abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_155768882
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  woensdag 2 september 2015 @ 20:32:34 #277
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155769163
Ik vind gewoon dat bijna niks een oorlog rechtvaardigt en aangezien de Oekraïners toch met rotzooi zitten kunnen ze beter weer bij Rusland ingelijfd worden.

Ik begrijp de afkeer van Poetin niet zo goed. Ik vind bijna alle leiders van landen hufters. Obama scoort ook zeer hoog op mijn lijstje. Ik zie dus eerlijk gezegd niet in wat nu precies het probleem is. Behalve dan dat Amerika vind dat Europa mee moet heulen met hun vijandschap jegens Rusland. Ik deel die mening niet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155770141
quote:
Children paralysed in Ukraine polio outbreak

Two children have been paralysed in the first polio outbreak in Europe for five years, according to the World Health Organization (WHO).

Both cases were in Ukraine where only half the children are fully immunised.

It is likely large numbers of other children have also been infected without developing symptoms.

The WHO said the risk of the virus spreading further in the country was "high" and that the outbreak needed to be rapidly controlled.

One of the paralysed children was four years old and the other just 10 months.

Both were from south-western Ukraine near the border with Romania, Hungary, Slovakia and Poland.

The outbreak started from the weakened form of the virus that is used in vaccination. Sometimes it can mutate and start to spread if immunisation levels are too low.

Oliver Rosenbaum, a spokesperson for the Polio Eradication Initiative at the WHO, told the BBC News website: "It is now a dangerous strain.

"There are two cases of paralysis, but for sure they are not the only ones. That's one of the big dangers of the disease, there are a lot of asymptomatic cases."

Wild polio leads to paralysis in one in every 200 infections, while the vaccine-derived strain tends to be milder.

The WHO is recommending that everyone visiting the region is fully vaccinated and that all residents and anyone staying for more than a month gets an extra dose of polio vaccine.

The last cases in Europe were in Russia in 2010 when 14 people were paralysed when a wild polio strain was imported from Tajikistan.
http://www.bbc.com/news/health-34130620

Een land met lage vaccinatiegraad, en vaccineren met een levend virus dat de ziekte kan veroorzaken, dan is het slechts een kwestie van tijd voor er een uitbraak is. Oekraine moet overschakelen op IPV (inactivated poliovirus vaccine).
2 verlammingen betekent dat er waarschijnlijk honderden of duizenden besmet zijn.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 2 september 2015 @ 21:29:16 #279
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_155770937
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

http://www.bbc.com/news/health-34130620

Een land met lage vaccinatiegraad, en vaccineren met een levend virus dat de ziekte kan veroorzaken, dan is het slechts een kwestie van tijd voor er een uitbraak is. Oekraine moet overschakelen op IPV (inactivated poliovirus vaccine).
2 verlammingen betekent dat er waarschijnlijk honderden of duizenden besmet zijn.
Had je anders verwacht in zo'n land dan? ;)

Niet dat dat het minder erg maakt. Moet niet kunnen in 2015..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_155772164
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Had je anders verwacht in zo'n land dan? ;)

Niet dat dat het minder erg maakt. Moet niet kunnen in 2015..
Verbaast me wel een beetje, zou verwachten dat Oekraine het beter doet dan bvb Zuid-Soedan of Madagascar.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_155775737
Oekraïne ziet Rusland nu officieel als vijand

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)fficieel-als-vijand/

Vraag me af waarom dat nu pas het geval is. Juist nu het net weer wat kalmer lijkt te worden.
pi_155777357
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:45 schreef Infection het volgende:
Oekraïne ziet Rusland nu officieel als vijand

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)fficieel-als-vijand/

Vraag me af waarom dat nu pas het geval is. Juist nu het net weer wat kalmer lijkt te worden.
Dat is niet nu pas zo, dat is al heel lang zo. Maar het herhalen zal weer wat westerse steun opleveren.
Porojanko heeft allang de oorlog verklaard aan rusland rond de minsk besprekingen al.

Oh en het wordt niet kalmer, porojhanko zei toen al dat hij bleef vechten om zowel oost als de krim terug te veroveren. Heeft de laatste maanden heel vaak wolf geroepen en 65000 manschappen in gereedheid gebracht en zich zwaar bewapend.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dance99Vv op 03-09-2015 01:25:53 ]
There is only one religion
pi_155779882
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:04 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat was al duidelijk, zeer eenzijdige berichtgeving en maar het halve verhaal.
Ja, of gewoon een compleet verzonnen verhaal dat de wereld in wordt geslingerd en vervolgens door de mainstream media over wordt genomen.
pi_155779949
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 00:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat is niet nu pas zo, dat is al heel lang zo. Maar het herhalen zal weer wat westerse steun opleveren.
Porojanko heeft allang de oorlog verklaard aan rusland rond de minsk besprekingen al.
Toen die pro-Russische fascist in Kiev zat was het compleet anders wappie.
Naturheilmittel
pi_155780515
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:40 schreef doge het volgende:

[..]

[..]

Goh, ik denk dat we nu beide wel weten welke van de 2 het nou was...
Blijkt maar weer hoe betrouwbaar onze westerse media is, en dan ook nog outlets als Forbes :')

Maar wacht, hier houdt het nog niet op;

[..]

Bron: http://uk.reuters.com/art(...)dUKKBN0H00VY20140905

Weten we meteen hoe betrouwbaar de officiële Oekrainse militaire woordvoerder,en nog belangrijker, de Oekrainse "intelligence data" is.
Dan moet je eens verder gaan zoeken op de SBU, de geheime dienst van Oekraïne.

Die hebben merendeels de anti-rusland propaganda gemaakt met neppe video en audio boodschappen m.b.t. MH17.
pi_155780580
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:15 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het plegen van de staatsgreep, het teniet doen van de democratie en de daarop volgende burgeroorlog wijt ik niet aan Oekraine, Oekrainers zelf of Rusland, een kleine groepering rechts extremisten met overweldigende steun uit de VS en EU zijn de schuldigen...
Hehehe ok, koechiekoechiekoe. Wie is een goeie patriot, wie is een goeie patriot. Jij zoa. Zo lief.
pi_155780632
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nou nee ik ben voor zo snel mogelijk stoppen met oorlog en aangezien de Oekraïners bewezen hebben dat ze niet in staat zijn om er zelf iets van te maken, kunnen wat mij betreft de Russen het maar beter weer over nemen. Je regering omver werpen en in een burgeroorlog geraken vind ik bewijs van onvermogen.
De Russen zouden zich gewoon terug kunnen trekken. Dan is de oorlog met een week voorbij ;) . Maar misschien zie ik het verkeerd en is meer oorlog idd wel de manier om minder oorlog te bewerkstelligen.
pi_155780950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dan moet je eens verder gaan zoeken op de SBU, de geheime dienst van Oekraïne.

Die hebben merendeels de anti-rusland propaganda gemaakt met neppe video en audio boodschappen m.b.t. MH17.
Ja, het uit 3 verschillende stukken in elkaar geplakte filmpje van een zogenaamd gesprek tussen de separatisten, waar ze zogenaamd bespreken hoe ze net een passagiersvliegtuig neer hebben geschoten was ook door de SBU vrijgegeven, een dag na MH17.

En vervolgens werd het doodleuk op de NOS uitgezonden :')
Maar toen er achteraf gezien geen worst van bleek te kloppen, hoorde je geen enkele westerse media outlet de burgen informeren dat er toch niks van die informatie klopt.

En vervolgens zitten we hier met mensen die de waarheid denken te weten en volop aan het discussieren zijn over iets waar ze compleet over gedesinformeerd zijn.
pi_155781930
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:31 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Toen die pro-Russische fascist in Kiev zat was het compleet anders wappie.
Daar weet jij niks van ... wappie
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:15 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Hehehe ok, koechiekoechiekoe. Wie is een goeie patriot, wie is een goeie patriot. Jij zoa. Zo lief.
inhoudelijk weer erg sterk
quote:
11s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:18 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

De Russen zouden zich gewoon terug kunnen trekken. Dan is de oorlog met een week voorbij ;) . Maar misschien zie ik het verkeerd en is meer oorlog idd wel de manier om minder oorlog te bewerkstelligen.
Je ziet het verkeerd idd..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  donderdag 3 september 2015 @ 11:38:46 #290
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_155782142
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:28 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik denk dat eenieder die niet onder Putin's regime valt daar zich gelukkig mag prijzen. Ook al maakt Oekraïne er ook een janboel van.
Als iemand die in Rusland heeft gewoond, en er meerdere keren per jaar komt, en de taal spreekt en schrijft, kan ik je vertellen dat er van "Putin's regime" vrij weinig te merken is. Zowel zakelijk als prive.
pi_155782437
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:04 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat was al duidelijk, zeer eenzijdige berichtgeving en maar het halve verhaal.
Standaard procedure in dit conflict.
pi_155782583
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:17 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Nog altijd compleet idioot he?

Poetin is trots op je knul.
Deze reactie is een beetje in de lijn van "als je tegen de komst bent van corrupte landen in burgeroorlog, dan ben je een vriend van Poetin".

Sterk man. _O-
pi_155782612
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:45 schreef Infection het volgende:
Oekraïne ziet Rusland nu officieel als vijand

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)fficieel-als-vijand/

Vraag me af waarom dat nu pas het geval is. Juist nu het net weer wat kalmer lijkt te worden.
Dat moeten ze nu zeggen van de V.S. waarschijnlijk omdat ze nieuwe sancties willen doorvoeren.
pi_155782905
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:38 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Als iemand die in Rusland heeft gewoond, en er meerdere keren per jaar komt, en de taal spreekt en schrijft, kan ik je vertellen dat er van "Putin's regime" vrij weinig te merken is. Zowel zakelijk als prive.
Ok, als dat voor jou zo is, dan geloof ik meteen dat dat voor iedereen zo is.
pi_155783319
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:38 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Als iemand die in Rusland heeft gewoond, en er meerdere keren per jaar komt, en de taal spreekt en schrijft, kan ik je vertellen dat er van "Putin's regime" vrij weinig te merken is. Zowel zakelijk als prive.
Oh mooi. Dan is er geen enkel probleem.
Naturheilmittel
pi_155783346
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind gewoon dat bijna niks een oorlog rechtvaardigt en aangezien de Oekraïners toch met rotzooi zitten kunnen ze beter weer bij Rusland ingelijfd worden.

Uhuh, bepaal jij lekker effe voor 45 miljoen mensen.

Misschien willen zij dat helemaal niet? Gek he?
Naturheilmittel
  donderdag 3 september 2015 @ 12:54:10 #297
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_155783953
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:07 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ok, als dat voor jou zo is, dan geloof ik meteen dat dat voor iedereen zo is.
Mijn sociale kring, en mijn ervaring met Rusland is groot genoeg om voor mezelf te kunnen beslissen dat 90% van wat er over "Putin's regime" wordt gezegd, opgeblazen, verdraaid of verzonnen is.

Iedereen moet zelf weten waar die in gelooft, alleen ik heb meer informatie en ervaring om mijn mening mee te onderbouwen dan uitsluitend wat je in de media te zien krijgt.
pi_155784115
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:54 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Mijn sociale kring, en mijn ervaring met Rusland is groot genoeg om voor mezelf te kunnen beslissen dat 90% van wat er over "Putin's regime" wordt gezegd, opgeblazen, verdraaid of verzonnen is.

Iedereen moet zelf weten waar die in gelooft, alleen ik heb meer informatie en ervaring om mijn mening mee te onderbouwen dan uitsluitend wat je in de media te zien krijgt.
Mooi verhaal. Mijn neef is naar Afghanistan uitgezonden geweest. Hele tijd geen flikker gebeurd. Hoop mensen gesproken daar, lekker beetje lullen enzo. Vredelievend topland derhalve. Want er is hem niks overkomen.
  donderdag 3 september 2015 @ 13:50:49 #299
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_155785282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:01 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Mooi verhaal. Mijn neef is naar Afghanistan uitgezonden geweest. Hele tijd geen flikker gebeurd. Hoop mensen gesproken daar, lekker beetje lullen enzo. Vredelievend topland derhalve. Want er is hem niks overkomen.
:')

Is jouw neef daar 20 jaar uitgezonden geweest? Spreekt jouw neef de taal? Heeft jouw neef relaties is afganistan gehad? Is jouw neef daar min of meer een local geworden? Heeft jouw neef daar vrienden waar die nog steeds bijna dagelijks contact mee heeft? Gaat jouw neef daar nog regelmatig naartoe?

Voor de rest een goede vergelijking hoor.
pi_155785683
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:50 schreef H4ppy het volgende:

[..]

:')

Is jouw neef daar 20 jaar uitgezonden geweest? Spreekt jouw neef de taal? Heeft jouw neef relaties is afganistan gehad? Is jouw neef daar min of meer een local geworden? Heeft jouw neef daar vrienden waar die nog steeds bijna dagelijks contact mee heeft? Gaat jouw neef daar nog regelmatig naartoe?

Voor de rest een goede vergelijking hoor.
Jup. Ik leef al 30 jaar in Nederland trouwens, nog nooit een probleem gehad met allochtonen. Toch schijnen die problemen er wel te zijn. Het is maar net in welke kleine bubbel je terechtkomt he ;) .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')