Maak er op z;n minst Tyler (Durden) vanquote:

Elke keer in de laatste paar comments begon ik met 'Ta..' als ik zijn naam wilde typen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:41 schreef Remqo het volgende:
Ik neem aan dat met Taylor gewoon Tyrell bedoeld wordt?

Tyrell, Tyler... snap je hemquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Elke keer in de laatste paar comments begon ik met 'Ta..' als ik zijn naam wilde typen.

Nee, dat zou betekenen dat zijn ex-secretaresse, andere collega's, Joanna, etc. een verzinsel zijn of al die tijd tegen Elliot hebben gepraat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tyrell, Tyler... snap je hem
Al denk ik dat Tyrell geen brainfart van Elliot is

Daarom lijkt het me een goed idee om de hele serie weer eens terug te kijken, Fight Club is ook anders als je het voor de 2e keer kijkt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, dat zou betekenen dat zijn ex-secretaresse, andere collega's, Joanna, etc. een verzinsel zijn of al die tijd tegen Elliot hebben gepraat?

Ja, dat was sowieso al mijn plan. Besefte te laat dat dit een serie is waar ik extra op moet letten, waardoor ik toch wel wat gemist heb. Kijk series wel vaker opnieuw.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me een goed idee om de hele serie weer eens terug te kijken, Fight Club is ook anders als je het voor de 2e keer kijkt.
Dit betreft een hacker, in plaats van een zeepjesmaker

Is er nou echt niets meer echt?quote:Op zaterdag 5 september 2015 03:03 schreef DonDruiper het volgende:
Ik snapte er op een gegeven moment echt geen fuck meer van

Ah op die manier. Eens.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat leek me vrij duidelijk, het feit dat het is gefilmd vanuit een schizoïde persoon maakt het niet intens makkelijk om te volgen wat echt en wat niet echt is.

Erg geforceerd 'kijk ons eens open minded zijn' was dat ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:21 schreef Odaiba het volgende:
Mr. Robot S01E03... die homoseksuele seksscène

Vond het wel meevallen. Het was meer een 'Tyrell doet alles om zijn doel te bereiken'-scène. Niet elk stukje homoseksualiteit in een serie is gelijk 'open minded doen'.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Erg geforceerd 'kijk ons eens open minded zijn' was dat ja.

"Hij doet alles om zijn doel te bereiken, zelfs homoseks!"quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Het was meer een 'Tyrell doet alles om zijn doel te bereiken'-scène. Niet elk stukje homoseksualiteit in een serie is gelijk 'open minded doen'.

Voor de meeste heteroseksuele mannen is dat toch niet echt iets wat ze snel zouden doen, lijkt me.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
"Hij doet alles om zijn doel te bereiken, zelfs homoseks!"

Onzin. Paste daar prima. En sterker nog, het was juist een depictie van hoe laag/ver sommigen gaan om vooruit te komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Erg geforceerd 'kijk ons eens open minded zijn' was dat ja.

Depictie?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:23 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Onzin. Paste daar prima. En sterker nog, het was juist een depictie van hoe laag/ver sommigen gaan om vooruit te komen.

Als iemand schizofreen is / waanbeelden heeft, dan kun je er eigenlijk weinig concluderen wat je ziet. Uiteindelijk 'zie' je het verhaal vanuit het perspectief van Elliott.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef CudiKid het volgende:
What the fuck
Net de finale gezien, snap er al afleveringenlang geen flikkerzooi van.
Elliot = zijn pa = Mr. Robot?
Hoe zit het dan met fscociety die gewoon contact had met zowel Elliot als Mr. Robot in de arcade?

Maar toch lieten ze ook zien dat die zichzelf 'wurgde', om misschien toch aan te geven dat er iets van een realiteit is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als iemand schizofreen is / waanbeelden heeft, dan kun je er eigenlijk weinig concluderen wat je ziet. Uiteindelijk 'zie' je het verhaal vanuit het perspectief van Elliott.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |