abonnement Unibet Coolblue
pi_155585292
quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:04 schreef jackson het volgende:

[..]

Surge heeft aandelen Jagermeister.... Telt dat ook?

Overigens maak ik me over een beetje enthousiasme weinig zorgen maar ik vond dit een beetje eng aanvoelen :').
Tuurlijk telt dat, ook als jij je rode wijn bij de Aldi haalt.
Hell To The Liars
pi_155585501
Laatste avonden elke avond wel weer een potje of 10 gespeeld. Heerlijke game blijft het.

Merk wel dat focus echt belangrijk is. Als mijn adrenaline omhoog pompt, zit ik echt met grote ogen voor m'n TV, en merk ik dat het beter gaat dan wanneer ik relaxed achterover leunend m'n potjes speel. En als ik lekker ga, ga ik ook echt lekker vaak. MVP enzo.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 12:23:49 #278
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_155586642
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

Tuurlijk telt dat, ook als jij je rode wijn bij de Aldi haalt.
Daar kom ik nooit eigenlijk, maar laat me graag verrassen door goede tips 8-)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_155586666
'T is ook niet heel gek dat je bovengemiddeld in een spel bent als je 30/50 potjes per dag speelt. Geeft allemaal niks, maar wel met beide voetjes op de grond blijven.
Ieder zijn ding.
pi_155586707
T is wel leuk om te zien dat airials steeds beter lukken. Een van de weinig spellen waar echt skills zo belangrijk zijn.
pi_155592136

Lekker goaltje net :D
pi_155592237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:27 schreef bombmannl het volgende:
T is wel leuk om te zien dat airials steeds beter lukken. Een van de weinig spellen waar echt skills zo belangrijk zijn.
Lol ik ben echt een grondspeler. Ging die aerials proberen...mooi niet dat ik ik iets raak. Keepen? Pro training gaat best...maar ik moet niet veel hoeven springen, idem voor eigenlijk alle all-star trainingen haha.
Vici, Vidi, Veni!
pi_155592340
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:10 schreef jackson het volgende:

[..]

Rustig maar knul, en maak je studie af.... Goed om te horen dat je het voor de lol doet, blijkt niet echt uit dit verhaal maar dat maakt verder niet uit.
Wat heb jij tegen mij zeg jeetje :') Ga je ergens anders druk om maken, pipo.
pi_155592484
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:53 schreef bombmannl het volgende:

Lekker goaltje net :D
_O_ Aerials
pi_155593035
Wat een heerlijk spel. Een potje of 15 gespeeld met 2 maatjes op de bank online tegen anderen.

Bakken er nog geen reet van maar het is wel echt vermakelijk. Mooi man. _O_

Zag dat er gisteren nog 80.000 live spelers waren. Dat is echt veel voor zo'n game.
pi_155593113
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:31 schreef Typisch het volgende:
Wat een heerlijk spel. Een potje of 15 gespeeld met 2 maatjes op de bank online tegen anderen.

Bakken er nog geen reet van maar het is wel echt vermakelijk. Mooi man. _O_

Zag dat er gisteren nog 80.000 live spelers waren. Dat is echt veel voor zo'n game.
Het is eigenlijk ook alleen leuk met vrienden. Vooral in het begin als je alle ballen zo ongeveer mist die je maar kunt missen :P
pi_155593140
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:33 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Het is eigenlijk ook alleen leuk met vrienden. Vooral in het begin als je alle ballen zo ongeveer mist die je maar kunt missen :P
Één van mijn maatjes kreeg na 8 (!!) potjes pas de trophy van een goal maken. Hard om gelachen. :')
pi_155593227
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:53 schreef bombmannl het volgende:

Lekker goaltje net :D
kan beter
pi_155593912
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:37 schreef iPancakeMix het volgende:
Weet je wat het is dames en heren..

Ik speel met mijn team (Frank, Bonsie, Nathan en Johan) om 1 reden: voor de lol. We spreken allemaal Nederlands en hebben het altijd gezellig samen. Ook al verliezen we een potje, houden we de moed er altijd in.

Ik heb twee vrienden op Steam die in Zwitserland en Engeland wonen. Zodra ik met hen in een team ga zijn we onverslaanbaar. We voelen elkaar aan, we geven passes en spelen het spel simpelweg 30 meter boven de tegenstander. Als ik met dit team mee zou doen aan ESL dan stonden we nu ongeslagen op de eerste plek in de Open Ladders van ESL.

Echter gaat het mij hier niet echt om. Zoals ik zei doe ik dit voor de lol. Frank, Bonsie, Nathan en Johan zijn stuk voor stuk geweldige personen, en ook al zijn ze allemaal minimaal 7 jaar ouder, vermaak ik me prima met ze. Zo lang het team intact blijft en we actief blijven spelen zal ik me sowieso bij hun team blijven voegen, en zet ik me voor de volle 110% in om ze zo hoog mogelijk te krijgen in de open ladders. Want daar doen we het heel stiekem toch wel voor.

Ik kan tot de conclusie komen dat dit het eerste spel is waarvan ik echt kan zeggen: hier heb ik talent in. Heb zelf nog nooit meegemaakt dat ik in een spel zo goed was dat ik mezelf als beter dan gemiddeld kon beschouwen. Hooguit in FIFA waar ik met wat geluk in divisie 1 kan komen. Mijn doel is dan ook vanaf dag 1 geweest om ooit in de top 100 van de wereld te belanden op de leaderboards. Komt toch ook wel aardig dichtbij!

De Boefjes, deze topicreeks & Rocket League O+
Ja, win je dan ook van Kronovi en z'n maten?
pi_155593944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:33 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Het is eigenlijk ook alleen leuk met vrienden. Vooral in het begin als je alle ballen zo ongeveer mist die je maar kunt missen :P
in het begin?
:P
pi_155594122
We zijn wel veruit het meest actieve team op de ESL Open Ladder lol.

Rossoneri siamo noi.
pi_155594313
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:03 schreef Furdinand het volgende:

[..]

in het begin?
:P
_O- _O- _O- *flashback naar onze ESL matches krijgen doet*

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:09 schreef ForzaMilan het volgende:
We zijn wel veruit het meest actieve team op de ESL Open Ladder lol.

[ afbeelding ]
Dat is al een prestatie op zich. Het feit dat we al door de 50 matches hebben is echt tof. Hoe was je date trouwens? :P
pi_155594326
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:16 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

_O- _O- _O- *flashback naar onze ESL matches krijgen doet*

[..]

Dat is al een prestatie op zich. Het feit dat we al door de 50 matches hebben is echt tof. Hoe was je date trouwens? :P
Kut. :P
Rossoneri siamo noi.
pi_155594531
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:16 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Kut. :P
kut is goed toch?
pi_155598206
Rossoneri siamo noi.
pi_155600315
Ze moeten tegen De Boer brothers en Paschy90 -O-
Rossoneri siamo noi.
pi_155600973
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Ze moeten tegen De Boer brothers en Paschy90 -O-
Kansloos: 9-2 en 8-0
Rossoneri siamo noi.
pi_155601032
Mensen nog een oefenpartijtje aan het doen?
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:58:21 #299
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_155613408
quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:04 schreef jackson het volgende:
Surge heeft aandelen Jagermeister.... Telt dat ook?
:') _O-

Dat valt allemaal ook wel weer mee hoor. ;(

Tevens, die stem van Marlou of wat haar naam ook moge wezen :9~
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_155613738
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:37 schreef iPancakeMix het volgende:
Weet je wat het is dames en heren..

Ik speel met mijn team (Frank, Bonsie, Nathan en Johan) om 1 reden: voor de lol. We spreken allemaal Nederlands en hebben het altijd gezellig samen. Ook al verliezen we een potje, houden we de moed er altijd in.

Ik heb twee vrienden op Steam die in Zwitserland en Engeland wonen. Zodra ik met hen in een team ga zijn we onverslaanbaar. We voelen elkaar aan, we geven passes en spelen het spel simpelweg 30 meter boven de tegenstander. Als ik met dit team mee zou doen aan ESL dan stonden we nu ongeslagen op de eerste plek in de Open Ladders van ESL.

Echter gaat het mij hier niet echt om. Zoals ik zei doe ik dit voor de lol. Frank, Bonsie, Nathan en Johan zijn stuk voor stuk geweldige personen, en ook al zijn ze allemaal minimaal 7 jaar ouder, vermaak ik me prima met ze. Zo lang het team intact blijft en we actief blijven spelen zal ik me sowieso bij hun team blijven voegen, en zet ik me voor de volle 110% in om ze zo hoog mogelijk te krijgen in de open ladders. Want daar doen we het heel stiekem toch wel voor.

Ik kan tot de conclusie komen dat dit het eerste spel is waarvan ik echt kan zeggen: hier heb ik talent in. Heb zelf nog nooit meegemaakt dat ik in een spel zo goed was dat ik mezelf als beter dan gemiddeld kon beschouwen. Hooguit in FIFA waar ik met wat geluk in divisie 1 kan komen. Mijn doel is dan ook vanaf dag 1 geweest om ooit in de top 100 van de wereld te belanden op de leaderboards. Komt toch ook wel aardig dichtbij!

De Boefjes, deze topicreeks & Rocket League O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')