Wat deze intellectueel zegt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:29 schreef zovty het volgende:
Tegen de borst stuiten.
Voor het hoofd stoten.
Alleen thuis in eigen huis, waar niemand het kan horen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je je mening voor je moet houden omdat het misschien iemand tegen de borst stoot kun je niks meer zeggen.
Faalklacht want geen mening hebben is als peper zonder zout. Dan kun je beter niets zeggen als je alleen maar iets wilt zeggen om geluid te kunnen produceren zonder verdere inhoud.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Valt me op, vooral op FOK, dat sommige users nogal een uitgesproken mening hebben en daarmee mensen voor de borst stoten. Of mensen die overal maar iets op aan te merken hebben en die dan niet in de gaten hebben dat mensen kwaad zijn om de betreffende gedachtengang.
Klacht: mensen met een mening over iets.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
We slaan een beetje door met overal een mening over mogen hebben. Iets meer beperking wat dat betreft zou van mij best mogen.
Dat is weer een totale meningsverbod. Dat gaat mij dan weer iets te ver. Iets meer in het midden aub.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit leuk
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat is weer een totale meningsverbod. Dat gaat mij dan weer iets te ver. Iets meer in het midden aub.
Mooi voorbeeld op de FP over dat verbanden van 50 eendenkuikentjes in Rusland. Gelijk alle moraalridders op hun achterpoten, gereed om hun verderfelijke en oppervlakkige nietszeggende gal te spuwen over de Russen (immers het is nu "pest-de ruskies" tijd), terwijl Nederland jaarlijks lekker miljoenen kuikentjes door de versnipperaar haalt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Valt me op, vooral op FOK, dat sommige users nogal een uitgesproken mening hebben en daarmee mensen voor de borst stoten. Of mensen die overal maar iets op aan te merken hebben en die dan niet in de gaten hebben dat mensen kwaad zijn om de betreffende gedachtengang.
Klacht: mensen met een mening over iets.
Maar hij is te vaak door Poetin anaal genomen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |