abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:06:11 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_155295598
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef DJMO het volgende:

[..]

daar ging m'n drinken _O-

mijn baby rolde net uit zichzelf van z'n rug naar buik :o *O*
yay, wat goed! *O*
disclaimer
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:06:41 #127
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155295618
L zit al weer de hele dag hysterisch te krijsen. Als na 4 dagen ziekenhuisopname de artsen zeggen dat er niets met hem aan de hand is, wat kan ik dan nog meer? :'( alleen als ik met hem loop in de draagdoek is hij even stil, maar ik kan niet hele dagen rondlopen, en het is ook nog eens de hele dag kutweer vandaag. En aan de borst is hij stil, maar m'n tepels doen zeer van dat gesabbel de hele dag door, want hij gebruikt mij als speen (losse speen pakt hij niet). Klotezooi, en het is pas maandag. ;(
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155295635
Placenta vangen! :Y)
pi_155295707
Heb je al wat geprobeerd zonder allergenen Mariposas? :*
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:14:20 #130
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155295876
Ja, ik volg een dieet zonder appels, tomaten, koemelk, soja, citrus, peulvruchten, ei en nog een aantal groenten en fruit. En dan ben ik ook vegetariër dus vlees en vis eet ik ook niet. Dat dieet is al sowieso bijna niet te doen, en het helpt ook niet eens, al leek het eerst iets beter te gaan.
pi_155295914
Mari, kan iemand even een uurtje met hem lopen voor je in de draagdoek? :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155296018
Mariposas :*

Hier een ik-wil-alleen-op-mama-slapen-baby.
Oh, ze begint acuut wat te grommen, dan zal ze zo wel willen drinken ;)
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:18:26 #133
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155296029
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:06 schreef Mariposas het volgende:
L zit al weer de hele dag hysterisch te krijsen. Als na 4 dagen ziekenhuisopname de artsen zeggen dat er niets met hem aan de hand is, wat kan ik dan nog meer? :'( alleen als ik met hem loop in de draagdoek is hij even stil, maar ik kan niet hele dagen rondlopen, en het is ook nog eens de hele dag kutweer vandaag. En aan de borst is hij stil, maar m'n tepels doen zeer van dat gesabbel de hele dag door, want hij gebruikt mij als speen (losse speen pakt hij niet). Klotezooi, en het is pas maandag. ;(
Wat rot toch -O-. Pakt hij ook je pink niet? En een ander soort speen? :*. Bij E. hebben we behoorlijk wat speentjes geprobeerd voordat we de juiste hadden (de eerste die ik had geprobeerd :'), maar dat terzijde).
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:28:03 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_155296394
Och mariposas toch, ik heb met je te doen ;( waren jullie nou al bij de osteopaat geweest?
disclaimer
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:35:21 #135
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155296659
Mijn pink pakt hij meestal wel. De speen ook wel, maar dan moet ik m vasthouden. Heb er nu 3 geprobeerd. Ik kan niet de hele dag een speen vasthouden. En hij is te beweeglijk, speen geprobeerd te 'stutten' werkt ook niet.
En iemand met hem lopen in de draagdoek kan wel, maar dan zit ik alsnog 7 uur per dag met een huilend en krijsend kind.
Ik kan er gewoon niet bij dat dit simpelweg darmkrampjes zijn en dat alle baby's daar last van hebben. Die baby's huilen toch ook geen 8 uu per etmaal en slapen hooguit 8 uur per etmaal?
pi_155296699
Mariposas :* Helaas is het heel herkenbaar voor me en het is echt zo ontzettend zwaar. Zijn er misschien oma's of vriendinnen in de buurt die even een uurtje met hem kunnen wandelen om je even lucht te geven?

En ga anders even langs de huisarts om te vragen of je maagzuurremmers kunt krijgen voor hem. Dat scheelde bij ons wel iets en de kinderartsen wilden het niet geven, omdat ze er toch wel overheen groeien.

Een grotere Avent speen (6+ maanden) was bij Stip trouwens de truc, dus dat zou misschien ook nog wel een optie kunnen zijn?
pi_155296792
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:14 schreef Mariposas het volgende:
Ja, ik volg een dieet zonder appels, tomaten, koemelk, soja, citrus, peulvruchten, ei en nog een aantal groenten en fruit. En dan ben ik ook vegetariër dus vlees en vis eet ik ook niet. Dat dieet is al sowieso bijna niet te doen, en het helpt ook niet eens, al leek het eerst iets beter te gaan.
O jee, dan blijft er echt niks over om te eten.
Hoe reageert hij als je hem zachtjes masseert of aait? R had ook veel moeite met bepaalde aanrakingen in het begin weet ik nog, misschien toch iets wat bekneld zat ofzo.

En zorg voor jezelf! Heel belangrijk! Laat iemand het even overnemen voor het te ver gaat. We weten allemaal hoe he eigen huilende baby op de zenuwen kan werken en er zijn heus mensen die je willen helpen. :*
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:42:05 #138
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155296870
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:35 schreef Mariposas het volgende:
Mijn pink pakt hij meestal wel. De speen ook wel, maar dan moet ik m vasthouden. Heb er nu 3 geprobeerd. Ik kan niet de hele dag een speen vasthouden. En hij is te beweeglijk, speen geprobeerd te 'stutten' werkt ook niet.
En iemand met hem lopen in de draagdoek kan wel, maar dan zit ik alsnog 7 uur per dag met een huilend en krijsend kind.
Ik kan er gewoon niet bij dat dit simpelweg darmkrampjes zijn en dat alle baby's daar last van hebben. Die baby's huilen toch ook geen 8 uu per etmaal en slapen hooguit 8 uur per etmaal?
Nee, niet alle baby's hebben dit. Ben je al eens 'gewoon' bij de huisarts geweest? En wat SQ zegt, osteopaat? En hey, even een uurtje zonder gekrijs is toch al hemels (lijkt mij dan :@ )?
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:43:14 #139
409579 LuDann
All the way
pi_155296900
Jeetje Mariposas, wat vreselijk rot. :{
pi_155296996
Ik lurk een beetje mee, alvast wennen aan wie hier posten :+. Maar een osteopaat bellen Mariposas. Dat kan heel goed werken :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155297066
Mariposas sterkte! :*
Je zal het vast al wel geprobeerd hebben, maar vindt hij heen en weer gewipt worden in een wippertje ook niks? Als niks goed was bij F, zelfs wij niet, werd hij daar wel nog rustig van..
pi_155297258
Osteopaat vond ik zo'n kwats :@ Ik had heel mn hoop daarop gevestigd, maar het hielp helemaal niks en dan gingen allerlei mensen ook nog tegen me zeggen dat ik dan vast een slechte had uitgekozen.

Het valt te proberen, maar ik gun je niet de teleurstelling die ik had toen ik geen verschil zag, dus hierbij even mijn pessimistische blik :@
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:04:51 #143
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155297568
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:54 schreef Dot. het volgende:
Osteopaat vond ik zo'n kwats :@ Ik had heel mn hoop daarop gevestigd, maar het hielp helemaal niks en dan gingen allerlei mensen ook nog tegen me zeggen dat ik dan vast een slechte had uitgekozen.

Het valt te proberen, maar ik gun je niet de teleurstelling die ik had toen ik geen verschil zag, dus hierbij even mijn pessimistische blik :@
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Ik geloof er zelf al niet zo in. En 1 behandeling is ¤100 en ik ben er niet voor verzekerd. Vandaar dat ik dat (nog) niet heb gedaan.
Ga morgenochtend de huisarts bellen voor de maagzuurremmers en een grotere speen kopen.
pi_155297638
Ik ben niet voor m'n kind geweest, maar voor mezelf en bij mij werkte het perfect!

Poging waard lijkt mij, maar kan me goed voorstellen dat het een grote teleurstelling kan zijn, zeker als je de wonderverhalen soms leest.

Maar die zijn er ook over allergieën, het is maar net wat bij jouw kind toevallig het problem blijkt en de oplossing is natuurlijk.

Edit - ik ben er dan wel voor verzekerd. Had altijd minimale polis en max. eigen risico, maar heb dat aangepast met kind op komst.
pi_155297738
Mari, wat zwaar en heftig :{ Ik woon te ver om iets van hulp te kunnen bieden, maar stuur je een dikke :*

En schoonmoeders :{w
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155298920
Is er ook een babyterugrolstok ofzo?

Hoe kan ik nou m'n luie moeder bank pose aanhouden als ik er steeds af moet om dat kind terug te draaien? :(

Firstworldproblems.
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:55:29 #147
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155299104
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:50 schreef ingee het volgende:
Is er ook een babyterugrolstok ofzo?

Hoe kan ik nou m'n luie moeder bank pose aanhouden als ik er steeds af moet om dat kind terug te draaien? :(

Firstworldproblems.
Hihi, kun je daar niet zo'n zwembadhaak voor gebruiken ;)
pi_155299310
:* Mariposas. Heb je al verschillende spenen geprobeerd?
Ik vind het zo ontzettend kut voor je! :*

*O* *O* voor rollende baby's!

Die (schoon) ouders die zoveel moeite hebben om zich volwassen te gedragen, ik blijf dat toch bijzonder vinden.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:03:33 #149
335643 faptist
Maakt fouten
pi_155299369
Ro is vandaag voor het eerst naar het kdv geweest.
Uiteraard was ik te laat, omdat ik het weggaan maar bleef uitstellen :@
Eenmaal binnen waren er 2 leidsters waarvan eentje zei : ' wat een apart hoofdje'.

Say what now? Innerlijk ging er een scheldkanonnade af ' Apart hoofdje? APART HOOFDJE? Ik zal jou gvd eens een apart hoofdje geven met je lelijke *&^%$%^&', maar gelukkig kon ik gewoon lief lachen en zeggen dat ze inderdaad een prachtig meisje is..
Toen begon mn 2 uur wachttijd. Ik had bedacht heel het huis te gaan schrobben/stofzuigen, maar de realiteit bracht me naar een baby winkel waar ik een veul te dure handdoek en pyjama (voor 2 jarige haha) heb gekocht. Vervolgens naar de bakker waar ik eigenlijk alleen een broodje wilde halen en met 4 gebakjes, 1 ons bitterkoekjes -man's favo- , 2 broden -want ik had er nog maar 2 in de vriezer? en 'het broodje'.

Op de weg naar het centrum stond er file in de dorpsstraat. Mijn oog gleed langs de 1e verdieping van een huis waar ik een dreumes tegen een raam aan zag staan. Sjorrend aan zo'n raamsluiting die je omhoog moet duwen. Mijn hart stond stil. Ik heb een halve minuut mezelf afgevraagd. ' wat nu.. doorrijden..de moeder zal er wel achter staan.. doorrijden.. de moeder zal er echt wel bij zijn.. doorrijden. .. verdomme staat dat jochie er nu nog steeds? auto aan de kant; aangebeld.. geen gehoor.. op het raam geklopt. Komt er een oververmoeide vrouw naar buiten die haar excuses maakte voor het te laat naar de deur komen, omdat ze zo weinig nachtrust had. ik vertel haar dat haar zoontje boven tegen het raam aan staat en dat hij aan de raamsluiting zit.. Zij: Oh... ja hij heeft een nieuwe raamsluiting hoor. Alsof dat het verschil maakte..
:o

2 uur waren zo om. Ro weer opgehaald. Lag ze heeeeeerlijk te slapen in zo'n soort hangmat.
En ik kreeg een schrifje waarin ze een lief verhaaltje hadden opgeschreven..
maar die bruinharige leidster.. die heeft echt volledig bij me afgedaan. :')
I
pi_155299395
Gevonden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')