Dan wordt je incontinent als je bejaard bent! volgens mijn kraamverzorgster. Maar dat word je toch sowieso?quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:08 schreef faptist het volgende:
Ik heb die oefeningen nog nooit gedaan
oh dat moet je wel even in de gaten houden, misschien heb je een verzakkingquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben maar van de week begonnen aan die bekkenbodemspiwren toen ik even het rampengebied in de spiegel bekeek - het lijkt alsof m'n baarmoeder er half uit hangt.
Ja dat las ik ook al toen ik ging googelen, al schijnt het nog bij te kunnen trekken. Heb over 2,5 week nacontrole dus zal het dan ter sprake brengen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat moet je wel even in de gaten houden, misschien heb je een verzakking
Nee, volgende week.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:17 schreef ingee het volgende:
Kwak, begonnen de scholen vandaag weer?
Want dan kan het ook goed zijn dat veel kindjes tegelijk weer terug kwamen na een tijdje en dat dat even hectisch is.
Ik doe t niet expres, komt r gewoon niet van. Al sinds ik klein ben trouwensquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kwak, over die bekkenbodemspieren, ik heb wel eens gehoord dat het lang ophouden juist heel slecht is.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:29 schreef ingee het volgende:
Goedemorgen!
4:40 vond mijn baby een mooie tijd vandaag om het nieuwe geluidenrepetoire te testen.
Nu in nieslapenie modus.
Ik ben dit ontwend.
Hihi, ik hou niet van koffie, maar bedanktquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:59 schreef ingee het volgende:
Koffie?
Twee baby's met eigen ritmes lijkt me ook niet makkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |