Zit ik half om half nog in het gezeik van die vergalde beautymiddag
KLB / ''Beauty and Wellness'' middag verpest door wc bril...heb ik om de lieve vrede en mezelf een hoop migraine te sparen maar toegezegd om mee te gaan winkelen.
Ik mijn vriendin dus her en der rondgereden.
gelukkig beschikt ze over haar eigen geld dus dat scheelt.
Afijn, terwijl we een parkeerterrein oprijden bij een modezaak in de buurt zeg ik dat ze alvast kan gaan omdat ik even een plek moest op zoeken.
Tijdens haar afwezigheid heb ik eindelijk een plekje gevonden langs een lange haag waar ik Polen en Turken bramen vanaf zie plukken en meenemen.
Omdat ik niet vies ben van bramen en dit wel een goed idee van die gasten vind pak ik een plastic tasje wat mijn vriendin op de voorstoel had laten liggen en begin te plukken.
Tasje bomvol naderhand op de passagiersstoel gelegd terwijl mijn vriendin terug komt met een rood/oranje Dolce Gabana geval.
reagerend op de vraag wat ik er van vind zeg ik ''prachtig'' terwijl mijn eigenlijke gedachte is ''blij dat ik niet betaal''.
Ik zeg dat ik nog even een doosje sigaren wil halen neemt zij alvast plaats in de auto.
Terwijl ik over de parkeerplaats loop hoor ik een galmende kreet van heb ik jou daar gevold door een gevloek en getier.
Resultaat: Jurk en lading bramen compleet naar de tering.
Klacht: toen ik zei dat ik die zooi ook nooit meer uit mijn bekleding kreeg kreeg ik een klap in mijn smoelwerk ook nog...
[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 20-08-2015 11:37:38 ]