017 @ 08:54:03 #50
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_168097094
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijdens sale gekocht en even gespeeld, maar wat uitleg bij het begin zou niet verkeerd zijn. Heb de koop maar weer ongedaan gemaakt.
In het begin is het lastig en ga je vaak dood, maar dat hoort er bij. Dus gewoon volhouden dan leer je vanzelf hoe het werkt. Of je moet al in het begin een tribe joinen, dan heb je meteen een flink voordeel en is het allemaal net wat makkelijker.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')