Dat gaat zometeen weer tussen haar oren zittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:06 schreef Max23 het volgende:
Polling op de rand van uitschakeling in haar eerste wedstrijd, strafje achter met 50 seconden te gaan
Haar tegenstander kreeg pas 10 seconden voor het einde ook een straf, waardoor ze de verlenging ingingen, echt mazzel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat zometeen weer tussen haar oren zitten
De kans dat Elmont overigens verliest van Denisov schat ik op basis van resultaten van de afgelopen jaren op 90%quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:27 schreef tong80 het volgende:
Heren -90 kg,eerste ronde:
GUILLAUME ELMONT
Li Kochman (Isr)............ waza-ari
NOËL VAN 'T END
bye
Tweede ronde:
GUILLAUME ELMONT
Ibrahim Khalaf (Jor)........... shido
NOËL VAN 'T END
Cheng Xunzhao (Chi)
Achtste finales:
GUILLAUME ELMONT
Kirill Denisov (Rus)
Zou kunnen. Maar het blijft een topper.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
De kans dat Elmont overigens verliest van Denisov schat ik op basis van resultaten van de afgelopen jaren op 90%
Voor haar mentale weerbaarheid zijn dit soort potten wel de ultieme testquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:35 schreef Max23 het volgende:
Poe, 5 seconden voor tijd maakt Polling waza-ari en dus door naar de kwartfinale
Als Verkerk hier een plak kan pakken lijkt het me inderdaad wel een duidelijke zaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:51 schreef Max23 het volgende:
Overigens schuift op basis van de laatste paar toernooien het muntje weer richting Verkerk tov Steenhuis voor de OS
Loting doet trouwens ook veel, want Verkerk heeft de laatste toernooien steeds een veel betere loting dan Steenhuis, terwijl die laatste nog steeds hoger staat op de wereldranglijstquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Verkerk hier een plak kan pakken lijkt het me inderdaad wel een duidelijke zaak
Oh da's nog best een flink gat, wat levert een wereldtitel op?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:57 schreef borisz het volgende:
Qua Olympische punten is het nu
Steenhuis: 1154 + WK (108)
Verkerk: 692 + WK (minimaal 144))
1: 900quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's nog best een flink gat, wat levert een wereldtitel op?
Alleen de beste 'zoveel' resultaten tellen toch mee. Dit lijken mij de cumulatieven en dan is het logisch dat Steenhuis voorstaat, want Verkerk is lang geblesseerd geweest.quote:
Is ook gewoon een Israëlische natuurlijk, laten we wel zijn. Als het andersom was geweest zouden we haar ook Nederlandse noemenquote:
5 besten per jaar + de score op EK of Masters. Maar in dit geval komen die punten er gewoon bij, want ze heeft nog geen 5 toernooien gehad in het laatste kwalificatiejaar(vanaf 1 juni) en ik heb nu alleen de olympische score gegeven. Op de wereldranglijst hebben beide dames meer punten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:16 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Alleen de beste 'zoveel' resultaten tellen toch mee. Dit lijken mij de cumulatieven en dan is het logisch dat Steenhuis voorstaat, want Verkerk is lang geblesseerd geweest.
Heb lichte voorkeur voor Verkerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |