respect is het verkeerde woordquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:19 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik dnk dat je kies versplinterd met je waterpomptang, aangezien hij al een keer gebroken is geweest.
Ik zou een griptang/kleine moordenaar gebruiken. Kan je de knijpkracht instellen . Minder kans dat de kies nogmaals breekt.
Succes! Heb veel respect voor je
Edit:,verkeerde tang
slagaders?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:18 schreef Teydelyk het volgende:
Neen, infectie, bloedingen, slagaders...
Ik heb een heel onvriendelijke tandarts.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:28 schreef Teydelyk het volgende:
Ben je echt te skeer om naar de tandarts te gaan?
Neem een andere tandarts.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb een heel onvriendelijke tandarts.
Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb een heel onvriendelijke tandarts.
Die 'beste man' zit echt niet te wachten op die 4 tientjes van TS.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Of lees dit nog even na en gun die beste man z'n bootje aan de cote d'Azur...
Ah helaas, anders kon ik je wel een andere aanbevelen. Er zijn online reviewwebsites, zoek gewoon een andere tandarts.quote:
Tja, het is een mopperkont en de mondhygieniste ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:40 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ah helaas, anders kon ik je wel een andere aanbevelen. Er zijn online reviewwebsites, zoek gewoon een andere tandarts.
Alle 4 m'n verstandskiezen zijn gewoon door de tandarts zelf gedaan. Het kan dus wel. Of ben ik gewoon zo ongecompliceerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:39 schreef NightFlight het volgende:
[..]
Die 'beste man' zit echt niet te wachten op die 4 tientjes van TS.![]()
(Wordt gewoon doorverwezen naar de lopende band die Kaakchirurg heet.)
Ik heb alles nog, het is een middenkies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Alle 4 m'n verstandskiezen zijn gewoon door de tandarts zelf gedaan. Het kan dus wel. Of ben ik gewoon zo ongecompliceerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |