Maar vanaf de mac lopen wij ook zo hoorquote:
Compost?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:41 schreef Divje het volgende:
Gezien de vorige TT, wat als het een feministische compost theorist is?
pffquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar vanaf de mac lopen wij ook zo hoor
Zijn niet van mieperts die terug deinzen voor een wandeling, helemaal niet met lekker weer!
Weer 24/7 aanwezig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Weer 24/7 aanwezig?![]()
Nou stom hoor![]()
Toedoedelsss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Weer 24/7 aanwezig?![]()
Nou stom hoor![]()
Toedoedelsss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
Nein. Ik verdwaalde ergens tussen mijn PS4, het bed, en de voordeur, waarna ik verdwaasd in het rond keek en vervolgens was het 7:30 en kon ik op weg naar mijn werk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
Heb je ex machina nog gekeken gister?
Ah, je had waarschijnlijk die rust ook nodig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nein. Ik verdwaalde ergens tussen mijn PS4, het bed, en de voordeur, waarna ik verdwaasd in het rond keek en vervolgens was het 7:30 en kon ik op weg naar mijn werk.
Misschien vanavond een nieuwe pogingquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, je had waarschijnlijk die rust ook nodig.
Ex machina is dan een te lange sleur om je hoofd erbij te houden.
Alhoewel ik de film wel snel door had.
Toedeloequote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:46 schreef Scrummie het volgende:
Best warm! Maarrrrrr, ik ga hardlopen!
Toedeloedoedeloeles!
Ja, dat was een aardige lichtshow gister.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:36 schreef MotherFoker het volgende:
Verdomme rot onweer. Heb ik weet zit ik in de badkamer en ja hoor KABAM!
Kon niet slapen erdoor, godverdomme, 3x Dirty Dancing gekeken, en Hallo Patrick Swayze in mn dromen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, dat was een aardige lichtshow gister.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kon niet slapen erdoor, godverdomme, 3x Dirty Dancing gekeken, en Hallo Patrick Swayze in mn dromen.
nee is niet Kuuut Lambiekje moet je leren kennen ... maar moet zeggen dat hij wel steeds verder van padje af raakt helaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:29 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen, en godverdomme Lambiekje is terug, kuuuuut. Nu hebben we twee van die mafkezen in de topics, nouja af en toe 3. Maar mijn god we gaan weer gedoomd worden.
Ali_Boo is dr ook zo een, godsamme man, die zouden samen prachtig een schuildkelder kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee is niet Kuuut Lambiekje moet je leren kennen ... maar moet zeggen dat hij wel steeds verder van padje af raakt helaas
Agh zie het zo...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ali_Boo is dr ook zo een, godsamme man, die zouden samen prachtig een schuildkelder kunnen maken.
Oh kut, nee hee, ik heb nog gereageerd op diezelfde video... jaren terug en ik heb dit nummer op mijn telefoon staan.quote:
Ik vind het wel de ergste, ze verzieken een heel forumhok met hun geblabla. Knettergek, stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh zie het zo...
ze zijn de ergste niet, ze hebben misschiene en rare gedachten gang, maar goed dat moeten ze helemaal zelf weten, ze zijn niet de ergste die op fok rondstruinen er was pas een forum over de meest gestoorde fokkers, even zoeken.!
Er zijn genoeg complotten met onderbouwing en heel verhaal en goeie argumenten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het wel de ergste, ze verzieken een heel forumhok met hun geblabla. Knettergek, stuk voor stuk.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het wel de ergste, ze verzieken een heel forumhok met hun geblabla. Knettergek, stuk voor stuk.
Lambiekje heeft de meeste.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:27 schreef theguyver het volgende:
GC / Wie zijn meest gestoorde fokkers? #3
lijst meest gestoorde fokkers
Waar het eerder naar lavendel en roosjes rook, is het nu de stront- / mest-geur die overheerst.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zijn genoeg complotten met onderbouwing en heel verhaal en goeie argumenten.
maar de laatste tijd komen we niet verder dan een onderbuik gevoel..
en daar moeten we het maar mee doen!
Is die al te downloaden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:47 schreef Divje het volgende:
O, er is een nieuwe film met Norman ReedusAir. Wissik nie, maar hij is een baas dus downloaden
Te vroeg gejuichtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Fijn dat de ab-kuur goed helpt Inso.
Week kuur. Ja, precies weten ze het nog niet. Een infectie ofzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee. Hoe lang is je kuurtje? En wat heb je?
Gelukkig heb je medicijnen, maar antibiotica kan weleens vervelende bijwerkingen hebben. Misschien lijkt het daardoor alsof je niet opknapt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Week kuur. Ja, precies weten ze het nog niet. Een infectie ofzo.
Ze hebben wel op kweek gezet om te kijken wat precies, moest maandag terugkomen om te kijken of het met deze kuur overging. Dus ben benieuwd of het nog beter gaat.
Wel beetje matig allemaal om dat nu in Polen te hebben. Maar ach.
17 - Lambiekjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:29 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Lambiekje heeft de meeste.Gestoorde mafketel, verbaast me niet dat Tingo er ook op staat, af en toe is is wel te makken hoor.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
17 - Lambiekje
17 - -Hakuna-/Fusionfreak
13 - Iwanius
9 - El_Matador
8 - badtripbob
8 - Ouder1
8 - Tingo
8 - tong80
6 - chronocrypto
5 - Psy-freak
5 - Dandybleu/Pionnetje
4 - Braddie
4 - Brummetje_
3 - cempexo
3 - deadprez
3 - WoordenShuffelaar
3 - BaajGuardian
3 - DiegoArmandoMaradona
3 - Synthercell
maar 4 BNW-ers
btw Hekje kreeg van mij een stem, je moet wel behoorlijk gestoord zijn om het zo lang hier vol te houden zonder je te laten mee slepen!
cad had ook 2 stemmen geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
17 - Lambiekje
13 - Iwanius
9 - El_Matador
8 - badtripbob
8 - Ouder1
8 - Tingo
8 - tong80
6 - chronocrypto
5 - Psy-freak
5 - Dandybleu/Pionnetje
4 - Braddie
4 - Brummetje_
3 - cempexo
3 - deadprez
3 - WoordenShuffelaar
3 - BaajGuardian
3 - DiegoArmandoMaradona
3 - Synthercell
maar 4 BNW-ers
btw Hekje kreeg van mij een stem, je moet wel behoorlijk gestoord zijn om het zo lang hier vol te houden zonder je te laten mee slepen!
Ik vind Hek helemaal niet in dat lijstje passen. Kan zo wel een paar wel andere kandidaten verzinnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
17 - Lambiekje
13 - Iwanius
9 - El_Matador
8 - badtripbob
8 - Ouder1
8 - Tingo
8 - tong80
6 - chronocrypto
5 - Psy-freak
5 - Dandybleu/Pionnetje
4 - Braddie
4 - Brummetje_
3 - cempexo
3 - deadprez
3 - WoordenShuffelaar
3 - BaajGuardian
3 - DiegoArmandoMaradona
3 - Synthercell
maar 4 BNW-ers
Ik had m mijn stem gegeven puur om hem een beetje te pestenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Hek helemaal niet in dat lijstje passen. Kan zo wel een paar wel andere kandidaten verzinnen.
zo klopt iequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
cad had ook maar 2 stemmen geloof ik
quote:
Yeep, ik ga maar eens als ik mijn oortjes heb voor iPhone en cover doen, met autotune maar wel voor jullie xDquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:05 schreef theguyver het volgende:
[..]heerlijke jaren 80 hoff plaat
![]()
de film is ook echt super briljant
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:11 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Yeep, ik ga maar eens als ik mijn oortjes heb voor iPhone en cover doen, met autotune maar wel voor jullie xD
I am looking for freedom?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja xD alleen een David Hasselhoff nummer xd
Qua zang, 100% eensquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Adele nog altijd 1000 keer liever dan hun
Ik wist het!quote:
Ik had er totaal niet aan gedachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
Over het einde van laatste episode
Ik zei het ook al in het topic over Mr Robot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zei het ook al in het topic over Mr Robot.Zag het jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.achteraf gezien was het toen ook wel een redelijk duidelijke hint.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Duimen maar weer dat dit het wordt dan Scrum. Woont Erik Hulzebosch daar ook? Staat me iets van bij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:58 schreef Scrummie het volgende:
Morgenavond huisje kijken
In Hardenberg, dus toch geen Duitsland. En eigenlijk iets boven budget, maar binnenkort gaat hopelijk mijn salaris omhoog, en als dat niet zo zou zijn dan alsnog wel te doen.
Dat is Gramsbergen dacht ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Duimen maar weer dat dit het wordt dan Scrum. Woont Erik Hulzebosch daar ook? Staat me iets van bij.
Oh ja, Gramsbergen. Mooie dorpen allebei !quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is Gramsbergen dacht ik. Wel in de buurt!
Ho ho, Hardenberg is 'n echte stad hoor!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, Gramsbergen. Mooie dorpen allebei !
Oeh! Sorryquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ho ho, Hardenberg is 'n echte stad hoor!Met winkels en alles. Zelfs stromend water enzo.
Ha, its a date! Als 't door gaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:43 schreef Divje het volgende:
Aangenaam, Div-Theodoor graaf Je van Nispen is de naam.
Scrum! Hardenberg is tofLopen langs de Vecht met een groene vriend
Er stond laatst een F16 midden in de stad zag ik op FBquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha, its a date! Als 't door gaat. Ja, Hardenberg is leuk, kleine stad maar genoeg te beleven. Ben heel benieuwd morgen!
Thanksquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Er stond laatst een F16 midden in de stad zag ik op FBik ga duimen
Nog niet gezien nee. Lees er wel goede dingen overquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks.
Heb je Air al gezien? Ben niet zo lekker in orde op het moment dus denk dat ik 'm zo op ga zetten.
Ah okequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog niet gezien nee. Lees er wel goede dingen overmaar heb mezelf daardoor ook al een beetje gespoilerd
Wat scheelt er aan trouwensquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Dat is wel zonde
. Ben benieuwd dan!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, werd net ineens heel warm en duizelig. Wazig gedoe.
Neequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:15 schreef Divje het volgende:
[..]je loopt je niet druk te maken om iets?
Geertruida-Corina barones van Crayesteinquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:41 schreef Scrummie het volgende:
http://www.vernoeming.nl/kakkernamen
Scrum-Berend ridder Mie de Beerenbrouck
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Wat dat betreft ben ik net Gijpie, die maakt zich nooit ergens druk om. Dat ben ik ook een beetje.
Gaat het inmiddels weer een beetje beter Scrum?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, werd net ineens heel warm en duizelig. Wazig gedoe.
Daaromquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
[..]ok, dan is 't wel vaag ja
Ach, lekker rustig filmpje kijken niks mis mee!
Heb je VI nog terug gekeken? Moest zó lachen de eerste 10 minuten
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geertruida-Corina barones van Crayestein
Mwah, beetje licht in m'n hoofd. Eerst ff eten nuquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels weer een beetje beter Scrum?
Ja, ff wat eten helpt misschien. En rustig aan hoor. Je bent dan wel net als Gijpie maar soms kan iets je zo ergeren dat je er beroerd van wordt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, beetje licht in m'n hoofd. Eerst ff eten nuen dan chillstand filmpje op.
Prachtig hoe hij dat water uitstrompeldequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom. Jazeker VI gekeken
. Was top uitzending, met Bossie
Ik las net een post van Biekje. Ik ga ook ff liggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ff wat eten helpt misschien. En rustig aan hoor. Je bent dan wel net als Gijpie maar soms kan iets je zo ergeren dat je er beroerd van wordt.
Ja, dat zijn de beterequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik las net een post van Biekje. Ik ga ook ff liggen
Ik mis de tijd dat ik nog heerlijk rond kon snuffelen in correspondentie van Van Vloten en samen met anderen heerlijk uit kon pluizen hoe het zat met Het Ronde Huis
Zulk soort complotten vind ik 1000 maal interressanter dan al die fakery/hoaxery wat tegenwoordig de leidraad is als het over complotten gaat. Iets mysterieus.. Heerlijk
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ff wat eten helpt misschien. En rustig aan hoor. Je bent dan wel net als Gijpie maar soms kan iets je zo ergeren dat je er beroerd van wordt.
Ja gezienquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de betere. Cicada 3301 topic gezien? Denk dat je dat wel interessant vind dan
Snap ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja gezientrekt m'n interesse wel. Maar als er gedoe met het TOR-netwerk bij komt kijken laat ik het voorlopig even links liggen.
Heb er wel rondgesnuffeld. Een paar pagina's gezien waarna ik direct de stekker uit het modem heb getrokken en een clean install heb gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik. Geloof dat Cicada daar nu ook vanaf gestapt is, zeker gezien de laatste berichten dat het niet veilig zou zijn etc.
Hahaha, ik denk dat TOR het laatste zetje voor CAD word. Die is na 5 minuten daar niet meer te redden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb er wel rondgesnuffeld. Een paar pagina's gezien waarna ik direct de stekker uit het modem heb getrokken en een clean install heb gedaan
Mss is het wel iets voor CAD want kwam ook iets tegen over Transgenders.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat TOR het laatste zetje voor CAD word. Die is na 5 minuten daar niet meer te redden.. Wel een tof experiment zou dat zijn.
Haha ik geloof je direct. Er bestaan een portie gekke mensen op deze rare wereld, niet te filmen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben helaas die onion link kwijt, niet opgeslagenmaar er was ook een verzamelplaats waar échte nutcases zaten. Ging nog wel 40-45x verder dan wat er hier gepost word
Haha iddquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ik geloof je direct. Er bestaan een portie gekke mensen op deze rare wereld, niet te filmen.
Over films gesproken. Ik ga filmpje kijken! Tot later
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:00 schreef MotherFoker het volgende:
Gister ineens keivelle flits, en geen onweer, ALIENS BNW CONSPIRACY xD
Misschien wel misschien niet, wat doe jij dan om 3 a 4 uur op het platteland? Graancirkeltje maken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]hier ook! was je niet toevallig dichtbij en sloeg de vonk over tussen ons?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet, wat doe jij dan om 3 a 4 uur op het platteland? Graancirkeltje maken?
Nee, was te lui om mijn bed uit te komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]heb je dat grote hart niet gezien?
Pfff.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee, was te lui om mijn bed uit te komen.
Zal het de volgende keer flink laten rommelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Je moet meer doen om indruk te krijgen he.
De elite zit erachter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:14 schreef Divje het volgende:
Het rommelt hier nu ook behoorlijk.. En er staat een hoogwerker voor m'n raam met de arm recht de lucht in..
Het is een complot om mij kud koud te maken
Vind het eerlijk waar best eng eigenlijk. Mocht de bliksem inslaan op dat ding zit ik er 3-4 meter vanaf. Van m'n raam blijft niks over en dat knalt dan allemaal recht m'n woonkamer in, waar ik op zo'n 75cm van 't raam zit.quote:
Moet je doen, anders kan je Greased Lightning zingenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het eerlijk waar best eng eigenlijk. Mocht de bliksem inslaan op dat ding zit ik er 3-4 meter vanaf. Van m'n raam blijft niks over en dat knalt dan allemaal recht m'n woonkamer in, waar ik op zo'n 75cm van 't raam zit.
Herpderp ik kruip in bed onder de dekens!
Godverquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Moet je doen, anders kan je Greased Lightning zingen
Zo erg is dat toch niet, een dag geen opdringerige TV.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef MotherFoker het volgende:
Ziggo heeft storing, heb geen tv tot 00:06 morgen.
Was een leuke showquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef schommelstoel het volgende:
Jullie ook zo'n saaie zaterdag?
Denk dat ik maar VI ga kijken, las dat boskamp er zat ?
Bij het ADO publiek zijn de stembanden nog beschadigt door het einde van de wedstrijd tegen PSVquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Was een leuke show
Zit nu Twente - ADO te kijken, maar heb beide doelpunten gemist omdat er geen commentaar bij de stream is en ik even op fok zat te lurken. En dat publiek van ADO schreeuwt niet zo hard als er gescoord is
Haha, dat zit er dik in jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bij het ADO publiek zijn de stembanden nog beschadigt door het einde van de wedstrijd tegen PSV
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef schommelstoel het volgende:
Trouwens die 'reporter' van VI, die heeft nog voor Gamekings gewerkt en volgens mij ook voor de PU.
Haha ja die jaquote:
In die beginjaren was het echt leuk ja. Met die Ed als eindredacteur. Tenminste, die heette Ed toch. Die had altijd van die bazenonderschriften bij screenshotsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja die ja![]()
Vroeger was de PU trouwens wel meer baas zeg, zitten nu toch een paar van die wannB's tussen.
Klopt, opa Edquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
In die beginjaren was het echt leuk ja. Met die Ed als eindredacteur. Tenminste, die heette Ed toch. Die had altijd van die bazenonderschriften bij screenshots
Ik zat net te bedenken ja, heb ook nog wat van die oudequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, opa Ed![]()
Ik heb hier ook nog ergens PU's uit de jaren 90
Oh, Commando's!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken ja, heb ook nog wat van die oudeMet MGS op de cover dacht ik.. Iig 1 met Commandos 2 op de cover
maar weet al niet meer uit welk jaar dat was.
Heb laatst paar maanden terug alle Commandos gedownload, begonnen bij het eerste deel. Tering die was al pittig. Werd alleen maar ergerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, Commando's!
Wat waren die soms pittig zeg!
Ik weet nog wel, dat spel was toen 1 gig, jezus wat groot dacht ik toen.
Ik heb sowieso nog één ligeen met Grim fandango op de cover.
Was daar niet een remake van tegenwoordig?
Eens kijken of ik die kan piraten
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:43 schreef schommelstoel het volgende:
Heb hem ook gevonden.
Ook nog eens een versie voor de mac!
Ik ga hem wel eens proberen, lang lang geleden zeg![]()
Kijk het niet, maar is het lachwekkend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
Kijkt hier ook nog iemand naar Ik Vertrek? Nu gaat het over een stel dat een naturistencamping gaat beginnen in Frankrijk.
Is dat dat programma waar die mensen áltijd tegen problemen aanlopen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
Kijkt hier ook nog iemand naar Ik Vertrek? Nu gaat het over een stel dat een naturistencamping gaat beginnen in Frankrijk.
Ik vind het meer afschrikwekkend , wat ik nu zie een vent in zijn blote kont met een jack aan. Brrrquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk het niet, maar is het lachwekkend?
Ja, dat programmaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat dat programma waar die mensen áltijd tegen problemen aanlopen?
Dat kijk ik nu niet neequote:
Bah!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het meer afschrikwekkend , wat ik nu zie een vent in zijn blote kont met een jack aan. Brrr
Ja hoor. Dat zie je zo af en toe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kijk ik nu niet nee
Valt nog wel terug te kijken denk ik straks? Of morgen voor de wedstrijd..
Laten ze alle naaktheid ook gewoon zien?
Brr. Dan ga ik dat morgenvroeg even terug kijken om wakker te schrikkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat zie je zo af en toe.
En terugkijken zal wel kunnen denk ik op Uitzending Gemist Div.
Nu weer. In hun blote gat met een jack er boven . Brrrrquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Brr. Dan ga ik dat morgenvroeg even terug kijken om wakker te schrikken
Waarom dragen ze überhaupt nog een jack als de rest gewoon frank & vrij loopt te bungelen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu weer. In hun blote gat met een jack er boven . Brrrr
Ja, en sandalenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom dragen ze überhaupt nog een jack als de rest gewoon frank & vrij loopt te bungelen?
Kan niet zo snel schakelen, moet dan eerst die decoder weer aansluiten & opstartenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en sandalen.
Als je nu snel kijkt zie je de jonge vrouw die naakt een caravan inspecteert.
Ook al iemand de haringen de grond in zien slaan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en sandalen.
Als je nu snel kijkt zie je de jonge vrouw die naakt een caravan inspecteert.
Dat trek ik nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ook al iemand de haringen de grond in zien slaan?
En dan in slomo.
Heb mijn laatste keer al gekeken, tranen BWAAHquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet, een dag geen opdringerige TV.
Kijk wat je wilt via het internet
Nice!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:06 schreef Divje het volgende:
even kijkenweet niet of 't de goede is.
Ken het programma niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb mijn laatste keer al gekeken, tranen BWAAH
Heb nog niks over naturisten gehoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nice!
Deze was gewoon toen een insta classic
[..]
Ken het programma niet.![]()
Sta je verdomme je eigen pommetjehollepiep plat te slaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nog niks over naturisten gehoordlig wel dubbel
'Vlieg' 'Kan ik niet' 'Te laaat'en ah, de nudisten
Bert Visser youtubestreak!quote:
Schat is er iets? "nee, wat zou er moeten zijn dan?"quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bert Visser youtubestreak!
Hijs goed!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Schat is er iets? "nee, wat zou er moeten zijn dan?"![]()
LOLquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hijs goed!
Laatst een nieuwe show gezien, zat veel herhaling in.
Herkende dingen van zijn oudere shows maar dan in een ander jasje.
Javier Guzman, ook een baas.
Check dezequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Divje het volgende:
[..]
LOL
Moet de laatste van Bertje nog steeds zien
quote:
Zeg, dat is geen mijlpaal he! Bij 20K verwacht ik bier, klaverjassen en prostituees!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Had niet eens in de gaten dat ik al sinds vorige week vrijdag 18K post heb.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeg, dat is geen mijlpaal he! Bij 20K verwacht ik bier, klaverjassen en prostituees!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd BPNquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Had niet eens in de gaten dat ik al sinds vorige week vrijdag 18K post heb.
Oh wat ben je dan gammel he?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
Zo zeg, anders wordt je rond 05:12 wakker en kom je er achter dat je op de bank bent inslaap gevallen![]()
Toen alsnog maar naar mijn bed gestrompeld.
Ja klopt, het is niet de beste manier om uitgerust wakker te worden.quote:
Echt geen bal aan idd. Weer om alle klusjes in huis te doen. Maar ja, dan moet je daar wel zin in hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja klopt, het is niet de beste manier om uitgerust wakker te worden.
Ook helpt het weer niet echt mee, grauw saai en af en toe regen, bah!
Precies!quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt geen bal aan idd. Weer om alle klusjes in huis te doen. Maar ja, dan moet je daar wel zin in hebben.
Wel gefeliciteerd hoorquote:
YES!!!!quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:30 schreef Scrummie het volgende:
Appartement was gaaf! Ik geloof dat ik de enige ben die reageert heeft, dus dit word 't wel denk ik. Morgen contact met makelaar. En even afwachten wat ze voor hun vloer en keukenblokjes vragen, als dat niet te duur is kan ik er 1 september zo in
Yepquote:
Echt zó tof. Blij voor jequote:Op zondag 16 augustus 2015 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Krijg net mail van ze, met die prijs. Gelijk ja gezegd, bizar goedkoop
. Heerlijk! Morgen gelijk makelaartje bellen over hoe nu verder enzo.
quote:
Tsss stel je voor. Niks ervanquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
. Maar, slag om de arm nog, wie weet vind de makelaar mij stom ofzo, en gaat 't feest alsnog niet door
Baasquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:30 schreef Scrummie het volgende:
Appartement was gaaf! Ik geloof dat ik de enige ben die reageert heeft, dus dit word 't wel denk ik. Morgen contact met makelaar. En even afwachten wat ze voor hun vloer en keukenblokjes vragen, als dat niet te duur is kan ik er 1 september zo in
Preciesquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Baas
Als die makelaar je weigert is het gewoon een vieze ajacied.![]()
Supertofquote:
Thanksquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Supertof
Na al dat gedoe met die Duitsers is dit je gegund! Zonder Duitsers ook trouwens
Master chef jij. Haha, het klinkt best lekker zoals je het beschrijftquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef Divje het volgende:
Had daarstraks veeeeel te veel jus bij de aardappels gemaakt.. Heb er nu wat tomatenpuree door geroerd, nog wat kruiden erdoor en macaroni bij gekookt en potverdikkie het is nog goed te eten ook
Duitsers, ik haat het als ze weer het centrum overnemen hier
Was zo'n goedkoop zakje rundvlees jus van de Lidlquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Master chef jij. Haha, het klinkt best lekker zoals je het beschrijft
Klinkt best lekker eigenlijkquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Was zo'n goedkoop zakje rundvlees jus van de Lidlveel te veel water bij gedaan dus best slappe jus voor bij aardappels
Is nu een klein pannetje pastasaus met lichte rundvleessmaak, en italiaanse kruiden en knoflook
Ben meer een Improv-koker trouwens
was niet best nee. Ik vind Kongolo veel beter centraal, maar goed. En aanval was drama vandaag. Middenveld eigenlijk ook. alles dusquote:
wel vergelijkbaar jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]Voer voor BNW.twitter:
zie plaatjes topic BPNquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]Voer voor BNW.twitter:
Niet opgelet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie plaatjes topic BPN![]()
Moge peeps
quote:
Good meuning.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie plaatjes topic BPN![]()
Moge peeps
Yay!quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:38 schreef Scrummie het volgende:
Concept huurovereenkomst is binnen, nu afspraak maken voor ondertekenen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:38 schreef Scrummie het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:38 schreef Scrummie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mooie historie heeft dat stadje!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Dank allen!
Nee guyvie, in Hardenberg alsnog. Snel gegaan allemaal, vorige week ineens bericht dat er wat vrij was gekomen, dit weekend wezen kijken, en vandaag dus huurcontract binnen, volgende week maandag tekenen
Per 1 september ben ik dan dus inwoner van Hardenberg
Zeker, mooi klein stadje is het. Word genieten! Mooie natuur ook.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooie historie heeft dat stadje!
leuke plek om te wonen
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ja! Herinner me nog een beker potje HHC - Feyenoord
Klopt! Kan ik me herinneren! Tamelijk wat ophef toenquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]Hier in 't Emmen stadion
Met een schandalige overtreding op ik dacht Bruins in de eerste 5 minuten, die gozert wou even de toon zetten voor de avond
Yes! Voor elkaarquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Dank allen!
Nee guyvie, in Hardenberg alsnog. Snel gegaan allemaal, vorige week ineens bericht dat er wat vrij was gekomen, dit weekend wezen kijken, en vandaag dus huurcontract binnen, volgende week maandag tekenen
Per 1 september ben ik dan dus inwoner van Hardenberg
ja wervershoof hequote:Op maandag 17 augustus 2015 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker te kermis weest het weekend?
Ja, goed, druk.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
wowowowooww aanslag op plek waar ik een maand geleden was
Waar??quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
wowowowooww aanslag op plek waar ik een maand geleden was
Bangkok ?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oud klasgenoot van VMBO-TL school tegengekomen*
[..]
Waar??
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:49 schreef Divje het volgende:
[scrumgodus modus]
Morgen!
is het woensdag
[/scrumgodus modus]
AAN HET WERK!quote:
Succes! Ik tik rustig verder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:44 schreef Divje het volgende:
[..]
AAN HET WERK!![]()
![]()
in de tuin, met dit weerbah.. Maar goed, moet ook gebeuren. Ik ben weg
Maandagquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jow scrummie wanneer mocht je tekenen?
Moet er nog veel aan gebeuren of kan je er gelijk in?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maandag. Weekje later sleutel
.
Kan er gelijk inquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet er nog veel aan gebeuren of kan je er gelijk in?
Moet je nog veel grote dingen kopen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan er gelijk in. Vloer heb ik overgenomen, muren vind ik voor nu wel prima, misschien dat ik dat later nog eens aanpak, maar wil er eerst even wonen en het is nu ook wel naar mijn smaak een beetje. Krijg vanavond foto's van de vloer want ik ben alweer vergeten welke kleur het was. Dus, daarop ga ik beetje meubels uitzoeken en dan moet ik alle zooi nog kopen enzo.
50 km! Dat is best ambitieus als je net hersteld bentquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een km of 50 fietsen. Heerlijk weer en voel me eindelijk fit
misschien minder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
50 km! Dat is best ambitieus als je net hersteld bent
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een km of 50 fietsen. Heerlijk weer en voel me eindelijk fit
Voor het eerst in 2 weken onder de 30 graden hier.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]hoop dat je het weer mee hebt hier regent het al paar dagen non stop!
Nee. Werd maandag opeens wakker en toen was het relatief weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel fijn dat je weer beter bent. Toch geen tweede kuurtje nodig gehad?
Wil al 2 dagen hardlopen met madam maar weer is zo ruk dat je gewoon laarsen aan moet trekken als je naar buiten wil..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor het eerst in 2 weken onder de 30 graden hier.
26 graden, briesje, niets mis mee.
ALLESquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je nog veel grote dingen kopen?
Ikea plunderenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ALLESHaha. Ik heb werkelijk bijna niets. Pannen en border en alles heb ik, glazen, etc. Moet alle dure dingen nog aanschaffen
.
FHF? Daar worden vaak leuke dingen aangeboden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ALLESHaha. Ik heb werkelijk bijna niets. Pannen en border en alles heb ik, glazen, etc. Moet alle dure dingen nog aanschaffen
.
Klinkt nou niet als een plek waar iemand zich snel zou thuis voelen. Maar goed. Ben dan ook een stadsmens.quote:
Dat word m'n laatste hulpmiddel, maar heb genoeg gespaard inmiddels dat ik denk ik alles gewoon nieuw kan halen met garantie etc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
FHF? Daar worden vaak leuke dingen aangeboden.
Zeer nuttig Hans.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klinkt nou niet als een plek waar iemand zich snel zou thuis voelen. Maar goed. Ben dan ook een stadsmens.
Jij bent überhaupt nauwelijks een mensquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klinkt nou niet als een plek waar iemand zich snel zou thuis voelen. Maar goed. Ben dan ook een stadsmens.
Top! Dat is ook wel belangrijk, garantie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat word m'n laatste hulpmiddel, maar heb genoeg gespaard inmiddels dat ik denk ik alles gewoon nieuw kan halen met garantie etc.
En bezorgservice, en installatie servicequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top! Dat is ook wel belangrijk, garantie.
Niet aardig. Bovendien gaat het er niet om of jij je daar thuisvoelt maar om Scrummie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |