Ik kom juist altijd om in die dingen. Een groot opstoppingsfeest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hebben meer mensen er trouwens last van dat er geen internationale treinen rijden?
is het mogelijk een station met: perron - spoor -perron -spoor - perron te maken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:28 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Na een hoop gefriemel zowaar m'n stationnetje werkend gekregen. Ik moet nog wel wat doen aan de ingang en met de Asset Editor aan de slag om wat extra details te plaatsen.
Dus eigenlijk een dubbeldiepe versie van het standaard-station? Ik denk het wel; enige probleem dat ik voorzie zijn de voetgangersroutes, maar daar valt denk ik wel een mouw aan te passen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
is het mogelijk een station met: perron - spoor -perron -spoor - perron te maken?
Zulke stations bestaan al wel in de workshop dus het moet te doen zijn. Maar vast niet heel makkelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een dubbeldiepe versie van het standaard-station? Ik denk het wel; enige probleem dat ik voorzie zijn de voetgangersroutes, maar daar valt denk ik wel een mouw aan te passen.
Dank Ik wacht nog even op de update, er komen vast ook mogelijkheden om aan te geven waar al die fietsen geparkeerd moeten worden, wel iets essentieels voor stationsquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zulke stations bestaan al wel in de workshop dus het moet te doen zijn. Maar vast niet heel makkelijk.
Verder cool, zo'n Nederlands station!
Ik geen geen Nederlands station waar alle fietsen netjes geparkeerd zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:25 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dank Ik wacht nog even op de update, er komen vast ook mogelijkheden om aan te geven waar al die fietsen geparkeerd moeten worden, wel iets essentieels voor stations
Waarschijnlijk gaan die gewoon mee in de broekzak zoals de auto'squote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:25 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dank Ik wacht nog even op de update, er komen vast ook mogelijkheden om aan te geven waar al die fietsen geparkeerd moeten worden, wel iets essentieels voor stations
De multi track stations werk(t)en enkel met de optie in T++ geactiveerdquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zulke stations bestaan al wel in de workshop dus het moet te doen zijn. Maar vast niet heel makkelijk.
Verder cool, zo'n Nederlands station!
Was er niet ook een stand-alone? Ik heb momenteel een multi-track zonder T++ staan, alleen heb ik 'm nog niet getest met meerdere tracks.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:41 schreef G3F het volgende:
[..]
De multi track stations werk(t)en enkel met de optie in T++ geactiveerd
Jep heb t zelfde probleem met T++ ... De perfomance update laat lang op zich wachten (staat nu gepland voor september volgensmij)quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was er niet ook een stand-alone? Ik heb momenteel een multi-track zonder T++ staan, alleen heb ik 'm nog niet getest met meerdere tracks.
Edit. Deze dus: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=442957897
T++ is leuk maar het duurde altijd ~8 minuten om een game te laden. Zonder ~1 minuut. En boven de 60k inwoners liep het ook allemaal voor geen meter meer. Dus tot de performance is gefixt blijf ik weg van T++.
zeg maar jouw station met tussen de 2 sporen nog een perron b.v.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een dubbeldiepe versie van het standaard-station? Ik denk het wel; enige probleem dat ik voorzie zijn de voetgangersroutes, maar daar valt denk ik wel een mouw aan te passen.
Zal eens kijken of ik ook een grotere versie maken kanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg maar jouw station met tussen de 2 sporen nog een perron b.v.
Yes! Er moet alleen nog een theme van gemaakt worden zodat je een wijk krijgt met uitsluitend die bebouwing, nu steken de huisjes enigszins vreemd af tegen de stock bebouwing.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:19 schreef AgLarrr het volgende:
Iemand al gebruik gemaakt van die Dutch housing pack? Ziet er behoorlijk bruut uit..
Ik heb het gezien ja, dat is wel minder. Ik hoopte een mooi VINEX uit de grond te kunnen rammen, met een AH en alles - maar dat ging niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Yes! Er moet alleen nog een theme van gemaakt worden zodat je een wijk krijgt met uitsluitend die bebouwing, nu steken de huisjes enigszins vreemd af tegen de stock bebouwing.
Met de Building themes mod moet dat wel lukken. Gisteren de mod geïnstalleerd en je kan per district precies bepalen welke gebouwen/assets er in dat district geladen worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja, dat is wel minder. Ik hoopte een mooi VINEX uit de grond te kunnen rammen, met een AH en alles - maar dat ging niet.
quote:Cities Skylines @Cities_PDX 1 u1 uur geleden
Later today; the first developer diary on Cities: Skylines - After Dark! Oh, and more news. Stay tuned!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |