Nee wie is datquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ben je het zusje van Braddie?
Ja dat weet ik. :/quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:28 schreef Newbie114 het volgende:
Wauw, gezakt voor bromfiets praktijkexamen dat is wel heel slecht...
Ja dat wil ik ook maar mag niet. Mijn ouders willen persé dat ik ook een rijbewijs heb. Zelf hebben ze alle twee hun bromfietsrijbewijs en ze zijn samen heel ver weg ook naar andere landen geweest. Maar omdat we in een gezin met zessen wonen vonden ze het nodig dat ik ook een rijbewijs heb en dan samen met zn zessen overal naartoe gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:30 schreef Bitlord het volgende:
Koop een busabonnement. Deuren zitten rechts >>
Als ik zelf rijd door de weg gaat het wel allemaal goed. Het vooruitkijken, concentreren. Maar dan bepaal ik zelf ook waar ik naartoe wil. Maar zodra ik de opdracht krijg om ergens naartoe te gaan kan ik het niet. Ik weet het niet..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:31 schreef Xetran het volgende:
Misschien tijd om iets aan je concentratie te doen. Of faalangst indien van toepassing.
Volgende keer moet je tegen hem zeggen dat hij z'n toon moet matigen tegen betalende klanten, voor hem tien andere instructeurs en aangezien hij het je nog niet bij heeft kunnen brengen zijn er vast wel betere te vinden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:24 schreef Cookings het volgende:
Hij schold ook veel wat begrijpelijk was,
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ben je het zusje van Braddie?
Het is makkelijker dan fietsen, je hoeft er niet eens voor te bewegenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:32 schreef LookAtMe het volgende:
brommer rijden is bijna makkelijker dan fietsen
op de brommer moet je toch wat meer je gedachten er bij houdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan fietsen, je hoeft er niet eens voor te bewegen
Je moet wel even omkijken op sommige momenten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
https://www.fietsenwinkel.nl/fietsen/-/elektrische_fietsen/quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:24 schreef Cookings het volgende:
Vier weken geleden was ik voor mijn praktijkexamen bromfiets gezakt,
Alles wat ik op dit moment doe lukt niet.
Het brommerrijden zelf is niet moeilijk. Oudjes kunnen zelf op zo'n ding rijden. Maar het opletten op het verkeer. In ieder zijstraatje kijken, maar je mag ook niet teveel kijken. Gas loslaten en ook weer niet teveel gasloslaten, plaats op de weg etc. Etc. Letten ze allemaal op. Je hebt het inzicht of je hebt het niet. Zucht...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |