Nah, dat is weer minstens twintig minuten fietsen. Dat is het niet waard.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pak 'm aan, je kunt 'm hebben
Ik heb juist andere uiterste, paar vrienden die ruim van tevoren diverse toestemmings formulieren moeten laten invullen door hun vriendin voordat ze mogen gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
Mij lijkt het ook wel lachen, maar heb een aantal jongere vrienden die nergens binnenkomen en dan wil de rest ook meteen al niet meer.
Matrixx telt nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:11 schreef RockNijntje het volgende:
ik ga al 6 jaar naar festivals vinden jullie mij nu stoer
Oh plsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb juist andere uiterste, paar vrienden die ruim van tevoren diverse toestemmings formulieren moeten invullen door hun vriendin voordat ze mogen gaan
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat dat is.quote:
Je mag m'n auto wel lenen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nah, dat is weer minstens twintig minuten fietsen. Dat is het niet waard.
Discotheek in Nijmegenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat dat is.
Want stel je voor je vent zou maar een leuke meid tegenkomen op de testivalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh pls. Dat hebben zij trouwens ook als er dan een keer geen leeftijdsgrens is. Waarom blijven mensen bij zulke nazi's
.
Cool, kan ik Fylax bruut aanrijden.quote:
Helemaal alleenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
In een discotheek, zat ik van de week
Ik begrijp het welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Want stel je voor je vent zou maar een leuke meid tegenkomen op de testival
Vandaag is roodquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En voelde mij daaaaaaaaaaaaaaaar soooooooooo alleeeheeen
HAHA EEN JOSTI MET EEN TOSTIquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:16 schreef Chloroform het volgende:
Ik twijfel tussen gebakken ei en tosti
Is het dat of het feit dat ze hun vriend simpelweg geen leuke tijd gunnen als ze zelf saai op de bank moeten gaan zittenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Want stel je voor je vent zou maar een leuke meid tegenkomen op de testival
Sommige gasten kunnen ook wat van, in een relatie zitten en dan gelijk "van mij hoeft het niet meer hoor"quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het dat of het feit dat ze hun vriend simpelweg geen leuke tijd gunnen als ze zelf saai op de bank moeten gaan zitten?
Een meid als reden snap ik opzich ook wel, zou naziregime graag inwisselen voor leuke deerne, moeilijke keuze hoor. Als ik een man was dan. Vrouwen, iew.
Oh ja die kennen we ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sommige gasten kunnen ook wat van, in een relatie zitten en dan gelijk "van mij hoeft het niet meer hoor"
Relatie uit "BOYYYYS, wat is de planning dann!??"
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HAHA EEN JOSTI MET EEN TOSTI
Ik zou dus voor het ei gaan, ei
Een keer aan een "vers" poes ruiken en ze zijn nergens meer te bekennenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja die kennen we ook. Wat zijn mensen eigenlijk kut
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |