quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:03 schreef ingee het volgende:
[..]
Nee, hysterische vakjes heb ik. (Oke, dat klinkt helemaal niet hysterisch)
Even een foto zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegen de kast, wat nu!
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Zodat ze op niveau met de baby kunnen pratenquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:18 schreef Krisvc het volgende:
Waarom vertellen ze er niet bij dat als je een kind krijgt je ouders ook weer in kinderen veranderen? Ouders vs. schoonouders strijd alom hier. Zucht.
Hey ho, niet zo snel gaan. Die van mij is niet zoveel jonger dan die van jou, en ze ligt potjandorie net in dat grote ledikant. Dat kan heul zo snel niet gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:21 schreef ingee het volgende:
JMhoop dat je wolken snel weer wat lichter worden!
Ik werd ook wakker vanochtend met een blije baby naast me in het ledikant, die haar slaapzak van onder het matras uitgewurmd had en mij eens lekker op handen en knieën zat te bestuderen.
Wanneer moet dat ding omlaag eigenlijk?
Ik wacht nogsteeds op de staan update. Maar volgens mij heeft F die ingewisseld voor tandenquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:03 schreef ingee het volgende:
Ja dat gaat echt zo snel ineens!
Die van Mydel is één dag ouder en tijgert vooruit, dus ik wacht vol spanning morgen af!![]()
Die van jou kan goed sarcastisch kijken en heeft een poppenposse. Zo ver zijn wij nog niet hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind jullie baby's allemaal zo bizar snel.
De mijne rolt hooguit een keer op z'n zij of draait in de box al liggend om z'n as. Zitten doet hij nog als een drilpudding, staan nog helemaal niet. Op z'n buik liggen vindt hij nog steeds niet tof.
Maar goed, mijn dochter was ook zo'n traagje en dat is ook goedgekomen.
Staan? Met 5,5 maand? Da's wel erg rap hoorquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:23 schreef Mydelirium het volgende:
[..]
Ik wacht nogsteeds op de staan update. Maar volgens mij heeft F die ingewisseld voor tanden
Ik had ook niet de illusie dat zij zichzelf optrok tot staan hoorquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef ingee het volgende:
Nou ja, je hebt staan en staan natuurlijk. Mijnes is een master in neergezet worden en staan onder begeleiding. Zelf optrekken (of zelf gaan zitten uberhaupt) verwacht ik ook nog niet de eerste maanden.
En R.oos tandloos hier!
Ik ga mijn man er zo om sturen, even kijken wat hier verkrijgbaar is. Bij de apotheek hebben ze het niet, maar er zit hier in de buurt zo'n alternatieve drogist.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wij geven ook probiotica. Bij mijn oudste 2 gaven we ABC Dophilus maar dat is nu niet te krijgen door leveringsproblemen. Een goede vervanger is orthiflor start. We geven het nu sinds 3 dagen aan B en na 4 dagen zou je normaal wat effect verwachten. Infacol gaven we hier ook, geen resultaat.
Razz, jeetje ik hoop dat het allemaal meevalt, sterkte vandaag
Kwak wat stom! Ik zou het toch aangeven anders als je hem ophaalt, dat je dat niet zo fijn vond. Misschien waren ze heel druk? Ik zou het ook rot vinden
Kazy, succes bij het cb (en met de rit er naar toe)
Tante_Soesa ook succes!
Wij hebben het idee dat de krampen van B komen door de antibiotica. Vanaf dag 1 heeft ze dus al verschrikkelijke krampen en vanaf dag 1 krijgt ze die rommel. Gisteren hebben we de ab ipv in de ochtend pas in de avond gegeven. En de krampen verschoven inderdaad mee, ipv de hele avond en eerste deel van de nacht heeft ze nu alleen in het tweede deel van de nacht krampen gehad. Ik hoop echt dat we er donderdag mee mogen stoppen als we bij de kinderarts zijn geweest.
Gisteravond was wel heel erg wennen, zonder baby op de bank! Van schrik viel ik zelf in slaap![]()
Overdag gaat B wel steeds beter slapen en wordt ze rustiger. Het huilen is nu ook geen 6 uur achter elkaar meer dus er zit echt wel een stijgende lijn in. Inbakeren lijkt goed te helpen en op tijd in bed leggen ook (gapen = slapen). En verder is ze zoooo liefen mooi
En ze ruikt zo lekker
oh echt
de baby in de spiegelquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:53 schreef ingee het volgende:
We hebben een spiegel achter de box staan en die begint ze nu te ontdekken.
Kan het iedereen aanraden, o wat is ze dol op zichzelf!
Bijt -ie?quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:12 schreef Mydelirium het volgende:
[..]
Ik had ook niet de illusie dat zij zichzelf optrok tot staan hoor
En die tanden hadden ook nog Wel even mogen wachten van mij, voelde net bij het voeden dat ze toch flink scherp zijn![]()
Oh en ik heb net deze besteld![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200286438%20004%2010%202017.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_BACK]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Miscommunicatie tussen vader en schoonvader in een groepsapp (vader was blij dat hij een fles mocht geven, schoonvader verdrietig dat hij het niet kon), en nu zijn ze allemaal jaloers, mijn ouders boos uit de groep gestapt en wil mijn vader me niet spreken want hij is verdrietig en teleurgesteld?quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:44 schreef LuDann het volgende:
Kriscv, dat klinkt rot, wat is er aan de hand dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |