Ik denk dat ie weer eens achterover gevallen is en nu wacht tot iemand hem overeind helptquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:25 schreef BozeHaas het volgende:
Hermann nerd jullie er allemaal uit, waar is ie eigenlijks?
pics van je girlcavequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Scroll pictures van je mancave nuff said
Hermann nerd Surge echt never nooit uit hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:25 schreef BozeHaas het volgende:
Hermann nerd jullie er allemaal uit, waar is ie eigenlijks?
Dat kan wel een paar dagen durenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat ie weer eens achterover gevallen is en nu wacht tot iemand hem overeind helpt
Zeg het ze ;squote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:26 schreef McNulty het volgende:
Nie stoer doen tege crip. Dit is officieel mijn eerste waarschuwing.
plzquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Scroll pictures van je mancave nuff said
Zeker nu al het zware materieel in Alphen bezig isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat kan wel een paar dagen duren
Ken Surge niet maar dan moet het wel de grootste nerd op aarde zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Hermann nerd Surge echt never nooit uit hoor
nee man, heb hekel aan computers en zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ken Surge niet maar dan moet het wel de grootste nerd op aarde zijn
Ahem.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee man, heb hekel aan computers en zo
rotzooi
Ik heb liever niet dat kinderen op mij zittenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
whehehehe... "pappa, mag ik nog evenop de cripkip?"
MI is priceless
I knew it.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeee ik kijk liever naar dat van gisteren dan dat ik dit weer luister.
Was best grappig eerlijk is eerlijk. Echt zoiets wat walgelijk is en je gwn niet je ogen van af kan houden.quote:
mijn ogen gingen gewoon schuilen in mijn keel manquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Was best grappig eerlijk is eerlijk. Echt zoiets wat walgelijk is en je gwn niet je ogen van af kan houden.
Hhhhhhh, big as fukk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
mijn ogen gingen gewoon schuilen in mijn keel man
was echt nasty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat 3D zien wil ik nu.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben blij dat het niet 3d was
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey Crip, werk jij tegenwoordig in de wegenbouw?WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey Crip, werk jij tegenwoordig in de wegenbouw?Dat is mijn straathoer outfit, zo ben ik makkelijk te zien in de nacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten echt teamen, ik reflecteer net zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is mijn straathoer outfit, zo ben ik makkelijk te zien in de nacht.
kan ik je makkelijker raken met de auto ja tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is mijn straathoer outfit, zo ben ik makkelijk te zien in de nacht.
hahah ja stem pvvquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
kan ik je makkelijker raken met de auto ja toch
RLquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:49 schreef Lt.Surge het volgende:
aight, supermarkt brb dus en dan gamen met koning hork
''WAT, IS ER GEEN GTA VOOR PS4?!''quote:
hhhhhh ja goffer wehkamp maakte mij in de warquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''WAT, IS ER GEEN GTA VOOR PS4?!''
ssst bby
Hey Crip, werk jij tegenwoordig in de wegenbouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Ik moest wel een klein beetje lachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik vond het zo'n mooi plaatje... ik moest er iets mee
jij bent 24/7 in de warquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
hhhhhh ja goffer wehkamp maakte mij in de war
hjb ga naar de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |