Nu loop ik natuurlijk het risico dat ik nadat ik mijn geld overmaak nooit een cd thuiskrijg.
Kan je dan de betaling ongedaan laten maken door de bank? (Rabobank in mijn geval) Staat daar ook een termijn voor?
weet het niet zeker
maar alle banken hebben een website die ook zoiets als een vraagbaak hebben dus je moet er wel uit komen he
Hoe het bij andere banken zit, weet ik niet. Een automatische incasso kun je wel laten terugdraaien iig.
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 14:46 schreef Bose het volgende:
Nee, kan niet. Kan alleen bij machrigingen, omdat je daar zelf minder invloed op hebt.
quote:Hmm ja wat is het nou..
Op vrijdag 15 november 2002 14:46 schreef X-Ray_at_FOK het volgende:
ja iets van 10 dagen ofzoweet het niet zeker
quote:Hmm.
Op vrijdag 15 november 2002 15:07 schreef Jongen1977 het volgende:
Het antwoord is "nee", je kan een zelf overgemaakt bedrag niet storneren. Ik snap je angst wel, misschien krijg je uiteindelijk niets, misschien neemt de ander nog de moeite een zakje met steentjes op te sturen. Hoe dan ook, het geld ben je kwijt. Dat is ook wel het nadeel van kopen op afstand.
Toch kan in principe hetzelfde gebeuren in een winkel, alleen kan je er dan meteen iets aan doen, al is het maar afwachten of je je centen terugkrijgt. Ik doe daarom ook niet op die manier bestellen, mij te onveilig.
Denk dat ik voorstel om 25% vooruit te betalen en de resterende 75% na ontvangst. Verkoper heeft immers mijn adres en loopt zo dus minder risico.
maar je had dit moeten bedenken voordat je een bod uitbracht op die veiling....
[edit]
sorry, ik zag zonet dat je het via marktplaats hebt gekocht, dat bod is dus niet binden
in tegenstelling tot ebay nzow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |