True liesquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Volgens hun programmering zenden ze Stop! Politie en True Lies uit
Daar zitten de EL voorrondes en EL play-offs al jaren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:13 schreef TLC het volgende:
Europese wedstrijden hoor je niet achter een decoder te stoppen, ik hoef dat fucking Foxsport niet.
Ik heb vorig jaar gewoon op RTL naar Feyenoord - Zorya Luhansk zitten kijken hoor. Of mijn geheugen laat me nu heel erg in de steek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar zitten de EL voorrondes en EL play-offs al jaren.
Nu je het zegt.. Volgens mij heb je gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar gewoon op RTL naar Feyenoord - Zorya Luhansk zitten kijken hoor. Of mijn geheugen laat me nu heel erg in de steek.
Ajax heeft al een eigen topic.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax verdient altijd een eigen topic.
Ik sta ook zo weer te flexen in da gym.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks trainen
Genot, hele wedstrijd missen
Ik denk er hetzelfde over als jijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik sta ook zo weer te flexen in da gym.
Maar ik neem aan dat Ajax dit wel wintAnders zou dat natuurlijk super triest zijn.
quote:
Graag gedaan hoorquote:
Kijk je pas sinds dit seizoen naar Ajax?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:44 schreef Izzy73 het volgende:
Ik heb Ajax nog nooit zo slecht zien voetballen
Lolbroekquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:45 schreef MrStock het volgende:
[..]
Kijk je pas sinds dit seizoen naar Ajax?
Was serieuze vraag, ik vind het namelijk nog wel mee vallen hoe slecht het is. Tegenstander staat met 10 man te verdedigen...quote:
Oké, nee ik kijk al jaaaaaren maar zo slap als ze nu spelen heb ik nog niet vaak gezienquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef MrStock het volgende:
[..]
Was serieuze vraag, ik vind het namelijk nog wel mee vallen hoe slecht het is. Tegenstander staat met 10 man te verdedigen...
Stalker.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef HighVolume het volgende:
[..]
thanks maar ik heb een ban op pm's en dm's
O, oké dan begrijp ik het wel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef HighVolume het volgende:
[..]
thanks maar ik heb een ban op pm's en dm's
is net alsof je naar een oefenwedstrijdje zit te kijken of Jong Ajax of zo ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:15 schreef Saekerhett het volgende:
Uiterst irritante camerapositie.
Idd. Helft van de tijd zie je dat ding nauwelijks als er een hoge bal wordt gespeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef Seam het volgende:
[..]
is net alsof je naar een oefenwedstrijdje zit te kijken of Jong Ajax of zo ja.
Ligt aan de 'mindset', niet aan Frankiequote:
Je doet er lacherig over maar er zijn serieus mensen die dit geloven (zelfs Frankie zelf)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:37 schreef Seam het volgende:
nou weer een typische Ajax eerste helft van Frankie
In de tweede helft is Jablonec kapotgespeeld en winnen we makkelijk met 0-1
zou ik niet doen als ik jou wasquote:
ja om te janken eigenlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je doet er lacherig over maar er zijn serieus mensen die dit geloven (zelfs Frankie zelf)
In het Ajaxtopic gaan Pedroso en ratjetoe dit rechtlullenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:43 schreef Zelus het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de CL loting is spannender
Je moet ze niet willen kapot spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic gaan Pedroso en ratjetoe dit rechtlullen
Ja noem mij eens een ploeg die Jablonec kapot kan spelen en zo
Tegen de nummer 5 van Tsjechie . Alsjeblieft zeg ... Kan je net zo goed Wiljan Vloet trainer makenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Je moet ze niet willen kapot spelen.
Je weet dat ze moeten komen en je weet ook dat ze dat niet gaan doen tot en met de 80ste minuut.
Gewoon rustig rond spelen en geen risico nemen en die laatste 10 min krijg je vanzelf ruimte. Vooral jezelf niet uit de tent laten lokken
Die snelle omschakelingen nekt Ajax al jaren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen de nummer 5 van Tsjechie . Alsjeblieft zeg ... Kan je net zo goed Wiljan Vloet trainer maken
Ja maar daar is De Boer natuurlijk ook niet schuldig aan . Niemand is schuldig ahahhahaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die snelle omschakelingen nekt Ajax al jaren.
Beter gewoon relax oppakken dan jezelf naaien
dank je Hansquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Je moet ze niet willen kapot spelen.
Je weet dat ze moeten komen en je weet ook dat ze dat niet gaan doen tot en met de 80ste minuut.
Gewoon rustig rond spelen en geen risico nemen en die laatste 10 min krijg je vanzelf ruimte. Vooral jezelf niet uit de tent laten lokken
Hij raakt hem niet aanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
Was dit nou de eerste penalty die Cillessen stopt?
Alsof je andere keuze hebtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:18 schreef Seam het volgende:
ik ben aan het wachten op Franks wissels nu
Ik denk Schone en v Rhijn
Voorlopige selectie toch? en zoveel beters hebben we ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:30 schreef Maver24 het volgende:
Nou goed hoor die ajaxieden die zijn opgeroepen voor oranje. Wat een grap
De spelers zijn goed hoor, de coach is gewoon van het padjequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:30 schreef Maver24 het volgende:
Nou goed hoor die ajaxieden die zijn opgeroepen voor oranje. Wat een grap
we hebben inderdaad niks beters dan Riedewald en Tetequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Voorlopige selectie toch? en zoveel beters hebben we ook niet
Die zitten allemaal in het stadion hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ajacieden nou feyenoorder nadoen met posten in eigen clubtopic?
Alle 6 miljoen? Groot uitvak wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het stadion hoor.
Ik wou net zeggen, ik post dit vanuit Tsjechië hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het stadion hoor.
Pest ons niet zo joh, we hebben het al zwaar genoeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle 6 miljoen? Groot uitvak wel.
Past bij het spelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wel echt een foeilelijk shirt van Ajax zeg
Alleen daarom verdien je de EL nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wel echt een foeilelijk shirt van Ajax zeg
Zou die aan de drugs zitten?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:37 schreef S0nic het volgende:
Gvd wat ben ik blij dat ik het niet kan zien, je wist gewoon dat dit ging gebeuren. Frank met z'n halve finale halen
helemaal de weg kwijt die man.
Goed potje om erin te kotsen!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb rijst met kip en paddestoelenmix.
Dit en een wedstrijd van Ajax, wat wil je nog meer?!
Dan speelde je bij Manchester United jaquote:
Of je was bondscoachquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan speelde je bij Manchester United ja
Dat verdient geen klap meer tegenwoordigquote:
Heerlijk, lekker teamgenoot zijn van Memphis, daar zou ik wel genoegen mee nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan speelde je bij Manchester United ja
Als je straks door bent wachten er zwaardere tegenstanders waar je t nog veel lastiger tegen gaat krijgen..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
Als we straks door zijn, nooit meer aan deze wedstrijd denken. Nooit meer. Deze wedstrijd is niet eens gespeeld.
Jaloers?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:47 schreef Collide het volgende:
Met 1-0 winnen van Jablonec door een penalty.
Mooi. Dat komt de realiteitszin van dit topic ten goede.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajacieden zitten weer in hun eigen otpic hoor
Keurig standgehouden met 10 man.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:47 schreef Collide het volgende:
Met 1-0 winnen van Jablonec door een penalty.
Ga ik vanaf nu ook doen bij de wedstrijden van FC Groningenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajacieden zitten weer in hun eigen otpic hoor
Je staande moeten houden tegen een club van het niveau FC den Bosch.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:47 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Keurig standgehouden met 10 man.
Doordat je coach consequent een jong elftal blijft opstellen dat zulke onervaren acties laat zien zoals die waarbij Riedewald zn tweede geel pakte, zul je dit seizoen nog wel vaker met tien man spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:47 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Keurig standgehouden met 10 man.
ELquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Je staande moeten houden tegen een club van het niveau FC den Bosch.
Hey mond dicht over Den Bosch ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Je staande moeten houden tegen een club van het niveau FC den Bosch.
Ajax ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:49 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Jablonec kan er ook he-le-maal niets van
Slechte generalequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:50 schreef Collide het volgende:
Op naar lekker afgaan in de poulfase.
Boeit niet, in deze wedstrijd telde alleen het resultaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:51 schreef Collide het volgende:
Jablonec kan er niets aan doen dat het slecht is. Ajax wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |