Zit je niet bij een gastouderbureau dat voor jou kan zoeken?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:02 schreef Zoë23 het volgende:
Knappe baby DJMO en Gevalletje
JMwat is hij toch leuk
LuDannWat goed!
Hier veel stress en drukte om een nieuwe GO te vinden. Best lastig om iemand te vinden die thuis oppast. Man gaat volgende week een week weg voor werk. Die week erna ook..
En ik kan het met familie niet regelen want iedereen werkt (oma's en opa's werken ook allemaal)
Nouja we zullen zien.
Onze N. heeft de eerste 5 weken meer bij ons in bed geslapen dan in haar eigen bedje. Eerst wilde ze helemaal niet op haar rug slapen (verholpen door osteopaat) en sliep ze op haar zij tegen mij aan (aan de borst in slaap vallen dicht tegen mij aan zodat ze niet op haar buik kon rollen, mijn kussen aan de kant, mijn knieën optrekken zodat ze niet naar onder kon schuiven), dat was eerst best eng maar echt de enige manier waarop ze sliep. Later (door de reflux) sliep ze een tijdje op haar buik op mijn buik. Toen alles weer goed ging hebben we haar eerst een tijdje op het aankleedkussen tussen ons in gelegd (bovenin ons bed zodat onze dekens met geen mogelijkheid over haar heen konden komen) en haar daarna verplaatst naar de co-sleeper. Het was wat uitzoeken, maar ze slaapt nu elke nacht in de co-sleeper.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:53 schreef SaskiaR het volgende:
Wat denken jullie van baby bij je in bed laten slapen? N. wilde gisteren niet in haar bed, maar alleen op mij of naast mij slapen (normaal valt ze aan de borst in slaap of als je haar wiegt, en dan kan je haar naar haar bed verplaatsen, maar nu was dat meteen huilen). Maar mijn man vindt het een erg eng idee - toen ze een keer bij ons lag, had ie al een arm op haar gezicht gelegd in zijn slaap. Hoe kan je het veilig maken om haar dicht bij ons te laten slapen?
aan jouw kant leggen. Jij bent alerter. En uit bed rollen doet ze niet zo vlug nog, ze zal instinctief naar jou kruipen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:53 schreef SaskiaR het volgende:
Wat denken jullie van baby bij je in bed laten slapen? N. wilde gisteren niet in haar bed, maar alleen op mij of naast mij slapen (normaal valt ze aan de borst in slaap of als je haar wiegt, en dan kan je haar naar haar bed verplaatsen, maar nu was dat meteen huilen). Maar mijn man vindt het een erg eng idee - toen ze een keer bij ons lag, had ie al een arm op haar gezicht gelegd in zijn slaap. Hoe kan je het veilig maken om haar dicht bij ons te laten slapen?
Of een voedingskussen tussen man en baby leggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aan jouw kant leggen. Jij bent alerter. En uit bed rollen doet ze niet zo vlug nog, ze zal instinctief naar jou kruipen.
Op de website van La leche league staat een heel artikel over veilig samen in bed slapen, maar ik zit mobiel en kan de link niet copy pasten. Je kunt even zoeken op 'veilig samen slapen'. Daar staan de do's en don'ts.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:53 schreef SaskiaR het volgende:
ik ga Mauwt dr hooft 30 keer 3D laten printen in caramel om uit te delen! Kost wel 500 EUR maar dat heb ik er graag voor over om indruk te maken op de andere ouders mijn kindje blij te zienquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:23 schreef Crumpette het volgende:
Wat? Ben je nog geen cakemash aan het plannen en traktaties met foto van maud erop aan het knutselen???
WIJ vakantiemail centerparcs aanbieding?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en HOEZO krijg ik gewoon elke dag wel spammail dat mijn baby bijna 1 jaar wordt?
Toevallig duurt dat nog heel lang
En daar ben ik ook helemaal niet mee bezig nog
Zeg zit mijn ideeën eens niet te jattenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga Mauwt dr hooft 30 keer 3D laten printen in caramel om uit te delen! Kost wel 500 EUR maar dat heb ik er graag voor over om indruk te maken op de andere ouders mijn kindje blij te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |