Oh nice, is meestal wel gezellig. Maar niet voor lang dan word ik gek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een paar straten verderop bij mij, is nog best druk daar.
Zou je willen ruilen? Wed dat dat wijf een IQ van onder de 90 heeft, leuk voor de sex maar daarna heb je er ook niet veel meer aan.quote:
Op basis waarvan kun jij dat zien? Alleen omdat ze een bikini aan heeft en mooi is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou je willen ruilen? Wed dat dat wijf een IQ van onder de 90 heeft, leuk voor de sex maar daarna heb je er ook niet veel meer aan.
De hele houding en omdat ze op zo´n flikker valt puur omdat hij abs heeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Op basis waarvan kun jij dat zien? Alleen omdat ze een bikini aan heeft en mooi is?
Ik ben ook maar een uurtje geweest, toen had ik het wel gezienquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh nice, is meestal wel gezellig. Maar niet voor lang dan word ik gek.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Op basis waarvan kun jij dat zien? Alleen omdat ze een bikini aan heeft en mooi is?
Hoe weet jij dat? Misschien hebben ze elkaar ontmoet in de gym of school? Of werk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De hele houding en omdat ze op zo´n flikker valt puur omdat hij abs heeft.![]()
Waarom zo jaloers?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee dat is toch duidelijk, haar topje matched niet bij haar broekjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaloersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw hoofd is kaal terwijl je op andere plekken wel haar hebt, matcht toch ook niet. ;ssquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee dat is toch duidelijk, haar topje matched niet bij haar broekjeman man...
In de gymquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien hebben ze elkaar ontmoet in de gym of school? Of werk?
Ben niet jaloers, liever een chick die mooi en slim is.quote:
Ow woow, likjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw hoofd is kaal terwijl je op andere plekken wel haar hebt, matcht toch ook niet. ;ss
Oei, het nerdje in jou laat zich helemaal gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou je willen ruilen? Wed dat dat wijf een IQ van onder de 90 heeft, leuk voor de sex maar daarna heb je er ook niet veel meer aan.
JA NOU IK ZEG TOCH OOK NIET DAT MIJN IQ HOOG ISquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw hoofd is kaal terwijl je op andere plekken wel haar hebt, matcht toch ook niet. ;ss
Maar waaruit herleid jij dat ze niet slim is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In de gym
[..]
Ben niet jaloers, liever een chick die mooi en slim is.
Wat is er mis met de gym? Alsof daar geen slimme mensen zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In de gym
[..]
Ben niet jaloers, liever een chick die mooi en slim is.
Dat denk ik zomaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar waaruit herleid jij dat ze niet slim is?
Niet veel nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er mis met de gym? Alsof daar geen slimme mensen zijn
Slimme mensen zouden juist goed voor hun lichaam moeten zorgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er mis met de gym? Alsof daar geen slimme mensen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |