Ik kan helaas nog niet op pm's reageren maar zover ik kan zien (net wakkerquote:
225 is max. wat ik er voor wil geven. Kan komen ophalen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:31 schreef RickHD90 het volgende:
@luukie - 15 excl is een deal
@manke - ¤10 excl is een deal
@forza - hmm, eerder rond ¤280, deal/tegenbod?
230 om het rond te maken, dan deal?quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
225 is max. wat ik er voor wil geven. Kan komen ophalen.
15 excl is een deal. Als jij me het exacte bedrag kan pm'en en je rekeningnummer dan doe ik je een berichtje met mm adres (:quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:31 schreef RickHD90 het volgende:
Ik zie er vanaf.quote:Op maandag 24 augustus 2015 06:03 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
230 om het rond te maken, dan deal?
Dan hebben we een deal met 225. Bij voorkeur gaat het pakket namelijk in 1 koop weg. Stuur me even een pm met je email, ik kan helaas nog niet pm'enquote:
Had je post niet gezien, sorry, stuur even een pm met je mail.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef Luukiemaster het volgende:
dus je doet mij een tegenbod wat ik accepteer maar vervolgens wil je toch niet aan mij verkopen?
wil je je bankgegevens dm-en?quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:31 schreef RickHD90 het volgende:
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:42 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
Had je post niet gezien, sorry, stuur even een pm met je mail.
In de openingspost staat wel ook vermeld dat het hele pakket in 1 keer voorkeur heeft. @forza, nieuw bod van mijn kant, 210 voor het pakket excl de games die luuk overneemt. Deal?
Toch bedankt voor de interessequote:
Heavenly Sword is dus weg?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:34 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
Toch bedankt voor de interesse
@manke kan nog niet ivm week van registratie. Pm anders even je mail, dan regelen we het op die manier!
Crysis, Max Payne 3, Red Dead Redemption en The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena zijn verkocht
Pm even je mail. Vanaf vanavond laat/morgenochtend kan ik pas pm'enquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Heavenly Sword is dus weg?
Dan wil ik Army of Two wel voor 5 incl van je overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |