Ah, jij bent de boel in de zeik aan het nemen, rotjong.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb het topic verwijderd en toen weer teruggezet.
Hij is nu dan ook weer terug.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
als het topic verwijderd was zou je een andere foutmelding krijgen dan die in mijn screenshot
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb het topic verwijderd en toen weer teruggezet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij is nu dan ook weer terug.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij bent de boel in de zeik aan het nemen, rotjong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
[..]
Geen idee waar je het over hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is gelogen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:01 schreef Fylax het volgende:
In de edit-historie staat gewoon dat k het topic heb verwijderd en teruggezet.
helaas werkt de eerste link nog steeds niet guusjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ben de nieuwe KLB-mod, heb alleen nog geen tagje.
Dan had je geweten dat je niet zo met je knopjes moet spelen. Afgekeurd jongen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ben de nieuwe KLB-mod, heb alleen nog geen tagje.
Check die URL dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas werkt de eerste link nog steeds niet guusje
RIPquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat je niet zo met je knopjes moet spelen. Afgekeurd jongen.
guus doet stoerquote:
zuipen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga dadelijk weg dus dat denk ik niet
Ik had een topic verwijderd en toen weer teruggezet om te bewijzen dat ik de nieuwe KLB-mod ben.quote:
ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had een topic verwijderd en toen weer teruggezet om te bewijzen dat ik de nieuwe KLB-mod ben.
neequote:
Ik vind het ongemakkelijk dat ik met mijn 193 nog een krukje moet pakken, maar zodra ik die heb, dan krijg je een oorvijg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |