Die haakte bij aflevering 1 alweer af...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww, waarom is je vrouw afgehaakt?
Suits is een totaal andere serie in ieder opzicht. Dus de achterliggende reden heeft waarschijnlijk niet met de inhoud te maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:02 schreef t_igger het volgende:
[..]
Die haakte bij aflevering 1 alweer af...
Suits kijk ze bijvoorbeeld ook niet!
Inderdaad. De serie Suits is typisch een Burgerland serie, terwijl Mr. Robot echt cool is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Suits is een totaal andere serie in ieder opzicht. Dus de achterliggende reden heeft waarschijnlijk niet met de inhoud te maken.
Wat dit betreft is het ook vreemd dat USA Networks iets als Mr Robot heeft aangekocht. Ze waren voorheen vooral van de series waar de ontwikkeling zo min mogelijk plaatsvond en een formule zo veel mogelijk uitgemolken wordt. Met Mr Robot hebben ze (naar mijn weten) voor het eerst een serie met een doorlopende lijn waarin er wel van alles gebeurt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. De serie Suits is typisch een Burgerland serie, terwijl Mr. Robot echt cool is.
Eens, als vind ik dit beter dan dat ze er iets anders voor verzinnen. Dus het is gewoon een 'gimmick'.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:49 schreef dumble het volgende:
Word dit trouwens censored uitgezonden? Ik stoor me daar een beetje aan..
Daarom, gimmick. Iedereen wéét wat ze zeggen, het komt ook heel pontificaal in beeld zodat men kan liplezen en nu dat plaatje. Als het dan toch niet mag, maak het dan eigen, of zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:54 schreef robin007bond het volgende:
Zelfs hun posts op social media zijn gecensureerd met sterretjes.
Zie:
https://instagram.com/p/2HZqUtsexw/
(overigens wel toffe boodschap)
Dat is waar inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom, gimmick. Iedereen wéét wat ze zeggen, het komt ook heel pontificaal in beeld zodat men kan liplezen en nu dat plaatje. Als het dan toch niet mag, maak het dan eigen, of zo.
Dat laatste vrees ik ook. Zo lang kan ik echt niet wachten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:32 schreef Monolith het volgende:
Goeie ep weer en inderdaad het vermoeden dat hier bij velen al bestond bevestigd.
Benieuwd wat de laatste aflevering gaat brengen. Ongetwijfeld een enorme cliffhanger waar we dan weer een jaar op kunnen gaan wachten.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:56 schreef t_igger het volgende:
Vind het nog een beetje vage serie, heb tot aflevering 4 gezien.
Moet er nog een beetje inkomen geloof ik. Mijn vrouw is al afgehaakt.
Ben benieuwd of ik het seizoen af ga kijken.
Gelijk dumpenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:02 schreef t_igger het volgende:
[..]
Die haakte bij aflevering 1 alweer af...
Suits kijk ze bijvoorbeeld ook niet!
Neuh hoor ze is wel lief!quote:
Dit bijvoorbeeld. Hij wilde net pas beginnen samen te werken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:36 schreef Sokz het volgende:
Hmm die auto scène tussen robot en tyrell makes 0 sense als het in werkelijkheid Elliot zou zijn geweest.
En van usatoday:quote:Important note: For the finale episode of Mr. Robot, I have been informed that it is important for viewers to watch the episode all the way to the end, past the credits–think of it like a Marvel movie.
quote:From an email from someone with knowledge, I can say that everyone should stick around through the end of the credits next week. There's some sort of surprise in store.
Spannend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:30 schreef Vince22 het volgende:
Van Forbes.com:
[..]
En van usatoday:
[..]
Good to knowquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:30 schreef Vince22 het volgende:
Van Forbes.com:
[..]
En van usatoday:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:36 schreef Sokz het volgende:
Hmm die auto scène tussen robot en tyrell makes 0 sense als het in werkelijkheid Elliot zou zijn geweest.
Na een rewatch blijken Romero en die wolven shirt dude niet te reageren op Mr. Robot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:36 schreef Sokz het volgende:
Misschien houdt ze meer van komische series die niet echt ergens over gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Suits is een totaal andere serie in ieder opzicht. Dus de achterliggende reden heeft waarschijnlijk niet met de inhoud te maken.
Jong? Eind 20, vind je dat jong? Komt toch wel redelijk over? Al klopt de manier waarop ze ermee omgaan niet, zoals die Atari 2600 website bijv. Rami Maleks (achternaam van de acteur die Eliot speelt) echte leeftijd is daar zelfs iets te jong voor, hoewel het nog wel kan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:03 schreef Physsic het volgende:
Is die Darlene niet het geadopteerde kind van de vrouw van Tyrell ofzo?
Ik weet niet hoe oud Elliot en Darlene moeten voorstellen in de serie, maar meen me te herinneren dat ik ergens vroeg in de serie verbaasd was over hoe jong ze moesten voorstellen.
Kan nog steeds een fansite zijn voor de console toch? Ik heb in mijn jongere jaren ook flink lol gehad met de NES, al was die toen ook al verouderd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:19 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Jong? Eind 20, vind je dat jong? Komt toch wel redelijk over? Al klopt de manier waarop ze ermee omgaan niet, zoals die Atari 2600 website bijv. Rami Maleks (achternaam van de acteur die Eliot speelt) echte leeftijd is daar zelfs iets te jong voor, hoewel het nog wel kan.
Verder zie je op de foto's dat Darlene er iig vrij vroeg al bij was. Dus het lijkt me niet dat ze geadopteerd is.
Zeker. Maar ik heb het idee dat ze daarmee een tijdsgeest wilden aangeven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan nog steeds een fansite zijn voor de console toch? Ik heb in mijn jongere jaren ook flink lol gehad met de NES, al was die toen ook al verouderd.
De leeftijd die ergens in mijn geheugen zat was (rond de) 20. Dat leek me sowieso al vreemd, aangezien ze dan beter andere acteurs hadden kunnen kiezen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:19 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Jong? Eind 20, vind je dat jong? Komt toch wel redelijk over? Al klopt de manier waarop ze ermee omgaan niet, zoals die Atari 2600 website bijv. Rami Maleks (achternaam van de acteur die Eliot speelt) echte leeftijd is daar zelfs iets te jong voor, hoewel het nog wel kan.
Verder zie je op de foto's dat Darlene er iig vrij vroeg al bij was. Dus het lijkt me niet dat ze geadopteerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |