abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6819870
Een contract krijgen van je baas en je vervolgens meteen de volgende dag door HEEL je dienst heenslapen omdat je wat te diep in het glaasje hebt gekeken

* Bierie zich enorm idioot voelt

Gelukkig kon mijn supervisor er wel om lachen, maar ik schaamde me kapot

Profiel opgeheven.
pi_6819890
Hier is maar 1 reactie op te bedenken:

HAHAHAHAHAHAA

pi_6819898
HAHAHA
  vrijdag 15 november 2002 @ 14:57:21 #4
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_6819908
Het contract was hopelijk al ondertekend (dus al geldig)
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_6819917
Hahahaha..

Goed begin

vrijdag 15 november 2002 @ 14:59:03 #6
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6819951
Nu ben je iig goed gemotiveerd om je best te doen het komende jaar.
pi_6819969
Ach, als het hier bij blijft..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_6820163
Heb ik ook gehad, gelukkig kon iedereen er om lachen.
Eerste werkdag bij mijn nieuwe baas, wordt ik 's morgens om 10.30 uit bed gebeld of ik zin heb om te komen werken.
Ik zeer beschaamd naar het werk, daargekomen word ik door iedereen uitgelachen. Later is deze anekdote zelfs bedrijfsbreed bekend gemaakt bij de intro van nieuwe medewerkers.

Ach ja, kan de beste gebeuren denk ik dan maar

pi_6820384
Ook een keer gehad eindelijk een baan gevonden, dus ik was doodzenuwachtig voor mn eerste werkdag en kon 'snachts dus niet slapen, wordt ik 10.30 wakker ik aankleden en daarheen, kon gelijk oprotten...Want ja de volwassen mensenwereld is hard (dat zei dat wijf daar)
;)
pi_6820617
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 15:22 schreef Ms_Furious het volgende:
Ook een keer gehad eindelijk een baan gevonden, dus ik was doodzenuwachtig voor mn eerste werkdag en kon 'snachts dus niet slapen, wordt ik 10.30 wakker ik aankleden en daarheen, kon gelijk oprotten...Want ja de volwassen mensenwereld is hard (dat zei dat wijf daar)
Jeez... dat is lullig, wat voor werk was het als ik vragen mag?
Profiel opgeheven.
pi_6820646
een 2e wijk erbij nemen ('k ben postbode), en vervolgens aan de race gaan voordat je ook maar 3 bundels van de 1e wijk kwijt bent...

En dan hopen dat je bij iemand naar het toilet mag... Dat is óók best wel dom... (godverdomme, stelletje teringlijers 'k ben van ellende maar terug naar het hoofdkantoor gefietst om daar naar 't toilet te kunnen... 'k heb verdomme 2,5 uur lang helse pijnen moeten doorstaan in die wijk (en de regen kwam ook met bakken tegelijk naar beneden)

Fokking Weeën, gewoon... En bij iedere keer dat je het niet meer houden kan maar hopen dat het slechts een beetje gas is )

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_6820661
Hehe, het is ieder geval niet het allerslimste
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')