In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 20:50:19Als je Jan Joost van Gangelen ziet presenteren dan snap je opeens hoe goed Wilfred Genee is. Te hard lachend haantje naast zielig meisje reageer retweet
Extreem onzichtbaar en probeerde dan voetballend wat dingen waar propper en Maher vreemd van keken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Speelde Luuk de Jong eigenlijk mee? Ik heb hem alleen Guardado tot rust zien manen bij het rustsignaal.
Zo onzichtbaar dat ik me pas net afvroeg nadat Co zijn naam liet vallen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Extreem onzichtbaar en probeerde dan voetballend wat dingen waar propper en Maher vreemd van keken.
Er is nog nooit iemand geweest die om jou moest lachen. Waarom blijf je het maar proberen? Het is een beetje zielig aan het worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef Zipportal het volgende:
CentenbakjeSjoerd die iedereen in de poepert loert.
Hou je bek nou eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand geweest die om jou moest lachen. Waarom blijf je het maar proberen? Het is een beetje zielig aan het worden.
heeft het wel gedaan met Staxgodinquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef Zipportal het volgende:
CentenbakjeSjoerd die iedereen in de poepert loert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |