Ik denk dat ie weer eens achterover gevallen is en nu wacht tot iemand hem overeind helptquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:25 schreef BozeHaas het volgende:
Hermann nerd jullie er allemaal uit, waar is ie eigenlijks?
pics van je girlcavequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Scroll pictures van je mancave nuff said
Hermann nerd Surge echt never nooit uit hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:25 schreef BozeHaas het volgende:
Hermann nerd jullie er allemaal uit, waar is ie eigenlijks?
Dat kan wel een paar dagen durenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat ie weer eens achterover gevallen is en nu wacht tot iemand hem overeind helpt
Zeg het ze ;squote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:26 schreef McNulty het volgende:
Nie stoer doen tege crip. Dit is officieel mijn eerste waarschuwing.
plzquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Scroll pictures van je mancave nuff said
Zeker nu al het zware materieel in Alphen bezig isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat kan wel een paar dagen duren
Ken Surge niet maar dan moet het wel de grootste nerd op aarde zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Hermann nerd Surge echt never nooit uit hoor
nee man, heb hekel aan computers en zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ken Surge niet maar dan moet het wel de grootste nerd op aarde zijn
Ahem.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee man, heb hekel aan computers en zo
rotzooi
Ik heb liever niet dat kinderen op mij zittenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
whehehehe... "pappa, mag ik nog evenop de cripkip?"
MI is priceless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |