Achterlijk duur ja! Tip: ik zag later dat het via bol.com en wat andere sites veel goedkoper te krijgen is (dat ben ik dus vergeten te zeggen tegen jequote:Op maandag 17 augustus 2015 19:30 schreef LuDann het volgende:
g! Hoe geven jullie het?
Ik ben heel benieuwd of het werkt. Mogelijk dat bij Wolk het feit dat het een keizersnede is geworden een rol speelt bij de krampjes. Niet in contact gekomen met bacteriën in het baringskanaal enzo.
Klopt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Red Bullalsof je grenadinebraaksel drinkt
Nuttige bijdrages lever ik
Haha dat is gemeenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:03 schreef JufMariska het volgende:
Ghehehe! Dat je je man tegen je baby hoort zeggen "ohhh stinkdiertje!" en weet dat dat een poepluier betekent en dan ietsie langer over je make-up doet zodat je 'm niet hoeft te verschonen![]()
![]()
De rest van de dag doe ik weer alles hoor, hij is bijna de hele dag wegquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Haha dat is gemeenGister, na het auto-voorval, had Sjaak voor vrouw ook een kakjepakje van nek tot voeten bijna. Ik vond het haar verdiende loon
![]()
Vanmorgen bij mij zat het gewoon netjes in de luier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef Nikooos het volgende:
Mijn vrouw vond het gek dat ik zei dat mijn dochter op 2pac leekKnappeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ze nou zo bruin joh?![]()
Superknap is zequote:
Mijn vrouw vond het gek dat ik zei dat mijn dochter op 2pac leekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer gaan we eens meeten?
Mijn vrouw vond het gek dat ik zei dat mijn dochter op 2pac leekoooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer is het uitverkoop bij Van Asten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens meeten?
Altijd, volgens de winkel zelfquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:52 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Wanneer is het uitverkoop bij Van Asten?
Is dat werkbaar, tijdens de lessen kolven? Wat doen die leerlingen dan? Kunnen ze je rooster daar niet op aanpassen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:55 schreef Selvaria het volgende:
Nikooos![]()
Ik ging gisteravond om 9 uur even naast N. liggen op bed (zij in de co-sleeper gewoon even voor gezellig en werd om 1 uur wakker omdat ze gevoed wilde worden.Toen nog een speentje om 4 uur en daarna tegelijk met de wekker wakker om 6.15.
![]()
Net voor het eerst weer 1,5 (wat rot, op de helft weg om te kolven) les gegeven, wat heb ik dat gemist!!
Oh mag jij tijdens lestijd, wat goed! In t onderwijs wordt maar wat vaak gewoon verwacht dat je t in pauze of tussenuur doet in ruil voor wat taakuren (als je je directeur kunt overtuigen dat een extra tussenuur geen vrije tijd is).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:55 schreef Selvaria het volgende:
Nikooos![]()
Ik ging gisteravond om 9 uur even naast N. liggen op bed (zij in de co-sleeper gewoon even voor gezellig en werd om 1 uur wakker omdat ze gevoed wilde worden.Toen nog een speentje om 4 uur en daarna tegelijk met de wekker wakker om 6.15.
![]()
Net voor het eerst weer 1,5 (wat rot, op de helft weg om te kolven) les gegeven, wat heb ik dat gemist!!
Het record staat hier op 5 luiers in 1 verschoning... Oh er komt nog wat! En nog wat! En nog wat...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Beterschap aan alle zieken! Zag het bij mijn zus ook, het eerste jaar deden ze alle griepjes mee, daarna werd het beter. Moeten ze toch een keer doorheen denk ik..
Hier een prima nacht! 22u-04u-07u. Bij de laatste twee lukte het haar beide keren om net op het moment dat papa de luier had weggepakt te plassen. Tweede keer ook het bed en papa nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |