abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155316240
Maak er maar een red bull van :P

(En nee, lag niet aan slecht slapende kinderen, maar aan een teveel nadenkende mama :') )
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:27:35 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_155316397
Mogge! Rady, wat een leuk filmpje! Jouw enthousiasme O+!
Hij gaat gewoon zitten joh *O* wat goed!
disclaimer
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:36:31 #203
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155316499
Red Bull ;( alsof je grenadinebraaksel drinkt ;(

Nuttige bijdrages lever ik O+
pi_155316536
Mountain Dew O+
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:42:28 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155316565
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mountain Dew O+
Ewl ;( reeses O+
pi_155316593
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:30 schreef LuDann het volgende:
g! Hoe geven jullie het?

Ik ben heel benieuwd of het werkt. Mogelijk dat bij Wolk het feit dat het een keizersnede is geworden een rol speelt bij de krampjes. Niet in contact gekomen met bacteriën in het baringskanaal enzo.

Achterlijk duur ja! Tip: ik zag later dat het via bol.com en wat andere sites veel goedkoper te krijgen is (dat ben ik dus vergeten te zeggen tegen je :@ ). B krijgt flesvoeding dus wij doen die 2 schepjes in haar eerste fles 's morgens. Volgens mij kun je het ook mengen met wat water en dan met een spuitje geven. Jij kolft toch ook? Je kan het ook aan afgekolfde melk toevoegen. Voor zover wij merken verandert de structuur van de melk niet met de poeder.

Fap fijn dat het goed ging op het kdv! En rare leidster zeg, wie zegt nou zoiets :')

Mariposas :* Ik heb geen idee wat je allemaal wel en niet geprobeerd hebt, maar heb je al eens ingebakerd? Geeft hier wel wat rust bij B, tenzij ze echt haar dag niet heeft, dan is het ook draagdoek en huilen en meer van zulks. Bij mijn middelste (die huilde ongeveer evenveel als jouw uk) zijn we wel naar een osteopaat gegaan. Ja het is zweef, ja het werkt niet altijd, en het is duur. Maar soms werkt het wel. Bij ons kwam daar een omslagpunt en werd M veel rustiger en ging ze meer slapen. Dat was in 2 behandelingen klaar. Het kost inderdaad tussen de 75 en 100 euro, maar na een eerste behandeling zou je wel verschil moeten merken. Sterkte :*

MC, wat een baaldag! Hopelijk gaat het vandaag allemaal wat beter :*

Razz sterkte en beterschap :*

Hier was het gisteren onrustig. B deed steeds 10 minuten slapen- huilen. Niet veel geslapen dus. In de avond echt weer mega krampen, bwooh zo zielig! Maar daardoor was ze denk ik bekaf want ze sliep van 23:30 tot 5:30, onze beste nacht ever! Het is zo'n prulleke.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_155316642
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Red Bull ;( alsof je grenadinebraaksel drinkt ;(

Nuttige bijdrages lever ik O+
Klopt!
Maar het geeft je vleugels :P
pi_155316816
Ghehehe! Dat je je man tegen je baby hoort zeggen "ohhh stinkdiertje!" en weet dat dat een poepluier betekent en dan ietsie langer over je make-up doet zodat je 'm niet hoeft te verschonen :D ;) *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155316955
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:03 schreef JufMariska het volgende:
Ghehehe! Dat je je man tegen je baby hoort zeggen "ohhh stinkdiertje!" en weet dat dat een poepluier betekent en dan ietsie langer over je make-up doet zodat je 'm niet hoeft te verschonen :D ;) *O*
Haha dat is gemeen ;) Gister, na het auto-voorval, had Sjaak voor vrouw ook een kakjepakje van nek tot voeten bijna. Ik vond het haar verdiende loon ;)
Vanmorgen bij mij zat het gewoon netjes in de luier.
pi_155316962
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:50 schreef Loj het volgende:

[..]

Klopt!
Maar het geeft je vleugels :P
Ik pak wel maandverband...

Red Bull, bah...
pi_155317088
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:12 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Haha dat is gemeen ;) Gister, na het auto-voorval, had Sjaak voor vrouw ook een kakjepakje van nek tot voeten bijna. Ik vond het haar verdiende loon ;)
Vanmorgen bij mij zat het gewoon netjes in de luier.
De rest van de dag doe ik weer alles hoor, hij is bijna de hele dag weg ;)

Volgens mij zien we tand nr 5 aankomen *)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:24:08 #212
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_155317129
Mijn vrouw vond het gek dat ik zei dat mijn dochter op 2pac leek :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155317217
Balen van alle slechte nachten. :(

L. was gisteravond denk ik een beetje overprikkeld door lange en drukke kraamvisite (maar wel heel gezellige *; ). Tot half 1 knuffelen was de truc en toen is ze toch in slaap gevallen. Ik dacht om 4 uur dat ik haar hoorde, maar toen ik keek lag ze in diepe slaap. Fantoomhuiltjes gok ik. :') Half 6 vond ze een mooie tijd om te eten.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155317317
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef Nikooos het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe O+

Is ze nou zo bruin joh? :D
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:42:17 #215
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_155317390
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:37 schreef Skittles het volgende:

[..]

Knappe O+

Is ze nou zo bruin joh? :D
Superknap is ze O+

Dat bruine heeft ze van mij. Ik word nog regelmatig door vreemden omschreven als indo, terwijl ik (naar mijn weten) gewoon helemaal Nederlands ben.

Maar ik word snel bruin en hou het kleurtje best lang vast en dat heeft mijn dochter overgenomen. Ziet er best goed uit al zeg ik het zelf :P
pi_155317501
quote:

SPOILER
O+

Wanneer gaan we eens meeten :D?
pi_155317547
quote:

SPOILER
oooow O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:52:14 #218
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_155317562
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:48 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

O+

Wanneer gaan we eens meeten :D?
Wanneer is het uitverkoop bij Van Asten? :+
pi_155317620
Nikooos O+

Ik ging gisteravond om 9 uur even naast N. liggen op bed (zij in de co-sleeper gewoon even voor gezellig en werd om 1 uur wakker omdat ze gevoed wilde worden. :D Toen nog een speentje om 4 uur en daarna tegelijk met de wekker wakker om 6.15. :D

Net voor het eerst weer 1,5 (wat rot, op de helft weg om te kolven :( ) les gegeven, wat heb ik dat gemist!! O+
pi_155317705
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:52 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Wanneer is het uitverkoop bij Van Asten? :+
Altijd, volgens de winkel zelf :')
pi_155317726
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:55 schreef Selvaria het volgende:
Nikooos O+

Ik ging gisteravond om 9 uur even naast N. liggen op bed (zij in de co-sleeper gewoon even voor gezellig en werd om 1 uur wakker omdat ze gevoed wilde worden. :D Toen nog een speentje om 4 uur en daarna tegelijk met de wekker wakker om 6.15. :D

Net voor het eerst weer 1,5 (wat rot, op de helft weg om te kolven :( ) les gegeven, wat heb ik dat gemist!! O+
Is dat werkbaar, tijdens de lessen kolven? Wat doen die leerlingen dan? Kunnen ze je rooster daar niet op aanpassen?
pi_155317758
Beterschap aan alle zieken! Zag het bij mijn zus ook, het eerste jaar deden ze alle griepjes mee, daarna werd het beter. Moeten ze toch een keer doorheen denk ik..

Hier een prima nacht! 22u-04u-07u. Bij de laatste twee lukte het haar beide keren om net op het moment dat papa de luier had weggepakt te plassen. Tweede keer ook het bed en papa nat :+
pi_155317764
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:55 schreef Selvaria het volgende:
Nikooos O+

Oh mag jij tijdens lestijd, wat goed! In t onderwijs wordt maar wat vaak gewoon verwacht dat je t in pauze of tussenuur doet in ruil voor wat taakuren (als je je directeur kunt overtuigen dat een extra tussenuur geen vrije tijd is).
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:10:43 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_155317822
Mnoh Nikoos! Wat een popje! Maar inderdaad, de paaseistrik moet gaan hoor :D
Lekker zomers kind O+
disclaimer
pi_155318000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Beterschap aan alle zieken! Zag het bij mijn zus ook, het eerste jaar deden ze alle griepjes mee, daarna werd het beter. Moeten ze toch een keer doorheen denk ik..

Hier een prima nacht! 22u-04u-07u. Bij de laatste twee lukte het haar beide keren om net op het moment dat papa de luier had weggepakt te plassen. Tweede keer ook het bed en papa nat :+
Het record staat hier op 5 luiers in 1 verschoning... Oh er komt nog wat! En nog wat! En nog wat...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')