Na deze avonturen wacht ik wel ff een paar maanden met installeren van Win10, hoe erg mijn haat tegenover Win8 ook isquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:31 schreef -Engel- het volgende:
Zou het aan de uitrol van windows10 kunnen liggen? Dat ge#!@#!@ van T-mobile en Ziggo?
A.... anyway ik heb geen ziggo' meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope. TMobile heeft van de week een update gedaan van 'iets' en heeft daarom storing.
Ziggo is gewoon kut en helemaal sinds overname van UPC
Windows 10?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope. TMobile heeft van de week een update gedaan van 'iets' en heeft daarom storing.
Ziggo is gewoon kut en helemaal sinds overname van UPC
Toch denk ik dan met weemoed wel eens terug aan 20 jaar geleden. Hoefde je je over zulke zaken totaal niet druk te makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A.... anyway ik heb geen ziggo' meeren T-mobile is gelukkig weer in de lucht
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch denk ik dan met weemoed wel eens terug aan 20 jaar geleden. Hoefde je je over zulke zaken totaal niet druk te maken
Als je een servertje gaat updaten naar Windows 10 moet er toch eens met de systeembeheerdr gepraat worden ben ik bangquote:
Zou hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je een servertje gaat updaten naar Windows 10 moet er toch eens met de systeembeheerdr gepraat worden ben ik bang
Dat weet ik toch niet johquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je een servertje gaat updaten naar Windows 10 moet er toch eens met de systeembeheerdr gepraat worden ben ik bang
Dikke hassle bij mij om het ueberhaupt geïnstalleerd te krijgenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:10 schreef Solique het volgende:
Gelukkig geen ziggo dus scheelt, win10 doe ik dit weekend wel op laptop.
Eens zien hoe dat er op gaat draaien
Daarom eerst laptop die zal makkelijk moeten gaan, mijn pc zal grote operatie wordenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dikke hassle bij mij om het ueberhaupt geïnstalleerd te krijgen
Windows 8.1 is heel prima hoor. Zolang je Start8 maar geinstalleerd hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na deze avonturen wacht ik wel ff een paar maanden met installeren van Win10, hoe erg mijn haat tegenover Win8 ook is
Ik zie de voordelen van 10 nog niet in.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:52 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond gaat mijn laptop over naar 10. PC wacht ik nog even mee.
Hoef je niet een startmenu er in te moddenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen van 10 nog niet in.
Schijnt sneller en stabieler te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen van 10 nog niet in.
Het is watquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Iemand heeft z'n halve inboedel beneden in en naast de container geflikkerd, ben benieuwd of het wordt opgehaald
Tja dat is het ook. Afhankelijk van de lokale afspraken uiteraard. Als je grofvuil moet bellen en dat ze dan komen halen is het vrij gebruikelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het best asociaal eigenlijk.
Ik vind 8.1 meer dan prima.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnt sneller en stabieler te zijn.
Wat lukt er niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:44 schreef MissMSX het volgende:
Geen problemen met 8. Maar toch maar over op 10. Als het lukt uiteindelijk
Waarschijnlijk iets met denken dat er een tweede scherm is terwijl dat er niet is.quote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met denken dat er een tweede scherm is terwijl dat er niet is.
Daarnaast kan ik niet in de BIOS komen om dit aan te passen.
Maar alles sal reg kom
Wel debiel dat ik niet normaal in de bios kan. Doorgeschoten techniekquote:
Ik weet niet waarom je dat niet kanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel debiel dat ik niet normaal in de bios kan. Doorgeschoten techniek
Ik zit toch ook de hele dag thuis achter het raam, dan zie je zulke dingenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja dat is het ook. Afhankelijk van de lokale afspraken uiteraard. Als je grofvuil moet bellen en dat ze dan komen halen is het vrij gebruikelijk.
Het lijkt alleen soms alsof je dagen bestaan aan het observeren van dit soort dingetjes die andere doen. Een beetje de buurvrouw die de hele dag in dr spiegel aan het raam zit te staren.
Waarschijnlijk omdat mijn toetsenbord pas herkend wordt nadat je kunt kiezen om de bios in te gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je dat niet kan
Zou ook niet weten wat je er in moet.
"ik blijf wel met paard en wagen werken, doet het prima"quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou de pc wel gewoon op 7, doet het prima.
Of je overdrijft evenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"ik blijf wel met paard en wagen werken, doet het prima"
Jullie browsen toch ook met Netscape neem ik aan?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:57 schreef Q. het volgende:
De voordelen van 10 tov 7 zijn uitermate beperkt hoor. Het is sneller. Dat is wel het voornaamste. Op mn werk blijven we gewoon met 7 werken tot dat end of life is.
Is werk nu opeens je voorbeeld? Werk waar je altijd op afgeeft?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:57 schreef Q. het volgende:
De voordelen van 10 tov 7 zijn uitermate beperkt hoor. Het is sneller. Dat is wel het voornaamste. Op mn werk blijven we gewoon met 7 werken tot dat end of life is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie browsen toch ook met Netscape neem ik aan?
Nee, daarom is het een upgradequote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:27 schreef Burdie het volgende:
Moet je bij een upgrade naar windows 10 ook al je programma's opnieuw installeren?
Ja, dat werk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is werk nu opeens je voorbeeld? Werk waar je altijd op afgeeft?
Netscape.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie browsen toch ook met Netscape neem ik aan?
Je hoeft er nauwelijks voor te zitten. Next next finishquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:29 schreef Burdie het volgende:
Kijk! Dat wist ik niet, en was ook wat mij weerhield tot upgradenIk zal er eens voor gaan zitten binnenkort
Dankje!
Als het goed is nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:27 schreef Burdie het volgende:
Moet je bij een upgrade naar windows 10 ook al je programma's opnieuw installeren?
Op mijn werk zijn we anderhalf jaar geleden pas begonnen met windows 7. Daarvoor was het good old XPquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:57 schreef Q. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |