Stop saying 'Taylor'.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:14 schreef Djoetma het volgende:
[..]
De manier waarop Taylors vrouw tegen hem sprak. Alsof ze tegen Taylor sprak maar wel door had dat Taylor op dat moment even iemand anders was. Verder probeerde even Deens te spreken, naar mijn idee om te kijken of Taylor nog 'thuis' was in dat hoofd... Verder dat hij wakker wordt in Taylors auto bijv.
Maar goed, hoe het dan werkt met Taylor die in zijn functie ontslagen wordt terwijl Eliot ook bij AllSafe werkt, en hoe hij met zijn vrouw bij die andere leidinggevende kerel langs gaat, en dus die vrouw vermoord, etc. etc. Weet effe niet waar Eliot op dat moment moest zijn...
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:49 schreef Sokz het volgende:
Overigens begrijp ik wel dat ze de laatste ep een week hebben uitgesteld omwille van die scène, geez.![]()
Die bruine aktetas en hele scène was een overduidelijke reference naar Budd Dwyer
maw niet voor de zwakke maag etc. :pNasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zie dat de engelse R. Budd Dwyer wiki het ook al door had![]()
"The tenth episode of the first season of the USA television series Mr. Robot featured a graphic scene in which the subject of an interview pulls a gun, tells bystanders to calm down, then shoots himself on camera. The scene is very similar to Dwyer's televised suicide."
https://en.wikipedia.org/wiki/R._Budd_Dwyer
Mensen zien ook referenties naar het bijbelverhaal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:20 schreef Sokz het volgende:
' “I don’t know who you think you’re talking to, but I’ll take the Pradas.”
The Devil wears Prada ...
Nu ik een beetje aan het rondlezen ben zitten er veeeeeeeel clues in over hoe s2 zal gaan. Exciting toch wel
Maak er op z;n minst Tyler (Durden) vanquote:
Elke keer in de laatste paar comments begon ik met 'Ta..' als ik zijn naam wilde typen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:41 schreef Remqo het volgende:
Ik neem aan dat met Taylor gewoon Tyrell bedoeld wordt?
Tyrell, Tyler... snap je hemquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Elke keer in de laatste paar comments begon ik met 'Ta..' als ik zijn naam wilde typen.
Nee, dat zou betekenen dat zijn ex-secretaresse, andere collega's, Joanna, etc. een verzinsel zijn of al die tijd tegen Elliot hebben gepraat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tyrell, Tyler... snap je hem
Al denk ik dat Tyrell geen brainfart van Elliot is
Daarom lijkt het me een goed idee om de hele serie weer eens terug te kijken, Fight Club is ook anders als je het voor de 2e keer kijkt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, dat zou betekenen dat zijn ex-secretaresse, andere collega's, Joanna, etc. een verzinsel zijn of al die tijd tegen Elliot hebben gepraat?
Ja, dat was sowieso al mijn plan. Besefte te laat dat dit een serie is waar ik extra op moet letten, waardoor ik toch wel wat gemist heb. Kijk series wel vaker opnieuw.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me een goed idee om de hele serie weer eens terug te kijken, Fight Club is ook anders als je het voor de 2e keer kijkt.
Dit betreft een hacker, in plaats van een zeepjesmaker
Is er nou echt niets meer echt?quote:Op zaterdag 5 september 2015 03:03 schreef DonDruiper het volgende:
Ik snapte er op een gegeven moment echt geen fuck meer van
Ah op die manier. Eens.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat leek me vrij duidelijk, het feit dat het is gefilmd vanuit een schizoïde persoon maakt het niet intens makkelijk om te volgen wat echt en wat niet echt is.
Erg geforceerd 'kijk ons eens open minded zijn' was dat ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:21 schreef Odaiba het volgende:
Mr. Robot S01E03... die homoseksuele seksscène
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |