grappig, ik denk precies het tegenovergestelde van letterlijk alles wat je hier beschrijftquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef Djoetma het volgende:
Vond de laatste episode wel wat zwak. Echt zo'n soort van conclusie episode waar vrij weinig gebeurt. Hij lijkt dus inderdaad ook Taylor te zijn. Hoe hij die twee levens combineert met twee persoonlijke levens en twee banen... Ben benieuwd in hoeverre alles nog in elkaar valt als we uiteindelijk alles terugkijken, en of gekozen oplossingen niet te goedkoop zijn. Dat laatste denk ik sowieso. Maar we gaan het deze serie vergeven omdat het toch 'een great ride' was.
Waaruit trek je deze conclusie?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef Djoetma het volgende:
Hij lijkt dus inderdaad ook Taylor te zijn.
Er zijn tegenwoordig veel mensen met een zelfde soort visie op de wereld als Elliot..quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
dit is echt de vreemdste serie ooit....
Niet op die manier vreemd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig veel mensen met een zelfde soort visie op de wereld als Elliot..
Ik vind dat juist erg knap en overtuigend neergezet.
Nou, op dat moment zei ze "Als je hem iets hebt aangedaan, vermoord ik je."quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:20 schreef rubensanti het volgende:
Misschien dat Joanna weet dat Elliot meerdere persoonlijkheden heeft en dat die af en toe dus iemand anders is. Verklaart misschien ook waarom ze opeens in het Deens begon te praten. Misschien dacht ze dat Tyrell zo te voorschijn zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zie dat de engelse R. Budd Dwyer wiki het ook al door had![]()
"The tenth episode of the first season of the USA television series Mr. Robot featured a graphic scene in which the subject of an interview pulls a gun, tells bystanders to calm down, then shoots himself on camera. The scene is very similar to Dwyer's televised suicide."
https://en.wikipedia.org/wiki/R._Budd_Dwyer
De manier waarop Taylors vrouw tegen hem sprak. Alsof ze tegen Taylor sprak maar wel door had dat Taylor op dat moment even iemand anders was. Verder probeerde even Deens te spreken, naar mijn idee om te kijken of Taylor nog 'thuis' was in dat hoofd... Verder dat hij wakker wordt in Taylors auto bijv.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waaruit trek je deze conclusie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |