abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2015 @ 00:15:41 #151
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_155806092
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:51 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dat was Whiterose toch niet?
Beep beep.
pi_155807122
Wat een kuteinde :')
  vrijdag 4 september 2015 @ 01:33:00 #153
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_155807636
Ben nu bij episode 8...

Vind het na episode 5 echt op het niveau van Breaking Bad komen. Echt briljant...
pi_155811708
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Beep beep.
Hmm.. dat einde maar even opnieuw kijken.
Koning.
pi_155817371
Vond de laatste episode wel wat zwak. Echt zo'n soort van conclusie episode waar vrij weinig gebeurt. Hij lijkt dus inderdaad ook Taylor te zijn. Hoe hij die twee levens combineert met twee persoonlijke levens en twee banen... Ben benieuwd in hoeverre alles nog in elkaar valt als we uiteindelijk alles terugkijken, en of gekozen oplossingen niet te goedkoop zijn. Dat laatste denk ik sowieso. Maar we gaan het deze serie vergeven omdat het toch 'een great ride' was.
pi_155819948
Hmm, dus Elliot is dus een beetje gebruikt of in de val gelopen? Hij heeft in iedergeval precies gedaan wat het plan was.

Dat Elliot en Tyrell dezelfde persoon is lijkt me onwaarschijnlijk. Joanna heeft Elliot nog met de dood bedreigd als zou blijken dat hij Tyrell iets heeft aangedaan.

Angela staat waarschijnlijk ook nog een hoop te wachten. Ze zal zijn aangenomen om gebruikt te worden tegen Elliot (the Devil wears Prada?).
pi_155822130
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef Djoetma het volgende:
Vond de laatste episode wel wat zwak. Echt zo'n soort van conclusie episode waar vrij weinig gebeurt. Hij lijkt dus inderdaad ook Taylor te zijn. Hoe hij die twee levens combineert met twee persoonlijke levens en twee banen... Ben benieuwd in hoeverre alles nog in elkaar valt als we uiteindelijk alles terugkijken, en of gekozen oplossingen niet te goedkoop zijn. Dat laatste denk ik sowieso. Maar we gaan het deze serie vergeven omdat het toch 'een great ride' was.
grappig, ik denk precies het tegenovergestelde van letterlijk alles wat je hier beschrijft :D
..///
pi_155823409
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef Djoetma het volgende:
Hij lijkt dus inderdaad ook Taylor te zijn.
Waaruit trek je deze conclusie?
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:06:40 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155823788
Ja, dat zou echt nergens op slaan. In dat geval hebben ze echt wat explaining to do. 't Is niet alsof net als Mr.Robot hij in het echt geen bestaan en interactie met de echte wereld heeft.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155824405
Er kan van alles met Tyrell zijn. Ik denk dat het geen illusie is.
pi_155826007
dit is echt de vreemdste serie ooit.... :o
Ja doei.
pi_155826407
Misschien dat Joanna weet dat Elliot meerdere persoonlijkheden heeft en dat die af en toe dus iemand anders is. Verklaart misschien ook waarom ze opeens in het Deens begon te praten. Misschien dacht ze dat Tyrell zo te voorschijn zou komen. 8)7
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:30:35 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155826694
Ja, dat vond ik dan wel weer verdacht. Denk wel dat ze een geschiedenis hebben, die twee, maar wel als Elliot en Tyrell, niet als dezelfde persoon. Denk ook wel dat zij hem dan kende en hij kan vast Deens, maar dat weet 'ie niet meer.

Ik bedoel, Elliot werkt duidelijk bij Allsafe en Tyrell had duidelijk een positie bij E(vil) Corp. Hij komt zelfs in de laatste aflevering nog aanzetten bij Tyrell's secretaresse die toch echt geen idee lijkt te hebben wie ze voor zich heeft. Zoals ik al zei: 'dan hebben ze echt wat explaining to do', natuurlijk is alles mogelijk, het is tv serie, fictie en als ze willen is alles een schijnwereld of zelfs een schijnwereld in een schijnwereld. Inception. Whatevs. Maar dan moeten ze met veel verklaringen komen... want zoals de kaarten nu liggen, gok ik niet op die theorie.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155827084
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
dit is echt de vreemdste serie ooit.... :o
Er zijn tegenwoordig veel mensen met een zelfde soort visie op de wereld als Elliot..
Ik vind dat juist erg knap en overtuigend neergezet.
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:55:29 #167
256829 Sokz
Livin' the life
pi_155829538
Eugh zoveel vragen, zoveel potentiele plotholes :p
pi_155829747
Ik weet niet wat ik van deze finale vind. Ik kon er eigenlijk niet zoveel mee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_155829907
Dat einde was wel echt hoe elk X-Files seizoen altijd eindigde, zo'n illuminatie-plot zeg maar :'). Hoop niet dat het die kant op gaat.
Amen.
pi_155830056
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er zijn tegenwoordig veel mensen met een zelfde soort visie op de wereld als Elliot..
Ik vind dat juist erg knap en overtuigend neergezet.
Niet op die manier vreemd.
Ja doei.
pi_155831025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:20 schreef rubensanti het volgende:
Misschien dat Joanna weet dat Elliot meerdere persoonlijkheden heeft en dat die af en toe dus iemand anders is. Verklaart misschien ook waarom ze opeens in het Deens begon te praten. Misschien dacht ze dat Tyrell zo te voorschijn zou komen. 8)7
Nou, op dat moment zei ze "Als je hem iets hebt aangedaan, vermoord ik je."
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:49:22 #172
256829 Sokz
Livin' the life
pi_155831178
Overigens begrijp ik wel dat ze de laatste ep een week hebben uitgesteld omwille van die scène, geez. :o

Die bruine aktetas en hele scène was een overduidelijke reference naar Budd Dwyer

maw niet voor de zwakke maag etc. :p
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: zie dat de engelse R. Budd Dwyer wiki het ook al door had :P
"The tenth episode of the first season of the USA television series Mr. Robot featured a graphic scene in which the subject of an interview pulls a gun, tells bystanders to calm down, then shoots himself on camera. The scene is very similar to Dwyer's televised suicide."
https://en.wikipedia.org/wiki/R._Budd_Dwyer
pi_155831217
Er zijn theorieën dat Elliot precies gedaan heeft wat Whiterose wilde, zodat de stock prices van Evil Corp zouden instorten.
Vervolgens kan Whiterose mooi rijk worden als hij de encryption code heeft en de stock prices daardoor weer gaan stijgen. (Eerder in de serie zou zijn gezegd dat Chinezen nergens om geven en vooral geld willen verdienen)
Angela's mentaliteit leek in de schoenenwinkel opeens om te slaan. Ze wordt echt 'one of them'.

Alleen de rol van Joanna blijft een compleet raadsel. Maar dat zou ook de bedoeling zijn van seizoen 1. In seizoen 2 wordt het duidelijk(er).
pi_155831763
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:52 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Waaruit trek je deze conclusie?
De manier waarop Taylors vrouw tegen hem sprak. Alsof ze tegen Taylor sprak maar wel door had dat Taylor op dat moment even iemand anders was. Verder probeerde even Deens te spreken, naar mijn idee om te kijken of Taylor nog 'thuis' was in dat hoofd... Verder dat hij wakker wordt in Taylors auto bijv.

Maar goed, hoe het dan werkt met Taylor die in zijn functie ontslagen wordt terwijl Eliot ook bij AllSafe werkt, en hoe hij met zijn vrouw bij die andere leidinggevende kerel langs gaat, en dus die vrouw vermoord, etc. etc. Weet effe niet waar Eliot op dat moment moest zijn...
  zaterdag 5 september 2015 @ 00:18:07 #175
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_155831839
Kut. De laatste aflevering stemt niet bijzonder hoopvol. Ik vrees dat seizoen 2 n enorme deceptie wordt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')