abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 17 december 2015 @ 15:14:29 #126
414785 sirdanilot
pi_158308269
Kan iemand mij even helpen?

Ik kan geen goedkope binnenlandse vluchten vinden van Belém naar Rio de Janeiro (Brazilië) en weer terug ergens tussen 3 en 9 februari. Twee paar ogen (of meer) zien meer dan één ;)

Skyscanner heeft alleen goedkope vluchten waarbij je in São Paulo van vliegveld moet veranderen, wat uit ervaring niet echt mogelijk is (je bent zomaar 3 uur onderweg vanwege file binnen São Paulo)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 18 december 2015 @ 09:10:21 #127
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_158323704
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef sirdanilot het volgende:
Verder hebben we ook geen datums, geen precieze bestemming, helemaal niks, dus hulp hoef je van ons niet te verwachten verder als je niet meer info geeft.
Dat is dus ook het probleem (had ik wel moeten vermelden), maar die heb ik dus ook niet :), laten we even een half jaar voor Zuid-Oost Azië nemen en een half jaar Zuid-Amerika. Maarja, voor hetzelfde geldt halen we Zuid-Amerika niet eens. Ben gewoon benieuwd of iemand ervaring heeft met tickets van dat ene continent naar de andere.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:44 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Dus je wil de volgende bestemmingen aandoen:

Indonesië en/of Filipijnen (wil je daar nog binnenlandse vluchten?)
Australië (alleen sydney?)
Hawaii
San Fransisco
Mexico

En je zegt dat je begint in Bangkok en niet vanuit NL neem ik aan?

Als je goedkope enkeltjes ziet, boek die dan meteen. Dan krijg je al een beter beeld van wat je precies gaat doen namelijk. Dat geld voor Australië -> Mexico lijkt me zeker niet verkeerd, voor zo'n lange vlucht. Bouw daar dus op voort.
Ik heb een jaar de tijd.. dus qua planning boeit het niet zo. We willen in ieder geval Zuid-oost Azië pakken en Zuid-Amerika. De vraag is hoe ik het goedkoopst de grote oceaan oversteek :), via Hawaii leek de beste optie, maar nu blijkt toch Australië --> Zuid-Amerika een goede optie te zijn. Maar ik vermijd Australië liever door de hogere kosten die we daar gaan hebben. Het blijft een budgetreis.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef sirdanilot het volgende:

Al met al kun je dus voor rond de 1500 euro aan pure vliegkosten wel zo een reis maken. Als je heel goedkope vluchten ziet, boek ze dan meteen.

Kijk ook op www.secretflying.com waar je soms de gekste aanbiedingen ziet.
Thanks voor die site, die kende ik nog niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

Bedoel je het contintent Zuid-Amerika of de Zuidelijke staten van de VS?
Er zijn namelijk ook vluchten via Nieuw-Zeeland direct naar Santiago (Chili) en binnenkort ook Buenos Aires (Argentinië).

Ook via NZ zijn er directe vluchten naar LA, SF en Houston.

Je kunt ook met Fiji Air vliegen tussen Aus/NZ en de VS.
Zuid-Amerika het continent idd. Doordat de levensstandaard in Nieuw-Zeeland, Australië en Noord-Amerika hoger is, i presume, slaan we deze liever over. Een goedkoop ticket via Australië is leuk, maar niet als we daar dan 4 weken moeten bivakkeren ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door EDMAN- op 18-12-2015 09:22:54 ]
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 18 december 2015 @ 10:25:27 #128
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_158324612
Met alle wereldreizen hier zal ik ook eens een knaller maken :P

Mijn gezin en ik (kinderen 10 en 12) gaan van 28-31 december naar London. We hebben een hotel in Croydon op 5 minuten lopen van Zowel Croydon east als west. Toeristisch als dat we zijn willen we 2 dagen met een hop-on-hop-off bus door London gaan touren.
Wat is de goedkoopste manier om met tram-bus-tube van Croydon naar een opstapplaats voor de bus in London te komen. Gaat het uitkomen op een Oyster card?
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  vrijdag 18 december 2015 @ 10:58:45 #129
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_158325057
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:25 schreef Its_Muppet het volgende:
Met alle wereldreizen hier zal ik ook eens een knaller maken :P

Mijn gezin en ik (kinderen 10 en 12) gaan van 28-31 december naar London. We hebben een hotel in Croydon op 5 minuten lopen van Zowel Croydon east als west. Toeristisch als dat we zijn willen we 2 dagen met een hop-on-hop-off bus door London gaan touren.
Wat is de goedkoopste manier om met tram-bus-tube van Croydon naar een opstapplaats voor de bus in London te komen. Gaat het uitkomen op een Oyster card?
je hebt ook nog de travelcard, https://visitorshop.tfl.gov.uk/tfl/london-travelcard/
pi_158378320
Hoi! Wij willen last minute ff paar daagjes weg naar Londen. Op 2e kerstdag... erg handig natuurlijk en duur om op die dag te reizen, maar hoe kunnen we daar het beste komen? Trein? Vliegen? Bus? We wonen in Utrecht, maar vanaf Anderse plek is ook geen probleem

Thx :)
~ Bonito La Risa ~
pi_158378697
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:01 schreef Mixende_match het volgende:
Hoi! Wij willen last minute ff paar daagjes weg naar Londen. Op 2e kerstdag... erg handig natuurlijk en duur om op die dag te reizen, maar hoe kunnen we daar het beste komen? Trein? Vliegen? Bus? We wonen in Utrecht, maar vanaf Anderse plek is ook geen probleem

Thx :)
Goedkoop, Easyjet vanaf Amsterdam. Makkelijk maar duur, Cityjet naar London City vanaf Rotterdam.

Vanaf Eindhoven is het vaak ook heel goedkoop.

Owh en er is geen heathrow express dus voorkom dat je daar land als je niet in West Londen gaat zitten.
pi_158380881
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Owh en er is geen heathrow express dus voorkom dat je daar land als je niet in West Londen gaat zitten.
Dus? Dan pak je gewoon de metro. Is ook nog eens een stuk goedkoper. Ik nam alleen de Heathrow express als dat voor mij werd betaald - een van de duurste treinritjes ooit.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_158381596
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 15:38 schreef miro86 het volgende:

[..]

Dus? Dan pak je gewoon de metro. Is ook nog eens een stuk goedkoper. Ik nam alleen de Heathrow express als dat voor mij werd betaald - een van de duurste treinritjes ooit.
I know, bij mij hetzelfde maar metro duurt lang, heel lang. Tot aan Green park vaak gauw bijna een uur. Iig zelden de 45 min. die ervoor staat.
pi_158385238
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Goedkoop, Easyjet vanaf Amsterdam. Makkelijk maar duur, Cityjet naar London City vanaf Rotterdam.

Vanaf Eindhoven is het vaak ook heel goedkoop.

Owh en er is geen heathrow express dus voorkom dat je daar land als je niet in West Londen gaat zitten.
Thx! Je heb meerdere vliegvelden, welke is het makkelijkst?
~ Bonito La Risa ~
  zondag 20 december 2015 @ 18:09:27 #135
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_158385659
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 17:56 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Thx! Je heb meerdere vliegvelden, welke is het makkelijkst?
Je bent vrij laat met boeken, maar een retourtje naar London Southend met Easyjet vanaf Amsterdam is nog onder de 200 Euro te krijgen, dat is relatief goedkoop voor een week vooraf boeken. Zaterdag om 09.55 weg, en op maandag om 18.25 terug, heb je wel zo ongeveer het maximale uit een paar dagen.
Met de trein, direct tegenover London Southend ben je zo in London. Voordeel van deze luchthaven dat het lekker klein is, geen lange wachttijden met immigratie om de UK binnen te komen en ook de rij bij de beveiliging is op Southend bij vertrek is over het algemeen prima.

Eventueel kan je ook terug met Ryanair vanaf Stansted naar Eindhoven, ben je in totaal wat goedkoper uit, maar Stansted is nou net een hit of miss met beveiliging en lange wachtrijen...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_158389965
Wil nog een last minut naar Scandinavië. beetje echte winter opsnuiven.

Hoe geraak ik zo goedkoop mogelijk van Belgë naar Stockholm, Göteborg of Malmö.
pi_158397770
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 17:56 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Thx! Je heb meerdere vliegvelden, welke is het makkelijkst?
London City is het makkelijkst zonder twijfel.
Heathrow is oké (te bereiken met de metro, maar duurt idd een uur). Gatwick is ietsjes verder weg, maar de trein is snel en efficiënt.
Stanatead en Southend en Luton zijn kut. Je bent minimaal een uur onderweg voordat je ergens in Londen bent.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_158397901
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil nog een last minut naar Scandinavië. beetje echte winter opsnuiven.

Hoe geraak ik zo goedkoop mogelijk van Belgë naar Stockholm, Göteborg of Malmö.
Ryanair vanuit Charleroi naar Stockholm?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_158409069
Hallo,

Ik ben van plan om in de zomer samen met een vriend een week of 3 door Amerika te reizen.
Nu ben ik op zoek naar vliegtickets maar vindt het nog behoorlijk duur, moet goedkoper kunnen.

Ben een aantal keer eerder geweest en mijn goedkoopste vlucht was onder de 500 euro.
Nu kom ik op 1300.

Het plan is om van Dallas naar San Francisco te reizen. Ik moet dus een ticket hebben van hier naar Dallas en van SF naar hier.
Dallas of SF eerst maakt niet uit.

Nu zit ik te denken of het misschien slimmer (lees goedkoper) is om gewoon een vlucht naar de east coast te boeken, en dan een aparte nationale vlucht te boeken naar Dallas of SF. Deze zijn meestal wat goedkoper en aangezien ze vanuit Nederland bijna nooit rechtstreeks vliegen en je dus vast zit aan een overstap (Newark, O'Hare of Dulles) kan ik dat stuk net zo goed zelf regelen.

Heeft iemand een makkelijke site waar je heel snel kunt switchen van vliegveld zoekopties en data? Er zit nogal wat verschil tussen dag 1 en dag 2 qua prijzen helaas dus het wordt veel zoeken.

Periode is overigens augustus, dus ook niet de goedkoopste.

Edit:
Dit is de voorlopige route
https://goo.gl/maps/fGtMYXp9fFE2
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_158445910
Hoi, wij willen met ons 2en naar Suriname maar kan geen goedkope tickets vinden (lees onder de ¤850p.p.), mag eventueel met een overstap in bv een ander land.
-vertrektijd maart
-circa 2,5 / 3 weken
-2 personen
Iemand *O*
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_158459389
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:47 schreef LievePoetin het volgende:
Hoi, wij willen met ons 2en naar Suriname maar kan geen goedkope tickets vinden (lees onder de ¤850p.p.), mag eventueel met een overstap in bv een ander land.
-vertrektijd maart
-circa 2,5 / 3 weken
-2 personen
Iemand *O*
Het spijt me maar ik vrees dat dit al een aardig prijsje is. Houd rekening dat er maar heel weinig vluchten zijn naar Suriname (de regio daar, Amsterdam en Miami.)
Bijna iedereen vliegt naar Bangkok -> meer concurrentie -> lagere prijzen.
Naar Paramaribo moet je eigenlijk altijd met KLM (of je krijgt iets wazigs via Miami)
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 december 2015 @ 13:52:50 #142
414785 sirdanilot
pi_158467382
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:02 schreef bambino het volgende:
Hallo,

Ik ben van plan om in de zomer samen met een vriend een week of 3 door Amerika te reizen.
Nu ben ik op zoek naar vliegtickets maar vindt het nog behoorlijk duur, moet goedkoper kunnen.

Ben een aantal keer eerder geweest en mijn goedkoopste vlucht was onder de 500 euro.
Nu kom ik op 1300.

Het plan is om van Dallas naar San Francisco te reizen. Ik moet dus een ticket hebben van hier naar Dallas en van SF naar hier.
Dallas of SF eerst maakt niet uit.

Nu zit ik te denken of het misschien slimmer (lees goedkoper) is om gewoon een vlucht naar de east coast te boeken, en dan een aparte nationale vlucht te boeken naar Dallas of SF. Deze zijn meestal wat goedkoper en aangezien ze vanuit Nederland bijna nooit rechtstreeks vliegen en je dus vast zit aan een overstap (Newark, O'Hare of Dulles) kan ik dat stuk net zo goed zelf regelen.

Heeft iemand een makkelijke site waar je heel snel kunt switchen van vliegveld zoekopties en data? Er zit nogal wat verschil tussen dag 1 en dag 2 qua prijzen helaas dus het wordt veel zoeken.

Periode is overigens augustus, dus ook niet de goedkoopste.

Edit:
Dit is de voorlopige route
https://goo.gl/maps/fGtMYXp9fFE2
Skyscanner

Wat je eigenlijk wil is een 'open jaw' vlucht. Soms zijn die goedkoop, maar soms zijn ze ook heel duur, en kun je beter twee enkeltjes kopen.
Ik kan zelf geen vluchten voor je vinden onder de 1100 euro. San Fransisco is een lastige luchthaven om te komen vanuit NL. Wellichtk un je ook vliegen op het grotere Los Angeles. Dallas/Forth Worth is wel een grote luchthaven.

EDIT: Ik vind ook geen enkeltjes onder de 600. Hetis gewoon een dure tijd om te vliegen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 december 2015 @ 14:00:56 #143
414785 sirdanilot
pi_158467580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:47 schreef LievePoetin het volgende:
Hoi, wij willen met ons 2en naar Suriname maar kan geen goedkope tickets vinden (lees onder de ¤850p.p.), mag eventueel met een overstap in bv een ander land.
-vertrektijd maart
-circa 2,5 / 3 weken
-2 personen
Iemand *O*
Naar Suriname kom je eigenlijk alleen met Surinam Airways of KLM, en ik denk niet dat je veel goedkopere vluchten dan dat gaat vinden.Er zijn gewoon niet zoveel opties als naar veel andere bestemmingen, want Paramaribo is alleen vanuit NL een relevante bestemming (qua europese landen). De markt is nogal 'verzadigd' richting paramaribo dus, en KLM en Surinam Airways hanteren een vergelijkbare prijs.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 23 december 2015 @ 14:08:01 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158467732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:47 schreef LievePoetin het volgende:
Hoi, wij willen met ons 2en naar Suriname maar kan geen goedkope tickets vinden (lees onder de ¤850p.p.), mag eventueel met een overstap in bv een ander land.
-vertrektijd maart
-circa 2,5 / 3 weken
-2 personen
Iemand *O*
Gaat niet veel goedkoper worden, via curacao misschien. Daar is wat concurrentie, of via Cayenne soms rond 700, maar dan moet je over land naar Suriname. Rond de 800 kan misschien nog, maar als je niet flexibel bent zou ik toeslaan want het kan nog veel duurder. Als je niet vanuit Amsterdam vertrekt kan het ook goedkoper worden (düsseldorf, antwerpen, brussel).
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 december 2015 @ 14:24:21 #145
414785 sirdanilot
pi_158468081
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:47 schreef LievePoetin het volgende:
Hoi, wij willen met ons 2en naar Suriname maar kan geen goedkope tickets vinden (lees onder de ¤850p.p.), mag eventueel met een overstap in bv een ander land.
-vertrektijd maart
-circa 2,5 / 3 weken
-2 personen
Iemand *O*
Ik vind vanaf Düsseldorf wel een vlucht voor 'maar' 760 euro. Dusseldorf- Amsterdam - Curacao - Paramaribo. Op de terugweg Paramaribo - Amsterdam - Dusseldorf, maar dan zou je kunnen uitstappen in amsterdam (je mag niet op de heenweg een vlucht missen want dan worden al je vluchten geannulleerd). KLM, data 1 tot 22 maart, zie Skyscanner.

Goedkoper kan echt niet vrees ik.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158469071
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef miro86 het volgende:

[..]

Het spijt me maar ik vrees dat dit al een aardig prijsje is. Houd rekening dat er maar heel weinig vluchten zijn naar Suriname (de regio daar, Amsterdam en Miami.)
Bijna iedereen vliegt naar Bangkok -> meer concurrentie -> lagere prijzen.
Naar Paramaribo moet je eigenlijk altijd met KLM (of je krijgt iets wazigs via Miami)
Oke thnx daar was ik al bang voor.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_158469108
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:24 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vind vanaf Düsseldorf wel een vlucht voor 'maar' 760 euro. Dusseldorf- Amsterdam - Curacao - Paramaribo. Op de terugweg Paramaribo - Amsterdam - Dusseldorf, maar dan zou je kunnen uitstappen in amsterdam (je mag niet op de heenweg een vlucht missen want dan worden al je vluchten geannulleerd). KLM, data 1 tot 22 maart, zie Skyscanner.

Goedkoper kan echt niet vrees ik.
Top ^O^ eens even kijken of dat wat is
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_158476180
Belfast naar Dublin? :D

Is dat in een dagje te doen? Belfast dan.
Gino ♥
pi_158502843
Ben voor iemand naar een ticket aan het kijken om naar Hong Kong te gaan. Maakt niet uit wanneer vertrekken en wanneer terugkomen. Verblijfsduur in HK ongeveer een jaar.

Prijs is in dit geval het belangrijkste. Dus men kan met de datums spelen. Heb al even gekeken, op de 1e jan vertrekken en tegen 3 dec terugkeren,ong 526 euro met klm en goeie uren.

Is op oudjaarsavond of nieuwjaarsdag vertrekken goedkoper dan andere dagen? Langere verblijfsduur betekent vaak ook goedkopere ticket?
Zou ik nog ver onder de bovenstaande prijs kunnen gaan?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_158503466
China Southern heeft een tijd tickets naar Hongkong verkocht voor iets meer dan ¤ 300,- maar ik weet niet of ze dat nog doen en of daar voorwaarden aan verbonden zaten mbt de maximum stay. Dat was wel met een overstap in Peking.
Verder vind ik ¤ 525,- voor een directe vlucht een hele nette prijs hoor!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')