abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155361829
Zit ik half om half nog in het gezeik van die vergalde beautymiddag }:|
KLB / ''Beauty and Wellness'' middag verpest door wc bril...
heb ik om de lieve vrede en mezelf een hoop migraine te sparen maar toegezegd om mee te gaan winkelen.
Ik mijn vriendin dus her en der rondgereden.
gelukkig beschikt ze over haar eigen geld dus dat scheelt.

Afijn, terwijl we een parkeerterrein oprijden bij een modezaak in de buurt zeg ik dat ze alvast kan gaan omdat ik even een plek moest op zoeken.
Tijdens haar afwezigheid heb ik eindelijk een plekje gevonden langs een lange haag waar ik Polen en Turken bramen vanaf zie plukken en meenemen.

Omdat ik niet vies ben van bramen en dit wel een goed idee van die gasten vind pak ik een plastic tasje wat mijn vriendin op de voorstoel had laten liggen en begin te plukken.
Tasje bomvol naderhand op de passagiersstoel gelegd terwijl mijn vriendin terug komt met een rood/oranje Dolce Gabana geval.
reagerend op de vraag wat ik er van vind zeg ik ''prachtig'' terwijl mijn eigenlijke gedachte is ''blij dat ik niet betaal''.

Ik zeg dat ik nog even een doosje sigaren wil halen neemt zij alvast plaats in de auto.
Terwijl ik over de parkeerplaats loop hoor ik een galmende kreet van heb ik jou daar gevold door een gevloek en getier.

Resultaat: Jurk en lading bramen compleet naar de tering.

Klacht: toen ik zei dat ik die zooi ook nooit meer uit mijn bekleding kreeg kreeg ik een klap in mijn smoelwerk ook nog... }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 20-08-2015 11:37:38 ]
pi_155362015
Het is een verzonnen topic, maar ik vind het om eerlijk te zijn wel een best goed topic.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_155362516
honden plassen over bramen
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_155362551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:48 schreef Thezappa het volgende:
honden plassen over bramen
Honden plassen in de regel niet een meter de lucht in. :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_155362571
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Honden plassen in de regel niet een meter de lucht in. :{w
nee was vergeten dat bramen alleen een meter in de lucht groeien
pi_155362600
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:50 schreef Thezappa het volgende:

[..]

nee was vergeten dat bramen alleen een meter in de lucht groeien
de meeste bramen groeien niet op hondenplashoogte (pak-hem-beet 40 cm hoog)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_155362610
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

de meeste bramen groeien niet op hondenplashoogte (pak-hem-beet 40 cm hoog)
60 is een meter he
pi_155362687
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:51 schreef Thezappa het volgende:

[..]

60 is een meter he
Nee, 100 is een meter. Dwz, als je het over centimeters hebt, anders is het geen meter. Als je het over graden hebt, bijvoorbeeld... dan is het geen meter. Wel heel warm, dat dan weer wel. Tenzij Fahrenheit, maar ja, Fahrenheit :')

Dus... hoewel het klopt dat honden heel misschien, eventueel wel eens tegen een braam aan zouden kunnen zeiken, is het in de meeste gevallen niet het geval. :{w
pi_155362694
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee, 100 is een meter. Dwz, als je het over centimeters hebt, anders is het geen meter. Als je het over graden hebt, bijvoorbeeld... dan is het geen meter. Wel heel warm, dat dan weer wel. Tenzij Fahrenheit, maar ja, Fahrenheit :')

Dus... hoewel het klopt dat honden heel misschien, eventueel wel eens tegen een braam aan zouden kunnen zeiken, is het in de meeste gevallen niet het geval. :{w
ok
  woensdag 19 augustus 2015 @ 23:00:08 #10
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_155366833
Werkman, een toppert!

Gaat nu de gemorste thee opruimen
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_155367461
De avonturen van Werkman! _O_ ^O^ :')
pi_155373602
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:51 schreef Thezappa het volgende:

[..]

60 is een meter he
Faal post van het jaar. Echt :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')