abonnement Unibet Coolblue
pi_155320813
Hebben meer mensen er trouwens last van dat er geen internationale treinen rijden?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:28:29 #27
111843 Cassius
Something's fucky
pi_155336915

Na een hoop gefriemel zowaar m'n stationnetje werkend gekregen. Ik moet nog wel wat doen aan de ingang en met de Asset Editor aan de slag om wat extra details te plaatsen.
pi_155344414
Nou, maar weer een poging ondernemen om een 'gemeente' uit de grond te stampen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155344542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hebben meer mensen er trouwens last van dat er geen internationale treinen rijden?
Ik kom juist altijd om in die dingen. Een groot opstoppingsfeest.
pi_155345462
Stad begint een beetje tot leven te komen nu.
Wel weer tijd voor grote wegenupgrade en dan naar de 60k inwoners
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_155345893
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:28 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Na een hoop gefriemel zowaar m'n stationnetje werkend gekregen. Ik moet nog wel wat doen aan de ingang en met de Asset Editor aan de slag om wat extra details te plaatsen.
is het mogelijk een station met: perron - spoor -perron -spoor - perron te maken?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:23:20 #32
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155346170
Als je van een uitdaging houd kan je de Gamescom savegame vinden op Steam. Deze stad begon op dag één van de gamescom en werd door de bezoekers verder gebouwd.

Gisteren flink wat tijd in gestoken maat wat een bende zeg _O- Overload aan ziekenhuizen, brandweer, ziekenhuizen, politie en vuilnishopen. Erg lage landwaarde en verkeer is een grote puinhoop. Dik 150.000 in de min qua financieen maar dit ondertussen teruggebracht tot - 17.000.

Wel leuk om eens een stad te zien zonder mods en assets van bijna 100.000 inwoners. Merkte gelijk hoeveel zwaarder mods het maken qua performance. Maar heel wat uitgezet, vooral Traffic++ is vrij dramatisch.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:24:19 #33
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155346183
Dubbel :@
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:31:17 #34
111843 Cassius
Something's fucky
pi_155351154
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:05 schreef mschol het volgende:

[..]

is het mogelijk een station met: perron - spoor -perron -spoor - perron te maken?
Dus eigenlijk een dubbeldiepe versie van het standaard-station? Ik denk het wel; enige probleem dat ik voorzie zijn de voetgangersroutes, maar daar valt denk ik wel een mouw aan te passen.
pi_155351665
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:31 schreef Cassius het volgende:

[..]

Dus eigenlijk een dubbeldiepe versie van het standaard-station? Ik denk het wel; enige probleem dat ik voorzie zijn de voetgangersroutes, maar daar valt denk ik wel een mouw aan te passen.
Zulke stations bestaan al wel in de workshop dus het moet te doen zijn. Maar vast niet heel makkelijk.

Verder cool, zo'n Nederlands station!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:25:46 #36
111843 Cassius
Something's fucky
pi_155352566
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Zulke stations bestaan al wel in de workshop dus het moet te doen zijn. Maar vast niet heel makkelijk.

Verder cool, zo'n Nederlands station!
Dank :) Ik wacht nog even op de update, er komen vast ook mogelijkheden om aan te geven waar al die fietsen geparkeerd moeten worden, wel iets essentieels voor stations :+
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:14:01 #37
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155353961
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:25 schreef Cassius het volgende:

[..]

Dank :) Ik wacht nog even op de update, er komen vast ook mogelijkheden om aan te geven waar al die fietsen geparkeerd moeten worden, wel iets essentieels voor stations :+
Ik geen geen Nederlands station waar alle fietsen netjes geparkeerd zijn :P
pi_155354697
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:25 schreef Cassius het volgende:

[..]

Dank :) Ik wacht nog even op de update, er komen vast ook mogelijkheden om aan te geven waar al die fietsen geparkeerd moeten worden, wel iets essentieels voor stations :+
Waarschijnlijk gaan die gewoon mee in de broekzak zoals de auto's _O-
pi_155354756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Zulke stations bestaan al wel in de workshop dus het moet te doen zijn. Maar vast niet heel makkelijk.

Verder cool, zo'n Nederlands station!
De multi track stations werk(t)en enkel met de optie in T++ geactiveerd
pi_155355289
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:41 schreef G3F het volgende:

[..]

De multi track stations werk(t)en enkel met de optie in T++ geactiveerd
Was er niet ook een stand-alone? Ik heb momenteel een multi-track zonder T++ staan, alleen heb ik 'm nog niet getest met meerdere tracks.

Edit. Deze dus: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=442957897

T++ is leuk maar het duurde altijd ~8 minuten om een game te laden. Zonder ~1 minuut. En boven de 60k inwoners liep het ook allemaal voor geen meter meer. Dus tot de performance is gefixt blijf ik weg van T++.

[ Bericht 12% gewijzigd door EnGCatjuh op 19-08-2015 16:08:37 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_155355749
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Was er niet ook een stand-alone? Ik heb momenteel een multi-track zonder T++ staan, alleen heb ik 'm nog niet getest met meerdere tracks.

Edit. Deze dus: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=442957897

T++ is leuk maar het duurde altijd ~8 minuten om een game te laden. Zonder ~1 minuut. En boven de 60k inwoners liep het ook allemaal voor geen meter meer. Dus tot de performance is gefixt blijf ik weg van T++.
Jep heb t zelfde probleem met T++ ... De perfomance update laat lang op zich wachten (staat nu gepland voor september volgensmij)

Die stand alone mod was ik nog niet van bewust dus die ga ik eens proberen ^O^
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:29:53 #42
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155356095
Wat is die European theme overigens schraal zeg qua variatie in residental en commercial gebouwen. Nagenoeg alle wijken zien er hetzelfde uit...
pi_155356407
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:31 schreef Cassius het volgende:

[..]

Dus eigenlijk een dubbeldiepe versie van het standaard-station? Ik denk het wel; enige probleem dat ik voorzie zijn de voetgangersroutes, maar daar valt denk ik wel een mouw aan te passen.
zeg maar jouw station met tussen de 2 sporen nog een perron b.v.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:19:50 #44
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_155357420
Iemand al gebruik gemaakt van die Dutch housing pack? Ziet er behoorlijk bruut uit..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:38:26 #45
111843 Cassius
Something's fucky
pi_155375882
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef mschol het volgende:

[..]

zeg maar jouw station met tussen de 2 sporen nog een perron b.v.
Zal eens kijken of ik ook een grotere versie maken kan :)

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:19 schreef AgLarrr het volgende:
Iemand al gebruik gemaakt van die Dutch housing pack? Ziet er behoorlijk bruut uit..
Yes! Er moet alleen nog een theme van gemaakt worden zodat je een wijk krijgt met uitsluitend die bebouwing, nu steken de huisjes enigszins vreemd af tegen de stock bebouwing.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:39:03 #46
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_155375892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:38 schreef Cassius het volgende:

[..]

Yes! Er moet alleen nog een theme van gemaakt worden zodat je een wijk krijgt met uitsluitend die bebouwing, nu steken de huisjes enigszins vreemd af tegen de stock bebouwing.
Ik heb het gezien ja, dat is wel minder. Ik hoopte een mooi VINEX uit de grond te kunnen rammen, met een AH en alles - maar dat ging niet.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_155376115
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:39 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik heb het gezien ja, dat is wel minder. Ik hoopte een mooi VINEX uit de grond te kunnen rammen, met een AH en alles - maar dat ging niet.
Met de Building themes mod moet dat wel lukken. Gisteren de mod geïnstalleerd en je kan per district precies bepalen welke gebouwen/assets er in dat district geladen worden.

Is ook erg handig als je op een Europese map ook Internationale gebouwen wil krijgen :)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 12:41:40 #48
111843 Cassius
Something's fucky
pi_155377301
quote:
Cities Skylines ‏@Cities_PDX 1 u1 uur geleden

Later today; the first developer diary on Cities: Skylines - After Dark! Oh, and more news. Stay tuned!
pi_155380967
24 september komt de After Dark expansion uit voor $ 14.95. Meer info en screens te vinden op Paradox Plaza:

https://forum.paradoxplaz(...)r-after-dark.877722/
https://forum.paradoxplaz(...)e-what-is-it.877721/
pi_155381304
Jammer dat ze ons zo lang laten wachten in vergelijking met de tunnels en european theme update... -O-

Aan de andere kant hebben we nu nog een maand om onze huidige steden af te ronden :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')