abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155279716
Oh en GG ik werd plaatsvervangend boos. Wat kunnen sommige mensen toch onnadenkend zijn!

Rady, Mallorca is tof! Wij waren er vorig jaar in oktober. Heerlijk eiland.
pi_155279834
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Die huid plooide nog prima terug, hebben we gecheckt voordat we haar weer in bed legden.

(Ik maak me zorgen, valt het op :@ ? M'n meisje is NOOIT ziek en nu sinds ze bij het KDV is gaan wennen is ze verkouden, heeft ze diarree, spuugt ze. Ik voel me echt een beetje schuldig, wat doe ik haar aan. Ik moest zonodig een dag extra werken. Als ik dat niet had gedaan had ze gewoon thuis kunnen blijven bij haar oma's. Zonder al die ziektekiemen.)
Dan had ze als kleuter deze weerstand moeten opbouwen ;)

Melba was de eerste week ook flink ziek, meteen RS te pakken. Daarna een keer veel spugen. Toen advies ors gekregen en kleinere flessen. Ors voor de fles aan, omdat t dan helpt toch al wat aan te vullen zelfs als de fles eruit gaat.

Maarrr na een paar weekjes/maandjes werd het echt minder vaak snotterig enzo...
Kwak
pi_155279846
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Die huid plooide nog prima terug, hebben we gecheckt voordat we haar weer in bed legden.

(Ik maak me zorgen, valt het op :@ ? M'n meisje is NOOIT ziek en nu sinds ze bij het KDV is gaan wennen is ze verkouden, heeft ze diarree, spuugt ze. Ik voel me echt een beetje schuldig, wat doe ik haar aan. Ik moest zonodig een dag extra werken. Als ik dat niet had gedaan had ze gewoon thuis kunnen blijven bij haar oma's. Zonder al die ziektekiemen.)
Voor wat t waard is... Saar is altijd thuis geweest of bij oma, maar gaat niet naar de opvang en heeft nu wel de waterpokken...en al een x keelontsteking gehad. Ze kunnen de ziektekiemen dus echt overal oppikken. Neemt niet weg dat ik je gevoel wel heel goed begrijp. :*
S. 2014
J. 2016
  maandag 17 augustus 2015 @ 00:04:00 #29
335643 faptist
Maakt fouten
pi_155281550
Over kdv gesproken..
Hebben jullie gelabeld en zo ja, wat (kleding, flesjes, knuffeltje?)
Ik laat me nu waarschijnlijk gek maken door de prachtige marketing van de blije doos..

Ziektekiemen op kdv.. Ik doe even net alsof ik dat niet gelezen heb.. :@
pi_155282306
Wat zijn jullie ervaring met Infacol bij krampjes? Ik heb het in huis, maar een rondje googelen leert mij dat het krampjes erger kan maken?
  maandag 17 augustus 2015 @ 01:42:51 #31
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155283235
Hier hielp het echt niets, LuDann.

Grr, ik lig nu al bijna een uur wakker na de voeding die ook al bijna een uur duurde, wat een zinloze verspilling van m'n slaaptijd. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155283356
Ah oké, thnks Mariposas. Ik ga het niet geven ook, vind het een vervelend idee iets kunstmatigs in mijn kind te stoppen ofzo. :@ Zo erg is het gelukkig namelijk niet en we zijn vaak niet eens zeker of huilen nu honger of kramp is. Is lastig nu ik probeer af en toe een voeding zo uit de borst te doen, geen idee wat ze binnenkrijgt.

Vervelend dat je wakker ligt zeg. Hoe lang duurt een voeding normaal gesproken bij je?
  maandag 17 augustus 2015 @ 04:10:44 #33
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155284420
Een uur zowat, veel te lang voor mij eigenlijk, raak daardoor uit m'n slaapritme. En nu na de volgende voeding krijg ik hem niet meer terug in bed, zucht. :')
pi_155284436
Wij hebben één keer Infacol gegeven, maar het toedienen leidde tot zo hard huilen dat we het niet meer de moeite vonden. Gelukkig waren zijn krampjes toch al niet extreem.

Keteltjes ritme (voor zover een baby van 9 weken dat heeft natuurlijk) is in de war. Vanavond sliep hij na een voeding ineens van 19:30 tot 22:15. 's Nachts kreeg ik hem daardoor moeilijker in slaap, en hij kwam net ook weer voor een nachtvoeding.

Ach, gisteren deed hij 22:30 - 5:30, dus dit overleven we ook wel weer.
pi_155284492
Een uur is ook vrij lang, of niet? Ik weet niet echt wat gebruikelijk is, ben er nog niet achter wanneer de mijnes klaar is. Ze valt of al snel in slaap of ze gaat gewoon rustig 2 uur door.

Infacol smaakt idd behoorlijk vies als ik dat zo lees het en der, luna. Succes met het ritme, morgen weer een betere nacht dan. :Y
pi_155284858
Nog niet bijgelezen, maar ik begin zo fris en fruitig aan mijn nieuwe werkdag! Zin in! *O* Ben benieuwd hoe ik het vind N. zo lang achter te laten ..
pi_155284884
Succes Selvaria!
Fap: wij hebben melkflesjes (er staat er daar nu 1 vast), poedertorentje (toen we nog bio/geen nutrilon gebruikten) en speen gemerkt. Knuffel weten ze, kleertjes zitten in zijn bakje. Het is maar klein ook, ze weten als het goed is wat van ons is :)

Lu: Infacol werkte bij ons wel aardig, een paar weken wel trouw gegeven dus.

De eerste tijd duurden bij ons de voedingen ook > een uur; 2x half uur drinken en tussendoor eerst nog verschonen (al gauw mee gestopt). Meestal sliepen we daarna wel weer snel.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 17 augustus 2015 @ 07:36:19 #38
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155284919
Hier staat iets over onderzoeken naar infacol : http://q-box.be/node/244
pi_155284954
Hmm.. :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155284978
Super Mariposas, bedankt voor de link! Die Infacol het raam uit en aan de probiotica dus. :Y

Dat advies alleen, in die laatste zin. Om je kint niet te veel te stimuleren door op te pakken. ;( Knappe jongen die dat kan, lijkt me. :D

Selvaria veel succes & plezier op werk!
pi_155285072
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Fannetje, mag ik vragen hoe ze zich toen gedroeg? Ik hang nog wel erg aan het 'ze is gewoon vrolijk' maar er is wel een stemmetje in m'n hoofd dat dat niet helemaal vertrouwt. Misschien is ze wel heel vrolijk aan het uitdrogen :') ofzo.
Razz, F is met 10 mnd ook zo ziek geweest, net toen we op vakantie waren }:| De arts vertelde me toen dat je uitdroging ook kunt checken door de binnenkant van de wang te voelen. Als die vochtig is dat is ze niet uitgedroogd. Hoe lang duurt het nu al?
Wij kregen uiteindelijk anti-biotica en ORS, de ORS moest zelfs ipv de flessen hij wilde sws niet veel drinken en dit ging er echt heel moeilijk in :{ Hij was verder ook gewoon vrolijk, maar de diarree liep er gewoon uit :X we waren aan't kamperen, ALLES zat onder ;( Uiteindelijk duurde het bij hem een week voordat het over was. Hopelijk is je A'tje sneller weer opgeknapt, sterkte! :*
pi_155285324
Man gaat zo met A naar de dokter. Voordat ik naar school reed was ze alleen maar aan het huilen en zo slap als een zak aardappelen. ;(
  maandag 17 augustus 2015 @ 08:42:36 #43
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155285346
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 08:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Man gaat zo met A naar de dokter. Voordat ik naar school reed was ze alleen maar aan het huilen en zo slap als een zak aardappelen. ;(
Ah, wat rot Razz ;(. Heel veel beterschap voor jullie! (en rot dat je nu net vandaag weer aan het werk moet lijkt mij)
pi_155285351
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:04 schreef faptist het volgende:
Over kdv gesproken..
Hebben jullie gelabeld en zo ja, wat (kleding, flesjes, knuffeltje?)
Ik laat me nu waarschijnlijk gek maken door de prachtige marketing van de blije doos..

Ziektekiemen op kdv.. Ik doe even net alsof ik dat niet gelezen heb.. :@
Ik heb alleen de flessen en de knuffeltjes gelabeld. Kleding vind ik niet zo nodig, want schone kleding zit bij ons in het tasje en als er iets vies is geworden, dan stoppen de juffen het ook in het tasje. Voor mijn grote had ik ook haar schoenen gelabeld, maar dat kwam omdat ze die telkens uittrok en weggooide. :')
pi_155285448
Ach gut Razz, veel beterschap aan je kleine A.
pi_155285455
Agossie Razz :'( Beterschap :*
pi_155285472
Ik heb niks gelabeld. Hij is ergens van knuffel geruild met een ander kindje maar dat is niet zo boeiend, met deze slaapt ie heel lief O+

Och Razz wat rot op je eerste werkdag een zieke baby achterlaten... :* komt vast goed maar toch naar.

Ik heb Melba net voor t eerst sinds de zomer naar de opvang gebracht. Geen huils bij hem, wel bij mij net in de auto :@ ik vond t stom dat ze helemaal niet vroegen hoe het met hem gegaan was de afgelopen weken. Alleen een 'je bent net op tijd voor de cracker'... Ook geen leuke reactie op dat hij in vijf weken zes tandjes heeft gekregen en nu kan kruipen, zitten en staan. Alleen dat bijna alle babys waterpokken hebben gehad en dat hij ze nog een keer gaat krijgen toen ik zei dat hij er gelukkig weinig last van had -O- en dit was altijd een hele lieve juf, snap er niks van... Meh ;(

[ Bericht 35% gewijzigd door kwakz0r op 17-08-2015 09:05:34 ]
Kwak
pi_155285479
Wij hebben de fles gelabeld en dat was het... er zitten ook maar erg weinig kinderen op ons kdv, dus we vinden het niet zo nodig.

Razz, ik hoop dat de huisarts iets kan betekenen voor A.!
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:03:06 #49
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155285545
Ik heb helemaal niks gelabeld :D. Flessen hebben ze bij ons op het KDV (elk kindje krijgt elke dag een eigen fles, einde dag worden ze uitgekookt), kleding, speen en knuffeltje liggen allemaal in eigen mandje.

Kwak, dat is niet leuk nee -O-
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:07:47 #50
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_155285599
Ow kwak, dat is ook wel heel onpersoonlijk ja ;(.

Razz, veel succes bij de dokter en beterschap voor A. :*.

Infacol hebben wij nooit gebruikt, door de 'sinaasappelsmaak' (sinaasappel is hoog allergeen en het is niet te achterhalen hoe ze deze smaak toegevoegd hebben, met een beetje pech maak je de krampen erger daardoor) en bij bv is de gebruiksaanwijzing een beetje vaag: 'voor elke voeding geven', tja, soms kwam hij 3x in een uur, moet ik dan 3 pipetjes in een uur erin doen? Ik vond het in ieder geval niks.

Wij hebben wel altijd gelabelt bij de go. Kleding, flessen, knuffels, tas.

De nacht was weer k.u.t. Meer zeg ik er niet over }:| :O.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')