abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juni 2018 @ 14:55:02 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_180123015
Hoe stiller hoe beter.
pi_180669789
Wilders roept op tot etnische zuiveringen.

geertwilderspvv twitterde op vrijdag 20-07-2018 om 20:15:17 Het wordt tijd voor het kabinet Wilders 1. Schoon schip maken. Weg islam. Nederland weer voor de Nederlanders.Stef Blok mag Minister van Monocultuur worden.Dan hoeft hij zijn woorden niet terug te nemen en kan hij werken aan het ontmantelen vd multiculturele samenleving. reageer retweet
guttttt had DENK zoiets al beweerd over Wilders, toch ?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:03:30 #103
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_181008142
Daniel van der Stoep
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_181009708
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:38 schreef Bluesdude het volgende:
Wilders roept op tot etnische zuiveringen.

geertwilderspvv twitterde op vrijdag 20-07-2018 om 20:15:17 Het wordt tijd voor het kabinet Wilders 1. Schoon schip maken. Weg islam. Nederland weer voor de Nederlanders.Stef Blok mag Minister van Monocultuur worden.Dan hoeft hij zijn woorden niet terug te nemen en kan hij werken aan het ontmantelen vd multiculturele samenleving. reageer retweet
guttttt had DENK zoiets al beweerd over Wilders, toch ?
Ah, leeft die Nederlander met migratieachtergrond nog? Al tijden niks van hem gehoord. (Dat vond ik wel een goede zaak.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181037076
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:05 schreef Molurus het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is het al een tijdje opvallend stil rond Wilders?

Mij hoor je daar niet over klagen hoor, prima dat ie z'n mond houdt. Maar ik vind het opvallend.
Er is nauwelijks nog een PVV'er aanwezig in POL, mede dankzij de vele ban-aanvragen van jou. :D Ik snap dit niet. Je probeert constant overal users met een andere mening monddood te maken en vervolgens ga je klagen dat ze er niet meer zijn. :|W Wat wil je nou?
pi_181037151
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er is nauwelijks nog een PVV'er aanwezig in POL, mede dankzij de vele ban-aanvragen van jou. :D
Ik heb buiten mijn rol als moderator van W&T en F&L nog nooit een ban voor iemand aangevraagd. Ik maak wel zo nu en dan TRs aan als ik denk dat posts te ver gaan, en dat wordt dan eventueel door moderators opgepakt.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:36 schreef Braindead2000 het volgende:

Ik snap dit niet. Je probeert constant overal users met een andere mening monddood te maken en vervolgens ga je klagen dat ze er niet meer zijn. :|W Wat wil je nou?
Wat ik daar post gaat over Wilders, niet over PVV'ers op FOK. Maar over de afwezigheid van PVV'ers op FOK zul je mij ook nooit horen klagen. ;) Als wat je hier zegt klopt: prima zaak. Overigens denk ik niet dat het klopt, maar dat terzijde.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181037394
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:42 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb buiten mijn rol als moderator van W&T en F&L nog nooit een ban voor iemand aangevraagd. Ik maak wel zo nu en dan TRs aan als ik denk dat posts te ver gaan, en dat wordt dan eventueel door moderators opgepakt.

[..]

Wat ik daar post gaat over Wilders, niet over PVV'ers op FOK. Maar over de afwezigheid van PVV'ers op FOK zul je mij ook nooit horen klagen. ;) Als wat je hier zegt klopt: prima zaak. Overigens denk ik niet dat het klopt, maar dat terzijde.
Op zijn minst word je als PVV'er in POL door een mod verteld dat je hier niet gewenst bent. Vaak gaat dat gepaard met massale verwijdering van je posts en slotjes op je topics die je geopend hebt. Als PVV'ers dan toch stug door blijven posten dan wordt je geband. Ik vind het allemaal best maar waarom vier je je feestje dan niet? Dit is jouw feestje.
pi_181037504
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Op zijn minst word je als PVV'er in POL door een mod verteld dat je hier niet gewenst bent.
Welke mod is dat dan? Is die nieuw? Ik mag hem nu al! ^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181042720
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Op zijn minst word je als PVV'er in POL door een mod verteld dat je hier niet gewenst bent. Vaak gaat dat gepaard met massale verwijdering van je posts en slotjes op je topics die je geopend hebt. Als PVV'ers dan toch stug door blijven posten dan wordt je geband. Ik vind het allemaal best maar waarom vier je je feestje dan niet? Dit is jouw feestje.
Wie is die mod? Dan stuur ik hem een doos champagne, *O* *O*
pi_181042762
quote:
Ex-PVV'er hoeft niet de cel in voor verleiden van meisjes
Voormalig PVV'er Daniël van der Stoep is in hoger beroep veroordeeld tot een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden wegens grooming en bezit van cocaïne.

Omdat Van der Stoep volgens deskundigen verminderd toerekeningsvatbaar is en zelf in therapie is gegaan, hoeft hij niet de cel in. Wel moet hij een taakstraf van 240 uur verrichten.
https://www.ad.nl/politie(...)an-meisjes~a2849c88/

Zie het vonnis: https://linkeddata.overhe(...)I:NL:GHDHA:2018:1917
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:28:55 #111
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_181361389
Een cartoonwedstrijd _O- |:(

Bestaan er serieus nog PVV stemmers? :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_181406838
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:28 schreef Parafernalia het volgende:
Een cartoonwedstrijd _O- |:(

Bestaan er serieus nog PVV stemmers? :@
Ik vind het wel leuk dat er spot wordt gedreven met zo'n verderfelijke religie.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:25:30 #113
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_181410016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk dat er spot wordt gedreven met zo'n verderfelijke religie.
door een politieke partij ja.. |:(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_181740264
quote:
Waar is het Twitter-account van Tom Kuilder gebleven? Dat is de vraag die mensen zich afvragen. De PVV-fractievoorzitter in Emmen lijkt niet meer actief op het social media-platform.

Kuilder kwam de laatste tijd negatief in het nieuws vanwege het retweeten van antisemitische teksten. Daar bleef het niet bij: de Emmenaar verspreidde via zijn Twitter-account ook propagandamateriaal van de neonazistische website Stormfront.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)tter-Emmen-verdwenen

quote:
De leider van de PVV Emmen blijft maar flirten met de extreem-rechtste Stormfront beweging, die zichzelf als een neo-nazistisch medium neerzet en de holocaust ontkent. Zijn fractiegenoten hebben er schoon genoeg van en proberen deze ‘kameraad’ nu uit zijn zetel en positie te trappen. Partijleider Wilders heeft zich al met de situatie moeten bemoeien.
http://www.dagelijksestan(...)bbende-leider-lozen/


http://www.dagelijksestan(...)t-rechts-extremisme/
pi_181769601
wilders houdt ons voor de gek

we zijn een uitstervende volk, er valt niks te redden :'(
pi_181773037
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:32 schreef 0o0o het volgende:
wilders houdt ons voor de gek

we zijn een uitstervende volk, er valt niks te redden :'(
De Nederlandse taal lijkt ieg uit te sterven. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181773065
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:46 schreef Bluesdude het volgende:

De leider van de PVV Emmen blijft maar flirten met de extreem-rechtste Stormfront beweging, die zichzelf als een neo-nazistisch medium neerzet en de holocaust ontkent. Zijn fractiegenoten hebben er schoon genoeg van en proberen deze ‘kameraad’ nu uit zijn zetel en positie te trappen. Partijleider Wilders heeft zich al met de situatie moeten bemoeien.
Nou, ieg goed om te zien dat zelfs de PVV nog wel enige fatsoensnormen heeft.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181774977
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:54 schreef Molurus het volgende:

[..]

De Nederlandse taal lijkt ieg uit te sterven. :P
ja man alles gaat naar de klote: het volk, de taal, de cultuur... :'( :'( :'(
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:24:30 #119
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181775252
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:54 schreef Molurus het volgende:

[..]

De Nederlandse taal lijkt ieg uit te sterven. :P
Hierover klaagt iemand die 'ieg' gebruikt...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_181775267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hierover klaagt iemand die 'ieg' gebruikt...
Wat is daar mis mee? Het ontbreken van de puntjes?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:26:47 #121
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181775310
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 17:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Het ontbreken van de puntjes?
Onder andere. Daarnaast is het geen bestaande afkorting, bevestigt Van Dale.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_181775516
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 17:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Onder andere. Daarnaast is het geen bestaande afkorting, bevestigt Van Dale.
"In elk geval" is een volledig correct synoniem van "in ieder geval", dus lijkt de afkorting me net zo legitiem.

Verder is het weglaten van puntjes strikt genomen niet zo netjes, het is ook niet dusdanig ongebruikelijk dat het echt 'fout' te noemen is. (Wie schrijft er nou 'l.o.l.'?)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184443166
quote:
‘PVV’er’ pleit vóór kinderpardon
Geert Wilders ging vorig jaar nog met haar op campagne, maar staat inhoudelijk inmiddels mijlenver uiteen met de Purmerendse politica Shirley Soenjoto. Zij pleit nu namelijk, in naam van de PVV, vóór een ruimer kinderpardon.
https://www.ad.nl/politie(...)nderpardon~ad0b32fa/

quote:
PVV-Kamerlid Dion Graus wordt beschuldigd van een zedendelict en van geweld. Zijn ex – tevens PVV-medewerkster – heeft aangifte tegen hem gedaan. Het bekende Kamerlid zou, volgens zijn voormalige partner, haar tot seks met derden hebben gedwongen. Graus ontkent alle beschuldigingen.
https://www.ad.nl/politie(...)nderpardon~ad0b32fa/
pi_184450486
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')