Dit is geen compilatie van Bons hé?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Pfff qelukstreffertjes. Wij gaan gehakt van ze maken
Als ik een compi maak is die puur based on skill.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit is geen compilatie van Bons hé?
Man jij hebt al geluk als je op invoeren kunt klikken na je een post hebt lopen typenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als ik een compi maak is die puur based on skill.![]()
Ik heb nooit gelukstreffers.
Ik zal ook eens een keer een mooie compilatie in elkaar flatsen en die naar toekomstige tegenstanders sturen. Dan staan we in ieder geval voortaan mentaal met 1-0 voor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als ik een compi maak is die puur based on skill.![]()
Ik heb nooit gelukstreffers.
Haha dus jij zegt eigenlijk dat we nu al 1-0 achter staan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:21 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een keer een mooie compilatie in elkaar flatsen en die naar toekomstige tegenstanders sturen. Dan staan we in ieder geval voortaan mentaal met 1-0 voor.
Zo'n compilatie naar je tegenstander sturen wijst enkel op onzekerheidquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:21 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een keer een mooie compilatie in elkaar flatsen en die naar toekomstige tegenstanders sturen. Dan staan we in ieder geval voortaan mentaal met 1-0 voor.
Nee want ik laat me niet zomaar kennen en dat filmpje is voor mij puur en alleen een motivatie om straks nog beter m'n best te doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha dus jij zegt eigenlijk dat we nu al 1-0 achter staan?
Haha nu staan we mentaal weer op 1-1 door jouw filmpje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:26 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Nee want ik laat me niet zomaar kennen en dat filmpje is voor mij puur en alleen een motivatie om straks nog beter m'n best te doen
3-0 bedoel jequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha nu staan we mentaal weer op 1-1 door jouw filmpje.
quote:
Over 10 jaar ja, maar inmiddels is hij dan al een god, staat hij in alle 10 opkomende edities van het Guiness Book of World Records, heeft hij 8 nobelprijzen gewonnen en is hij op de foto geweest met Frans Bauer. Onbegonnen werk dus.quote:
De enige reden dat zij er nu zo gigantisch bovenuit stijgen is omdat ze al jaren SARPBC speelden. Jaartje en ze zijn net zo goed als de andere goede spelersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:53 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Over 10 jaar ja, maar inmiddels is hij dan al een god, staat hij in alle 10 opkomende edities van het Guiness Book of World Records, heeft hij 8 nobelprijzen gewonnen en is hij op de foto geweest met Frans Bauer. Onbegonnen werk dus.
Haha vieze edit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
blij dat je het met mij eens bent
ninjaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godverdomme je kan m'n posts editenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
beter edit je je goal filmpje ook ffquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:01 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Godverdomme je kan m'n posts editen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
beter edit je je goal filmpje ook ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |