Maar vanaf de mac lopen wij ook zo hoorquote:
Compost?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:41 schreef Divje het volgende:
Gezien de vorige TT, wat als het een feministische compost theorist is?
pffquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar vanaf de mac lopen wij ook zo hoor
Zijn niet van mieperts die terug deinzen voor een wandeling, helemaal niet met lekker weer!
Weer 24/7 aanwezig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Weer 24/7 aanwezig?![]()
Nou stom hoor![]()
Toedoedelsss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Weer 24/7 aanwezig?![]()
Nou stom hoor![]()
Toedoedelsss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
Nein. Ik verdwaalde ergens tussen mijn PS4, het bed, en de voordeur, waarna ik verdwaasd in het rond keek en vervolgens was het 7:30 en kon ik op weg naar mijn werk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
Heb je ex machina nog gekeken gister?
Ah, je had waarschijnlijk die rust ook nodig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nein. Ik verdwaalde ergens tussen mijn PS4, het bed, en de voordeur, waarna ik verdwaasd in het rond keek en vervolgens was het 7:30 en kon ik op weg naar mijn werk.
Misschien vanavond een nieuwe pogingquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, je had waarschijnlijk die rust ook nodig.
Ex machina is dan een te lange sleur om je hoofd erbij te houden.
Alhoewel ik de film wel snel door had.
Toedeloequote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:46 schreef Scrummie het volgende:
Best warm! Maarrrrrr, ik ga hardlopen!
Toedeloedoedeloeles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |