had geen ban, was gewoon bezig snap jequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ben moe, cut me some slack hoth.
wrm zat je vast.
Ik snap, moet ik ook eens overwegen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had geen ban, was gewoon bezig snap je
Same here, probeer iets te vinden wat ik als physically challenged kan maken. Pinterest is echt een grote leugen met hun ''easy and fast'' ;squote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het enige wat ik zelf maak is eten
hoezo heb je leuke tips voor me ;s
Is ook kutreactie, zit weinig werk in.quote:
Had mijn moed bij elkaar geschraapt om het te posten, dat moet genoeg zijn vind ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is ook kutreactie, zit weinig werk in.
Ik ga niet plussen maar geef wel morele steun.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Had mijn moed bij elkaar geschraapt om het te posten, dat moet genoeg zijn vind ik.
wow jouw signaturequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Had mijn moed bij elkaar geschraapt om het te posten, dat moet genoeg zijn vind ik.
Dat waardeer ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga niet plussen maar geef wel morele steun.
heb je geplust bbyquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:38 schreef BozeHaas het volgende:
Zeker veertig migranten omgekomen bij Italië
Batties gaan mij een beetje minnen
echt he heb mn pinterest ook maar verwijderdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Same here, probeer iets te vinden wat ik als physically challenged kan maken. Pinterest is echt een grote leugen met hun ''easy and fast'' ;s
Mocht tijd wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
15 september gaan we allemaal dood!
Kut
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
Kut
Is dit echt???quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
Kut
vind dat eigenlijk wel primaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
Kut
Bij jou kan het wel eens eerder gebeuren.quote:
gvdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou kan het wel eens eerder gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |