True liesquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Volgens hun programmering zenden ze Stop! Politie en True Lies uit
Daar zitten de EL voorrondes en EL play-offs al jaren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:13 schreef TLC het volgende:
Europese wedstrijden hoor je niet achter een decoder te stoppen, ik hoef dat fucking Foxsport niet.
Ik heb vorig jaar gewoon op RTL naar Feyenoord - Zorya Luhansk zitten kijken hoor. Of mijn geheugen laat me nu heel erg in de steek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar zitten de EL voorrondes en EL play-offs al jaren.
Nu je het zegt.. Volgens mij heb je gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar gewoon op RTL naar Feyenoord - Zorya Luhansk zitten kijken hoor. Of mijn geheugen laat me nu heel erg in de steek.
Ajax heeft al een eigen topic.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax verdient altijd een eigen topic.
Ik sta ook zo weer te flexen in da gym.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks trainen
Genot, hele wedstrijd missen
Ik denk er hetzelfde over als jijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik sta ook zo weer te flexen in da gym.
Maar ik neem aan dat Ajax dit wel wintAnders zou dat natuurlijk super triest zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |