Ik vind dat Rick & Morty zeker grappige momenten heeft maar snel kan gaan irriteren, terwijl Adventure Time altijd gewoon consistent leuk blijft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Rick & Morty beter is dan Adventure Time. Wat vind jij dat van?
inb4 house of cardsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:14 schreef JimmyDean het volgende:
Wie weet er nog een goeie politieke serie?
house of cardsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:14 schreef JimmyDean het volgende:
Wie weet er nog een goeie politieke serie?
Hmm het zal mij benieuwen. Ga het binnenkort wel kijken, heb er iig geen slechte verhalen over gehoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind dat Rick & Morty zeker grappige momenten heeft maar snel kan gaan irriteren, terwijl Adventure Time altijd gewoon consistent leuk blijft.
geen idee laten we het bespreken op de bankquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat vind jij daar nou van
en dit vind jij gek?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
En met mij wilde je niet weg naar een festival.
ik heb alleen een fauteuilquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geen idee laten we het bespreken op de bank
ik heb ook een foute uilquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb alleen een fauteuil
ben moe, cut me some slack hoth.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben dit niveau niet van je gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |