Dan had ze als kleuter deze weerstand moeten opbouwenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Die huid plooide nog prima terug, hebben we gecheckt voordat we haar weer in bed legden.
(Ik maak me zorgen, valt het op? M'n meisje is NOOIT ziek en nu sinds ze bij het KDV is gaan wennen is ze verkouden, heeft ze diarree, spuugt ze. Ik voel me echt een beetje schuldig, wat doe ik haar aan. Ik moest zonodig een dag extra werken. Als ik dat niet had gedaan had ze gewoon thuis kunnen blijven bij haar oma's. Zonder al die ziektekiemen.)
Voor wat t waard is... Saar is altijd thuis geweest of bij oma, maar gaat niet naar de opvang en heeft nu wel de waterpokken...en al een x keelontsteking gehad. Ze kunnen de ziektekiemen dus echt overal oppikken. Neemt niet weg dat ik je gevoel wel heel goed begrijp.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Die huid plooide nog prima terug, hebben we gecheckt voordat we haar weer in bed legden.
(Ik maak me zorgen, valt het op? M'n meisje is NOOIT ziek en nu sinds ze bij het KDV is gaan wennen is ze verkouden, heeft ze diarree, spuugt ze. Ik voel me echt een beetje schuldig, wat doe ik haar aan. Ik moest zonodig een dag extra werken. Als ik dat niet had gedaan had ze gewoon thuis kunnen blijven bij haar oma's. Zonder al die ziektekiemen.)
Razz, F is met 10 mnd ook zo ziek geweest, net toen we op vakantie warenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Fannetje, mag ik vragen hoe ze zich toen gedroeg? Ik hang nog wel erg aan het 'ze is gewoon vrolijk' maar er is wel een stemmetje in m'n hoofd dat dat niet helemaal vertrouwt. Misschien is ze wel heel vrolijk aan het uitdrogenofzo.
Ah, wat rot Razzquote:Op maandag 17 augustus 2015 08:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Man gaat zo met A naar de dokter. Voordat ik naar school reed was ze alleen maar aan het huilen en zo slap als een zak aardappelen.
Ik heb alleen de flessen en de knuffeltjes gelabeld. Kleding vind ik niet zo nodig, want schone kleding zit bij ons in het tasje en als er iets vies is geworden, dan stoppen de juffen het ook in het tasje. Voor mijn grote had ik ook haar schoenen gelabeld, maar dat kwam omdat ze die telkens uittrok en weggooide.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:04 schreef faptist het volgende:
Over kdv gesproken..
Hebben jullie gelabeld en zo ja, wat (kleding, flesjes, knuffeltje?)
Ik laat me nu waarschijnlijk gek maken door de prachtige marketing van de blije doos..
Ziektekiemen op kdv.. Ik doe even net alsof ik dat niet gelezen heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |