abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6821744
Goed, waar ik nou eigenlijk erg benieuwd naar ben is het volgende :

Mijn hele leven heb ik al de ervaring dat ik dingen, hoe leuk ze ook zijn, na een bepaalde tijd gaan vervelen. Een simpel voorbeeldje uit het dagelijks leven : lekker eten. Na een aantal keren vind je er gewoon niks meer aan. En dat gaat bij mij niet alleen met eten zo, maar ook met bijvoorbeeld muzieksoorten, leuke dingen doen als winkelen, etc etc etc.

Nou heb ik nog nooit een relatie gehad met iemand, maar ik zit er wel sterk over te twijfelen bij mezelf : Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen, en kunnen die wat zeggen over hoe dat is met relaties? Gaat dat ook precies zo vervelen? Zo ja, dan zou dat toch wel iets zijn wat ik graag zou willen incalculeren als ik aan een relatie ofzo zou beginnen...

Dus kort samengevat :
1. Zijn er meer mensen die dat verschijnsel kennen dat eigenlijk alles gaat vervelen?
2. Zo ja, is dat ook zo met relatie's?

Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
pi_6821881
ik denk dat het niet laten vervelen van een relatie toch voor grote delen aan jezelf ligt...

je zal ook zelf de spanning en het nieuwe moeten ontdekken/achtervolgen of weet ik veel...

verder... ach ja... ik vind sleur en saai vaak wel makkelijk.... spanning en sensatie is leuk.... maar vaak ook niet....

pi_6821950
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 16:49 schreef WpuntNL het volgende:
verder... ach ja... ik vind sleur en saai vaak wel makkelijk.... spanning en sensatie is leuk.... maar vaak ook niet....
Da's ook wel zo. Het voornaamste deel van een gewone dag ben ik bezig met dingen die ik niet echt leuk vind ofzo, maar waarbij ik me niet slecht voel als ik m'n tijd ermee doorbreng. Maar dat lijkt me van een relatie nou juist niet de bedoeling... Maar misschien is zoiets idd. wel een kwestie van steeds weer een andere invalshoek kiezen...
Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
pi_6821951
Ja dat gaat vervelen. Vandaar dat vreemdgaan zo populair is.
Big dick.
pi_6822706
Ik heb bijna hetzelfde gevoel.. maar die verveling komt meer voort vanuit de gedachte, dat je het onderhand wel kent. Steeds maar uitgaan naar dezelfde kroeg vind ik bijvoorbeeld erg vervelend worden, teveel omgaan met 1 enkel persoon.. op den duur loop ik mij te irriteren. Mocht ik een relatie krijgen, dan heb ik ook gewoon tijd nodig voor mijzelf bij deze.. want anders slaat geheid de verveling toe.. en ik ben echt zo'n figuur die van de ander binnen de relatie ook input verwacht. Ik ben altijd best wel bezig met dingen verzinnen, die je samen kunt gaan doen.. alleen vind het ook leuk wanneer de ander dan leuke ideeen heeft. Dus zolang er een wisselwerking inzit en diepgang gaat het lukken.. is het eenzijdig en louter oppervlakkig gekraam wanneer je het ergens over hebt dan houd het al snel op.. maar goed zo kijk ik er tegen aan he, haha.

Wat ben ik toch weer veeleisend !

You're Just Like An Angel
  vrijdag 15 november 2002 @ 17:34:46 #6
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_6822738
Gewoon verwend noemen ze dat, als je zo snel verveeld raakt.
moeje ook nog een pepernoot?
pi_6825196
Wat mijn mening is, is dat een realatie niet gaat vervelen. In een relatie gebeuren juist allerlei onverwachtte dingen, hoe oud je ook bent....
Mja... dusch...
  vrijdag 15 november 2002 @ 21:22:55 #8
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_6826718
Een relatie kan zeker gaan vervelen als je niet de juiste partner hebt. Heb je wel de juiste partner dan zal het nooit een sleur worden maar juist spannend blijven.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
  vrijdag 15 november 2002 @ 23:36:52 #9
36323 xenoke
Never mind...
pi_6829520
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 16:41 schreef NaliXL het volgende:

Mijn hele leven heb ik al de ervaring dat ik dingen, hoe leuk ze ook zijn, na een bepaalde tijd gaan vervelen. Een simpel voorbeeldje uit het dagelijks leven : lekker eten. Na een aantal keren vind je er gewoon niks meer aan. En dat gaat bij mij niet alleen met eten zo, maar ook met bijvoorbeeld muzieksoorten, leuke dingen doen als winkelen, etc etc etc.

Nou heb ik nog nooit een relatie gehad met iemand, maar ik zit er wel sterk over te twijfelen bij mezelf : Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen, en kunnen die wat zeggen over hoe dat is met relaties? Gaat dat ook precies zo vervelen? Zo ja, dan zou dat toch wel iets zijn wat ik graag zou willen incalculeren als ik aan een relatie ofzo zou beginnen...

Dus kort samengevat :
1. Zijn er meer mensen die dat verschijnsel kennen dat eigenlijk alles gaat vervelen?

Ik begrijp je perfect. En inderdaad... niet alleen relaties... maar met alles. Soms krijg ik wel eens de opmerking dat ik niets kan volhouden ofzo, maar dat heeft er echt niets mee te maken. Ik kan een hele tijd zeer enthousiast met bepaalde zaken bezig zijn, en na een bepaalde tijd ben ik ze beu of worden ze me te saai...

Een zinnige verklaring kan ik er echt niet voor geven... ik kan je alleen zeggen dat je niet alleen bent

It takes courage to enjoy it...
pi_6841969
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 17:34 schreef pebbje het volgende:
Gewoon verwend noemen ze dat, als je zo snel verveeld raakt.
Sorry, maar nu sla je volgens mij echt wel de plank mis. Tuurlijk, als je weinig hebt, dan ben je blij met wat je krijgt. Maar ik ben er zeker van dat die kids die tussen het grof vuil in Rio naar spul lopen te zoeken hun werk en eten voor zover ze dat hebben beide ook spuugzat zijn. Zouden ze een keer wat anders krijgen, zij het in dezelfde mate als ze het nu zouden hebben, dan zouden ze daar heel blij meer zijn, maar na een paar jaar zouden ze dat ook weer net zo zat zijn. Ikzelf heb helemaal niets te klagen qua bezittingen. Er is voor mij nog zat te doen in dit leven waar ik best lol aan zal hebben. Punt is alleen, zodra ik iets doe waar ik veel lol aan heb, dan ben ik dat na een bepaalde periode ook weer zat. Da's geen verwenning maar gewenning.....
pi_6843451
Het heeft veel te maken met niet weten wat je gelukkig maakt. Veel mensen doen wel graag net alsof ze weten wat ze precies gelukkig maakt maar in de werkelijkheid blijkt dat pas wanneer ze het "hebben".

Ga er maar vanuit dat zodra het begint te vervelen; het niet datgene was wat je echt gelukkig maakt. Die vlieger gaat ook op voor relaties.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_6926392
verveling in een relatie kan denk ik toeslaan als je telkens het zelfde doet.. dus wissel het gewoon af.. en ga us ergens heen waar je geen van beidde geweest bent heb je ook gelijk weer stof om over te praten ect ect
Proud Skinhead
  donderdag 21 november 2002 @ 16:14:56 #13
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_6926679
Met een goeie vriend kan je het toch ook een leven uithouden zonder dat het saai wordt?
pi_6927568
Als je alleen maar een beetje lomp gaat zitten afwachten ga je je altijd en overal wel een keertje vervelen ja.

Verveling is iets dat je zelf in de hand hebt, sleur in een relatie ook. Neem zelf de touwtjes in handen en zorg door leuke nieuwe dingen te doen dat je je amuseert, ook binnen je relatie.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_6927637
Ik ben ook van het type: alles gaat op den duur vervelen. Meestal veel te snel naar mijn mening en daarom ben ik nogal huiverig wat relaties aangaan betreft. Maar zoals Rupley al zei: je moet het toch echt allemaal zelf doen, zorgen dat er geen sleur komt en dergelijke. Gelukkig verveelt m'n vriend nog voor geen seconde, ook al doen we hele weekenden he-le-maal niets (is ook wel eens een verademing).

Nu maar hopen dat dat zo blijft
Mijn ervaring is dat alles op den duur gaat vervelen

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_6928689
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 16:41 schreef NaliXL het volgende:

Dus kort samengevat :

Ik denk van niet. Met een relatie is het wat je er zelf van maakt. Doe je altijd dezelfde dingen met elkaar, heb je altijd op dezelfde manier sex enz. dan gaat dat uiteindelijk vervelen. Maar als je met elkaar ervoor zorgt dat je het leuk en spannend houdt, en nog belangrijker elkaar niet vanzelfsprekend gaat vinden, is dat geen probleem.
Daarom eet ik gevarieerd, heb ik steeds andere sex met dezelfde lieve vriend die ik heb, verander ik af en toe van baan.
Dat maakt het leven juist zo leuk, de uitdaging om jezelf gelukkig te maken en te houden.
Altijd blijven lachen
  donderdag 21 november 2002 @ 21:07:17 #17
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_6931696
Ligt denk ik ook aan de personen in de relatie zelf. Met mijn huidige vriend vinden we altijd wel dingen om het leuk te hebben en gezellig en we gaan ook ieder weleens apart stappen en leuke dingen doen en dat vinden we ook wel fijn. Dat je elkaar ook vrij houdt (in dat opzicht dan) om te doen wat je graag wilt doen. Of we nou een weekendje samen weggaan (yesssss we gaan morgen naar Antwerpen een weekendje ) of lekker bij elkaar op de bank zitten met een wijntje en kaarsjes en een leuke film kijken. Wij vervelen ons nooit en we zorgen er ook voor dat dat niet zo snel gebeurt. En zo'n relatie kan ook lang stand houden... Verzin soms gewoon wat leuke dingen die de ander niet verwacht.

Met mijn ex ging het fout omdat hij nooit wat wilde doen, geen spontane dingen wilde doen, afwachtend was en het liefst alleen maar thuis zat...

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_9333571
Wees gerust Jaap daar zal jij aan komen wuahhahaha
?
pi_9333787
Sleur en verveeldheid is belangrijk om de mooiere dingen als spanning en verrassing te ervaren. Het is een wisselwerking, een relatie is nooit alleen maar leuk...
pi_9334052
*herkent

Kan je vertellen dat je misschien na een tijdje denkt van 'ik verveel me in deze relatie, ik heb er geen zin meer in etc' Daar ga je absoluut van terugkomen

Wat dat betreft had het bandje Neighbour het bij het rechte eind: You don't know what you've got till it's gone.

Plus dat een soort van verveling op z'n tijd ook niet erg is. Lekker rustig allemaal Na een tijdje word het ook steeds moeilijker om steeds nieuwe dingen te doen

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_9334257
Ik denk niet zozeer dat een relatie gaat vervelen, eerder dat er soms wel eens fases dat er weinig spannends gebeurt. Dus ja dat er dus heel kort een verveling ontstaat. Het wordt allemaal routine.
Je raakt eraan gewend, en het is niet meer speciaal:
Verveling dus.
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 24 maart 2003 @ 10:44:38 #22
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_9334289
tsja als je tijden achter elkaar in je eentje bent slaat de verveling denk ik ook wel toe, het ligt er gewoon aan hoe je ermee omgaat...........
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')