Hartaanval krijgen zal niet gebeuren, maar misschien is het inderdaad beter om het bij hem neer te leggen, kan er in principe toch met niemand over pratenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:48 schreef K44S het volgende:
Je zou je gevoelens kunnen neer leggen bij hem. Dan ben je daar in ieder geval vanaf.
De kans dat het gaat werken is net zo groot, dat als je hem je gevoelens verteld en hij er mee instemt (toevallig heeft hij die gevoelens ook) en je tegelijk een hartaanval krijgt.
16 en 25-30. Als je heel reeël bent... weet je zelf ook wel dat dit nergens toe gaat leiden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:52 schreef SOSHIZ het volgende:
Ik probeer al twee maanden om het te laten verdwijnen, maar daarentegen mis ik hem juist meer en vind hem steeds leuker, en nee ik weet zijn reactie niet, maar ik ken hem deels wel en wil hem graag beter leren kennen
De kans is net zo groot dat dat gebeurt, als dat het wat wordtquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:51 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Hartaanval krijgen zal niet gebeuren, maar misschien is het inderdaad beter om het bij hem neer te leggen, kan er in principe toch met niemand over praten
Vanaf 16 mag het officieel mits er toestemming is van mijn oudersquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
16 en 25-30. Als je heel reeël bent... weet je zelf ook wel dat dit nergens toe gaat leiden.
Dit dus..quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef jodelahity het volgende:
Waarom een arts in opleiding kiezen als je ook een fokker kan daten.
Nee tuurlijk niet, het zal wel hoger dan 1% zijn hoorquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef K44S het volgende:
[..]
De kans is net zo groot dat dat gebeurt, als dat het wat wordt
1% is ook een kans natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:55 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, het zal wel hoger dan 1% zijn hoor
Omdat hij is wat ik zoek, had ook liever dat ik hem ergens anders leerde kennenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef jodelahity het volgende:
Waarom een arts in opleiding kiezen als je ook een fokker kan daten.
Die toestemming heb je niet nodig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Vanaf 16 mag het officieel mits er toestemming is van mijn ouders
Dramatisch is het niet, ik wil gewoon meningen van andere weten om beter te kunnem beslissen wat ik moet doenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef Geralt het volgende:
Dan vraag je hem toch gewoon of hij op date wilt met je?
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Daar hoef je heel zo een dramatisch topic niet voor te openen.
Omdat je die wettelijk gezien niet nodig hebt als je 16 bent.quote:
Denk dat de kans dat het wederzijds zal zijn wel meer dan 1% is, maar hoeveel % precies, dat weet ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:56 schreef K44S het volgende:
[..]
1% is ook een kans natuurlijk.
Wel positief perspectief als je het zo bekijkt
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef royzegthoi het volgende:
[..]
Dit dus..
Ik ben buitensportinstructeur dus da's vrijwel hetzelfde, stuur maar een berichtje, die arts (in opleiding) ben je dan in notime vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |