abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155328344
Wij zijn voornemens om met onze kinderen (2,5 en 1 jaar) een vliegvakantie te gaan doen naar Tenerife of Gran Canaria. We boeken de vlucht los en het hotel ook.

Nu proberen wij een hotel te zoeken met 2 of 3 slaapkamers. Die zijn er zeker wel, maar ik kan geen website vinden die mij daarop laat filteren.

Als ik aangeef met z'n vieren te willen boeken krijg ik vrolijk studio's terug. Ook als ik aangeef 3 of 4 kamers te willen, dan lijkt dit eerder geïnterpreteerd te worden als 4 losse kamers. De zoekresultaten worden dus gevuld met allerlei rotzooi.

Kent iemand een website die dit beter ondersteund?
pi_155328571
Booking.com?
Moeten zij weten
pi_155330249
Booking.com heeft die optie inderdaad
pi_155332144
Waarom zoek je een hotel en niet een appartement als je twee of drie slaapkamers wil? Kan geen probleem zijn op de Canarias. Gewoon zoeken bij elke willekeurige touroperator.
It's not a lie, if you believe
pi_155333645
Via booking.com bestelde wij altijd, maar daar kun je dus niet filteren op aantal (slaap)kamers. Als je het aantal kamers opgeeft ziet hij dit voor sommige appartementen juist dat je meerdere appartementen wilt. Dan gaan de prijzen dus allemaal ineens x4.

levert de volgende resultaten:
resultaten Booking.com

Daar staan dus vrolijk allemaal studio's tussen de resultaten die überhaupt geen slaapkamers hebben.

Ook de appartementen hebben vaak maar één slaapkamer. Er is dus volgens mij niet op te filteren :S
pi_155334119
Volgens mij moet je bij Arke of Neckerman of Corendon of Suntour en dergelijke zijn, die hebben honderden appartementen met naar keuze 1, 2 of 3 slaapkamers in de aanbieding. Booking.com richt zich vooral op hotels en dat is een ander segment. Waarom wil je de vlucht los boeken? Vanwege meer flexibiliteit?
It's not a lie, if you believe
pi_155341236
In principe willen we die los boeken omdat dit een stuk goedkoper is. Ryanair + hotel.
Ik heb Arke vergeleken met zelf los boeken en dat scheelt zo 30-50% van de prijs.

We gaan toch maar handmatig de lijst met hotels/appartementen te lijf...
pi_155374659
Voor diegene die dit topic vinden in een zoektocht voor hetzelfde probleem:
HomeAway ondersteund dit wél!
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:21:59 #9
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_155408519
Airbnb ondersteunt het ook.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:24:28 #10
62913 Blik
The one and Only!
pi_155418757
Wilde ook airbnb zeggen. Heb je meteen het voordeel dat je niet vastzit aan hotels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')