ik ga dadelijk weg dus dat denk ik nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar straks sloop ik je nog wel hoor dp
sexy Ettoquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
ga je naar lucy in the sky?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga dadelijk weg dus dat denk ik niet
zoietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga je naar lucy in the sky?
EN VAN WIE Z'N CENTEN? SCHANDALIG, IK MAAR WERKEN EN etcquote:
lekker voor jequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EN VAN WIE Z'N CENTEN? SCHANDALIG, IK MAAR WERKEN EN etc
Daar wacht ik echt opquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
Vanaf maandag weer vrij reizeeeeeen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
zat trouwens net beneden met mijn moeder en oma, ze zaten een of andere Australische serie te kijken over een drugsfamilie ofzo.
meisje ging dronken vent ophalen, ze gingen naar zijn huis, hij stapte de douche in, zij kwam de douche in en ze gingen een partijtje neuken met blote tieten alles.
dus dat was niet zo heel leuk
Ik vind het wel spannend klinkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
zat trouwens net beneden met mijn moeder en oma, ze zaten een of andere Australische serie te kijken over een drugsfamilie ofzo.
meisje ging dronken vent ophalen, ze gingen naar zijn huis, hij stapte de douche in, zij kwam de douche in en ze gingen een partijtje neuken met blote tieten alles.
dus dat was niet zo heel leuk
Maar even terugkomend op het laatste, dat was een grapje etto. Je weet dat ik je hier graag zie verschijnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet ik toch, vrindquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar even terugkomend op het laatste, dat was een grapje etto. Je weet dat ik je hier graag zie verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |