Scherp.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar/dubieus dat dit ineens "moet" tijdens de week dat er iemand weg moet, en dat het ook nog eens wordt opgedragen aan mensen die op de bank zitten.
oh ja, Ivan zit ook op de bank. Was ik even vergeten. Verdacht ja. It's a ployquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar/dubieus dat dit ineens "moet" tijdens de week dat er iemand weg moet, en dat het ook nog eens wordt opgedragen aan mensen die op de bank zitten.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef wwwever het volgende:
Heb pas na een minuut door dat Gina met kindje aan 't praten is...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina eindelijk een gesprekspartner gevonden?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef wwwever het volgende:
Heb pas na een minuut door dat Gina met kindje aan 't praten is...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijdsgenoot bij de peuter. (Gina)
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef Kotsdrol het volgende:
Gina heeft haar soortgenoot ook weer gevonden..
quote:
Tsja ..quote:
Krant komt pas maandag. Hoewel ze volgens mij op maandag nooit een krant krijgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja hoor! Zijn leuke beelden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:51 schreef DKUp het volgende:
Ik vind dit best wel grappig om te zien. Gina en kinderen is en goede combi
Ik zit naar een zwijgende Ivan te kijken die een pan uitborstelt. Alles beter dan die achterlijke gladiool met knerpstem.quote:
Nou 3 vissticks is ook niet voldoende, er zit NIETS in, Rolf was vanmiddag al in gesprek met Mark, die wil ook meer verse producten, en vlees, dus de halal slager zal wel weer terug komen, niet omdat het duur is, integendeel, maar zo hoef je niet 2 verschillende maaltijden te koken. Daarbij ik ben geen moslim, maar als ik op een bepaalde plek ben, waar de halal slager is ga ik daar naar toe, en die slagers zijn ook nog eens een keer ambachtelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeker niet na al die uren onafgebroken ... hangen.
Ik deed hier lezen dat iemand verstond dat er vandaag een vriendin van Gina in de B&B kwam, zei Gina.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:51 schreef DKUp het volgende:
Ik vind dit best wel grappig om te zien. Gina en kinderen is een goede combi
Je zou die maar als kinderoppas hebben, maar ja dan reageert ze anders, dan zijn er geen camera'squote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:51 schreef Kotsdrol het volgende:
Echt, ik lig in een knoop om Gina.. Die spoort echt niet.![]()
Kind krijgt een gehoorbeschadiging van hier tot Tokio, en nog een trauma erbij ook.
Ze wilde toch een Chineesje nemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina gaat zo schreeuwen:Markieeeeee ik wil een kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |